# airdropy-diskuze
5189 zpráv • strana 45/52
Patrik Prosko 02.01.2024 15:34
@Jayak Taky bych si tipnul ze by to mohlo hodit pekne penizky.
Díky za tip na ten DYM taky jsem byl na pár chainech eligible. Jestli jsem to dobře pochopil, tak by to pak mělo přistát na tu ETH adresu, kterou jsem zadal v posledním kroku?
Kosa Fatty.io 02.01.2024 15:38
@Jayak Taky bych si tipnul ze by to mohlo hodit pekne penizky.
Ten LFG?
Skoda ze mi to neukazalo kolik jsem propalil ETH
ale mozna radsi ani nechci 😂
(upraveno)
Jayak 02.01.2024 15:39
Kosa Fatty.io 02.01.2024 15:40
Ajoo
Jayak 02.01.2024 15:40
@Patrik Prosko Díky za tip na ten DYM taky jsem byl na pár chainech eligible. Jestli jsem to dobře pochopil, tak by to pak mělo přistát na tu ETH adresu, kterou jsem zadal v posledním kroku?
Ja jeste naclaimoval. Chci si nejdriv zjistit jak to funguje abych vyzvednul ze vsech chainu co jsem.
Kosa Fatty.io 02.01.2024 15:41
Ja budu mit jen za Atom 33neceho 😂🤷‍♂️
Tomáš 02.01.2024 15:43
@Kosa Fatty.io Ten LFG?
To je blbost asi ne? 🤣
Kosa Fatty.io 02.01.2024 15:52
@Tomáš To je blbost asi ne? 🤣
Asi jo… ale pekna grafika 😂
Swapnu to na solanu
solana:878758009520672789 1
MareZ 02.01.2024 15:55
@Jayak Dymension $DYM

Eligible Participants
▫️ ETH L2 Users
▫️ Cosmos, Osmosis, Celestia Stakers [>1 Coin]
▫️ Solana Users [Wormhole, Tensor, DripHaus etc]

PudgyPenguin, MadLads, Tensorian and BadKids holders qualified too!
https://twitter.com/CC2Ventures/status/1742188234199715991


LINK: https://twitter.com/dymension/status/1742185621299265738
díky mam tam něco napříč cosmosem, claimovani běží do 21.1 a nenárokovaná část se rozděli, takže moc neclaimujte 😉
💯 2
Jayak 02.01.2024 16:15
Hodne zajimave udelany tiers...

Z Celestia casti:
"i had 100 tia staked, got only 205 tokens
one guy in some group got 205 with 1 tia staked"
KryptoVláďa 02.01.2024 16:26
nekdo drobky v solane pls?
86Rg4oJ52pyExRoqpK1mVtKAX6Xdhk3WouRnMnZfv2Ja
treba takovej <@518789876842364958> jestli uz swapnul 😄
(upraveno)
Kosa Fatty.io 02.01.2024 16:28
Jj poslu
KryptoVláďa 02.01.2024 16:28
diiik, at to teda taky strelim
Jayak 02.01.2024 16:30
Jen podte pekne na Solanu. To je dobre.
<@760563163241644042> Dymension uz pocitaj kolik to hodi, zatim od $1 - $5 za $DYM.
https://twitter.com/CC2Ventures/status/1742197877894500638
(upraveno)
Kosa Fatty.io 02.01.2024 16:32
@KryptoVláďa diiik, at to teda taky strelim
Mas to tam. Nevim co je na solane drobek. Snad 5$ staci
Kosa Fatty.io 02.01.2024 16:32
@Jayak Jen podte pekne na Solanu. To je dobre.
Ta vec vic mesicu nefungovala nez fungovala 🤷‍♂️🤷‍♂️ nechapu ten hype 😂
Jayak 02.01.2024 16:33
@Kosa Fatty.io Ta vec vic mesicu nefungovala nez fungovala 🤷‍♂️🤷‍♂️ nechapu ten hype 😂
Sem tam od FTX padu a funguje mi dobre 😄
Kosa Fatty.io 02.01.2024 16:33
Kde teda aspon neco delat? Nejaky treba dex co jeste nema token? At mam nejakou aktivitu pro airdrop 😂🤷‍♂️
(upraveno)
Jayak 02.01.2024 16:34
@Kosa Fatty.io Kde teda aspon neco delat? Nejaky treba dex co jeste nema token? At mam nejakou aktivitu pro airdrop 😂🤷‍♂️
Kosa Fatty.io 02.01.2024 16:34
Ok
Patrik Prosko 02.01.2024 16:34
@Jayak Jen podte pekne na Solanu. To je dobre.
Tož já už tam taky od předvánoc jsem, jen moc nevidim co tam s tou Solanou dělat. Liquid staking cca za 2-4% neni nic moc lákavý. Zatim jsem vzal trchu PYTH a dal to se SOL do farmy na Kaminu a poskytuju likviditu na Marginfi a Drift, to ale jen kvůli airdropům, jinak mít větší množství SOL, tak tápu co tam s ní dělat. Ale je to možná jen tim že jsem tam tejden
KryptoVláďa 02.01.2024 16:36
swapnu a jdu do pici 😄
Jayak 02.01.2024 16:36
@Patrik Prosko Tož já už tam taky od předvánoc jsem, jen moc nevidim co tam s tou Solanou dělat. Liquid staking cca za 2-4% neni nic moc lákavý. Zatim jsem vzal trchu PYTH a dal to se SOL do farmy na Kaminu a poskytuju likviditu na Marginfi a Drift, to ale jen kvůli airdropům, jinak mít větší množství SOL, tak tápu co tam s ní dělat. Ale je to možná jen tim že jsem tam tejden
Ja nejak nevim co driv tam 🙂 Jestli mas moc volnyho casu tak tady jeste:
Parcl - https://www.parcl.co/
Meteora - https://app.meteora.ag/
(upraveno)
Barrack Odbahna 02.01.2024 16:37
Tak Dymensioin poklaimovaný, mohlo by to hodit něco jako TIA 😀
Jayak 02.01.2024 16:38
@Barrack Odbahna Tak Dymensioin poklaimovaný, mohlo by to hodit něco jako TIA 😀
Pisou ze $1-$5 … to by byla krasa.
👌 4
Patrik Prosko 02.01.2024 16:41
@Jayak Ja nejak nevim co driv tam 🙂 Jestli mas moc volnyho casu tak tady jeste:
Parcl - https://www.parcl.co/
Meteora - https://app.meteora.ag/
No mě zajímá hlavně liquid staking, z Cosmosu jsem zvyklej na 20-40% z LSD farem a to tady nikde nevidim, max 2-4%. Ted jsem šel do SOL/USDC, sice 100%, ale je to V3, takže asi nejmín výhodný farmaření, kdyby to byla V2, bylo by to super.
(upraveno)
KryptoVláďa 02.01.2024 16:42
a vite co, ja ho nedostal vlastne za nic 😄 20 na nejaky stary penezence a tot vse
<@518789876842364958> pls muzes jeste jednou? ta svine musi mit minimalni zustatek 0.05..... na plese se srovname
at to muzu poslat do prdele
tak uz asi dobry....
no, dva roky jsem tam nebyl a koukam, ze jsem o nic neprisel 😄
Barrack Odbahna 02.01.2024 16:48
Jo stakovat TIA se v tomto roce prej hodně vyplatí 😀
Kosa Fatty.io 02.01.2024 16:49
@KryptoVláďa <@518789876842364958> pls muzes jeste jednou? ta svine musi mit minimalni zustatek 0.05..... na plese se srovname
Mas to tam 🙂
Jayak 02.01.2024 16:53
@Patrik Prosko No mě zajímá hlavně liquid staking, z Cosmosu jsem zvyklej na 20-40% z LSD farem a to tady nikde nevidim, max 2-4%. Ted jsem šel do SOL/USDC, sice 100%, ale je to V3, takže asi nejmín výhodný farmaření, kdyby to byla V2, bylo by to super.
V2ka je na Meteore.
KryptoVláďa 02.01.2024 16:58
tak, LFG je v DPI a jdu odninstalovat walletu 😄
Arnold Rimmer 02.01.2024 17:17
DYM 254 ks, snad to teda bude za těch 5 USD 😄 😄
Arnold Rimmer 02.01.2024 17:22
@Patrik Prosko Díky za tip na ten DYM taky jsem byl na pár chainech eligible. Jestli jsem to dobře pochopil, tak by to pak mělo přistát na tu ETH adresu, kterou jsem zadal v posledním kroku?
Taky to tak chápu . . .
Patrik Prosko 02.01.2024 17:25
@Arnold Rimmer Taky to tak chápu . . .
Tak uvidíme za 18 dní co se stane 🙂
👍 1
Plastex 02.01.2024 17:38
@Jayak Z toho co se ke me dostava tak tohle by mela bejt legit stranka: https://lessfeesandgas.org . Scam varianta ma www adresu kde na konci je .com nebo .io domeny. Ale osobne sem neclaimoval tak nemuzu potvrdit. Jestli bude nekdo zkouset tak s nejakou mensi penezenkou.
ja se dostanu na check solana penezenky kdyz jsem na EVM za 0, nejak mi ten krok nejde preskocit rovnou na sol 😄
Plastex 02.01.2024 17:47
jo on oto je jen za aktivitu na ETH ale claim je na SOL? Dlouhy vedeni asi 😄
Gali 02.01.2024 17:58
To sa da to DYM nahodit do metamasku ? MA niekto adresu ?
FiJa 02.01.2024 17:59
@Gali To sa da to DYM nahodit do metamasku ? MA niekto adresu ?
Ak sa nemýlim tak distribúcia by mala byť rovanko ako TIA, najskôr len zadanie adresy a neskôr distribúcia
Gali 02.01.2024 18:01
Ok diky, ale to je na MM cize to potom budemmusiet pridat rucne nie ?
Tusim inac ze 182 kuskov 🙂
FiJa 02.01.2024 18:02
@Gali Ok diky, ale to je na MM cize to potom budemmusiet pridat rucne nie ?
Jop, snáď dajú tlačidlo na pridanie 😄
Barrack Odbahna 02.01.2024 18:03
začněte používat Rabby walletku a s přidáváním tokenů se nebudete muset trápit 😀
👌 4
bizzim 02.01.2024 18:06
@Barrack Odbahna začněte používat Rabby walletku a s přidáváním tokenů se nebudete muset trápit 😀
Pouzivam, ale na Rabby zopar veci nejde. Napr. Tenet alebo ZKF airdrop. Inak Rabby je super.
Barrack Odbahna 02.01.2024 18:07
@bizzim Pouzivam, ale na Rabby zopar veci nejde. Napr. Tenet alebo ZKF airdrop. Inak Rabby je super.
jo to máš pravdu, ale snaží se to tam vždy přidat
bizzim 02.01.2024 18:08
A este je problem mat na jednom profile aj Rabby aj MM. Tak som to vyriesil dvoma profilmi v chrome.
bizzim 02.01.2024 18:12
@Barrack Odbahna jo to máš pravdu, ale snaží se to tam vždy přidat
Suhlasim, Rabby napreduje slubne. Coiny a siete sa pridaju automaticky, aj sa to same prepina. A zobrazuje aj zamknute tokeny.
Jayak 02.01.2024 19:40
Z jejich Discordu:

Rolldrop faq 👇🏼
Gaps of data were found for Solana and Cosmos. After the update, Solana/Cosmos users who previously turned out as not eligible might be eligible. More updates on this soon.
Rewards earned through your active participation in Froopyland consist of a separate pool, allocated exclusively for Froopyland rewards. Froopyland is still underway! Rewards are still in accumulation mode. Thus, Froopyland rewards will NOT be displayed on the Genesis Rolldrop website. Your rewards will be generated on your addresses on the first block of mainnet.
Claiming several eligible addresses to be issued on one 0x address is fine
* Backpack will be added soon
👍 1
Claimuje se na ETH adresu.
(upraveno)
👍 1
Včelkamára 02.01.2024 20:56
nemáte prosím někdo trošku solany?
BEcyKfaRqVL6M762SYUaCdgoYXM3SJ7QhYjsgXNofZ9
chci tam claimnout ten LFG. jinak co ste s ním dělali? prodali nebo nákej stake?
bizzim 02.01.2024 21:01
@Včelkamára nemáte prosím někdo trošku solany?
poslal som 0.01 dufam ze bude stacit
Včelkamára 02.01.2024 21:03
@bizzim poslal som 0.01 dufam ze bude stacit
snad jo, díky moc. pak vrátím až se s tím poperu
Včelkamára 02.01.2024 21:21
tak sem půlku LFG střelil do sol 🙂 a nyní sem ofiko v ní 😄
Včelkamára 02.01.2024 21:24
@bizzim poslal som 0.01 dufam ze bude stacit
posláno nazpět. díkes
👌 1
Včelkamára 02.01.2024 22:31
@Arnold Rimmer DYM 254 ks, snad to teda bude za těch 5 USD 😄 😄
to sis postupně psal nebo se to tam dá někde najít kolik máš připraveno dohromady?
CryptoJanko | Nesa 02.01.2024 23:04
Uz sa da claimovat name service na Scroll: https://airdrop.scroll.name/
Mne to hodilo $11 takze lepsie nez prsom do oka 😄
Včelkamára 02.01.2024 23:14
a je to teda legit? někdo psal že o tom nikde na scroll není žádná zmínka
Tomáš 02.01.2024 23:17
@Jayak Pisou ze $1-$5 … to by byla krasa.
Nenašel jsem tokenomiku, ale kdyby bylo vše hned venku, tak 1 dolar vidím jako max ... 5 dolarů už je trochu prepal (jestli bude počet v oběhu nižší na začátku, tak možná lehce nad dolar)
CryptoJanko | Nesa 02.01.2024 23:18
@Včelkamára a je to teda legit? někdo psal že o tom nikde na scroll není žádná zmínka
Tomáš 02.01.2024 23:18
@Barrack Odbahna začněte používat Rabby walletku a s přidáváním tokenů se nebudete muset trápit 😀
Tohle není token, ale nový coin (vlastní chain)
Tomáš 02.01.2024 23:20
@Patrik Prosko No mě zajímá hlavně liquid staking, z Cosmosu jsem zvyklej na 20-40% z LSD farem a to tady nikde nevidim, max 2-4%. Ted jsem šel do SOL/USDC, sice 100%, ale je to V3, takže asi nejmín výhodný farmaření, kdyby to byla V2, bylo by to super.
Proč je V3 podle tebe nejméně výhodný? Není spíš naopak kapitálově efektivnější a právě proto bylo zavedeno? Aby neležel kapitál připraven pro ceny, které "nikdy" nenastanou, ale sám si člověk určil pracovní range a získal "páku" oproti celé range
Na Raydium jsou páry sol/stable za hezká procenta (nebo i bsol/stable, jestli těch pár % hraje pro tebe roli za liquid staking, ale když jsem si to počítal, tak normální sol dává víc na stejně široké range)
KryptoVláďa 03.01.2024 01:09
zajimavy ze najednou nemam narok ani na jedny wallete
Arnold Rimmer 03.01.2024 05:29
@Včelkamára to sis postupně psal nebo se to tam dá někde najít kolik máš připraveno dohromady?
Sešit a tužka ✏️ 😀
👌 1
mynar 03.01.2024 06:56
<@935266500623876147> <@698178164970487809> Tohle je z Scroll DC ze sekce hlaseni scamu, asi to vazne trosku smrdi..
👍 1
CryptoJanko | Nesa 03.01.2024 07:01
@mynar <@935266500623876147> <@698178164970487809> Tohle je z Scroll DC ze sekce hlaseni scamu, asi to vazne trosku smrdi..
Takže ten airdrop je scam? Ja som to claimol.. čo s tým teraz, revoke?
mynar 03.01.2024 07:03
@CryptoJanko | Nesa Takže ten airdrop je scam? Ja som to claimol.. čo s tým teraz, revoke?
Jako vypada to podezrele, ja zase na to nejsem nejaky expert, tak nechcu plasit. Asi revoke. Pripadne jeste nekdo neco doplni. Mozna si docasne stahnout nejake vetsi sumy pod cistou penezenku pro jistotu.
Patrik Prosko 03.01.2024 07:47
@Tomáš Proč je V3 podle tebe nejméně výhodný? Není spíš naopak kapitálově efektivnější a právě proto bylo zavedeno? Aby neležel kapitál připraven pro ceny, které "nikdy" nenastanou, ale sám si člověk určil pracovní range a získal "páku" oproti celé range
To je spíš z toho úhlu pohledu, že IL tě vždycky dožene a máš bud jen stable nebo jen token a když se trh utrhne takhle nahoru, tak už má člověk token odprodanej za ceny za který by ho normálně neprodával tak brzo, nebo když dolu tak dokoupenej za ceny za který by ho normálně nekupoval. Tak je to spíš o čase, jak dlouho se člověku podaří udržet v rangi a jak často bude realizovat IL rebalancem a s jakou slippagi na swapu. Je to spousta proměnných, ale nejbezpěčnější a mnohdy nejprofitovější je jen hodlovat. jenže to je pro mě nuda 🙂 Hledám jak to hrát a vychází mi že je to o tom být v tý farmě třeba půl roku a být trpělivý, pak je možná šance porazit IL a být na tom líp než při hodlu. Když ale token udělá v krátké době 4x jako Solana, tak mi to žádná farma nevynahradí a hodl nejspíš vyhraje.
(upraveno)
Patrik Prosko 03.01.2024 07:57
@Tomáš Na Raydium jsou páry sol/stable za hezká procenta (nebo i bsol/stable, jestli těch pár % hraje pro tebe roli za liquid staking, ale když jsem si to počítal, tak normální sol dává víc na stejně široké range)
Liquid staking na V2 je právě něco jako hodl, token kterej chci držet a prodávat až v bullu se mi množí ve farmě a ještě mám náký odměny navíc. Například už jsem rok na Dexteru s Atom/stkATOM, už rok je tam okolo 35% extra rewards a ještě jsem to ani jednou nemusel rebalancovat a Atomů mám čim dál víc uvnitř tý farmy. Farma token/stable na V3 si myslim že je víc nebezpečná na IL.
(upraveno)
iceman Fatty.io |🔥Nesa 03.01.2024 12:16
@Včelkamára to sis postupně psal nebo se to tam dá někde najít kolik máš připraveno dohromady?
já si to ťukal hned do kalkulačky na compu a dohromady 532 taak uvidíme, aspon dolarek by byl fajn
Jayak 03.01.2024 12:16
@KryptoVláďa zajimavy ze najednou nemam narok ani na jedny wallete
Docela dost lidi se na jejich discordu pta jak je mozny ze nemaji za ETH L2 aktivitu narok - pritom Arb drop meli, Blast delali, apod. Tak treba to jeste nejak opravi. Nechteji moc rict co konkretne vlastne sledovali na ETH sitich.
🤞 1
Tomáš 03.01.2024 14:15
@Patrik Prosko To je spíš z toho úhlu pohledu, že IL tě vždycky dožene a máš bud jen stable nebo jen token a když se trh utrhne takhle nahoru, tak už má člověk token odprodanej za ceny za který by ho normálně neprodával tak brzo, nebo když dolu tak dokoupenej za ceny za který by ho normálně nekupoval. Tak je to spíš o čase, jak dlouho se člověku podaří udržet v rangi a jak často bude realizovat IL rebalancem a s jakou slippagi na swapu. Je to spousta proměnných, ale nejbezpěčnější a mnohdy nejprofitovější je jen hodlovat. jenže to je pro mě nuda 🙂 Hledám jak to hrát a vychází mi že je to o tom být v tý farmě třeba půl roku a být trpělivý, pak je možná šance porazit IL a být na tom líp než při hodlu. Když ale token udělá v krátké době 4x jako Solana, tak mi to žádná farma nevynahradí a hodl nejspíš vyhraje.
tak záleží jestli k tomu přistupuješ jako k IL nebo take profit místo limitky nebo ručního prodeje ... to jestli máš nakoupeno/prodáno moc nebo málo sám ovlivňuješ velikostí svojí pozice, to přece nejde říct, že si prodal brzo (a když tam dáš vše najednou, tak pak je to špatný management a né vlastnost V3) - efektivnější to právě může být tím, že zbytek hodl (nebo pracuje jinde) a přitom na stejné swap fee ti stačí třeba 1/10 kapitálu oproti V2 (reward tokeny za farming jsou víceméně spíš dlouhodobě neudržitelný) ... jinak ano, stakovaná verze/normální verze toho stejného coinu(tokenu) je dá se říct bez IL (nebezpečí spočívá v tom stakovaném derivátu nebo dexu, kde tu likviditu poskytuješ) 🙂
když ti teda nesedí páry se stablem, tak třeba páry s ETH nebo jiným coinem si nezkoumal? tam ten rozptyl není většinou tak velký (obě části páru mají většinou podobný směr pohybu podle trhu)
Patrik Prosko 03.01.2024 14:16
@Jayak Docela dost lidi se na jejich discordu pta jak je mozny ze nemaji za ETH L2 aktivitu narok - pritom Arb drop meli, Blast delali, apod. Tak treba to jeste nejak opravi. Nechteji moc rict co konkretne vlastne sledovali na ETH sitich.
To je pravda, na to že jsem na ARB i OP už docela dlouho aktivní tak mě to taky překvapilo, ale říkal jsem si že byl snapshot asi dřív
Patrik Prosko 03.01.2024 14:17
@Tomáš když ti teda nesedí páry se stablem, tak třeba páry s ETH nebo jiným coinem si nezkoumal? tam ten rozptyl není většinou tak velký (obě části páru mají většinou podobný směr pohybu podle trhu)
jj, jedu už asi měsíc a půl SNX/ETH na UNI a Kuji/ETH na Camelotu
Patrik Prosko 03.01.2024 14:21
@Tomáš tak záleží jestli k tomu přistupuješ jako k IL nebo take profit místo limitky nebo ručního prodeje ... to jestli máš nakoupeno/prodáno moc nebo málo sám ovlivňuješ velikostí svojí pozice, to přece nejde říct, že si prodal brzo (a když tam dáš vše najednou, tak pak je to špatný management a né vlastnost V3) - efektivnější to právě může být tím, že zbytek hodl (nebo pracuje jinde) a přitom na stejné swap fee ti stačí třeba 1/10 kapitálu oproti V2 (reward tokeny za farming jsou víceméně spíš dlouhodobě neudržitelný) ... jinak ano, stakovaná verze/normální verze toho stejného coinu(tokenu) je dá se říct bez IL (nebezpečí spočívá v tom stakovaném derivátu nebo dexu, kde tu likviditu poskytuješ) 🙂
A máš pravdu, víc než půlku ETH mám swaplou do wstETH na hodl a na tu do farem nešahám. Jinak coin/coin mi přijde lepší varianta, pokud jak říkáš se drží cca jakž takž spolu a nevyskakuje to tak často, dávám větší range většinou +-10% a pokud jsou to coiny kterým věřim že budou oba růst na základě nějaký historie, nebo fundamentu. A to právě na tý Solaně jak jsem tam novej furt nevim s čim ji párovat a co by tak zapadalo do týhle strategie.
Jayak 03.01.2024 14:46
Update ohledne Dymension $DYM:

Updates on the Genesis Rolldrop:

• 298,439 claims so far!
• Added missing SOL and ATOM addresses, check again.
• Added Backpack and Phantom signing for Solana.
• Substantial portion of unclaimed DYM will be distributed towards benefiting larger stakers of TIA and ATOM.
👌 5
Patrik Prosko 03.01.2024 15:22
@Jayak Update ohledne Dymension $DYM:

Updates on the Genesis Rolldrop:

• 298,439 claims so far!
• Added missing SOL and ATOM addresses, check again.
• Added Backpack and Phantom signing for Solana.
• Substantial portion of unclaimed DYM will be distributed towards benefiting larger stakers of TIA and ATOM.
Tak teda nic moc, ted mám cca o 200 DYM mín než předtim, vzali mi to na Stridu, kterýho mám zastakovanýho nejvíc a za ETH adresu nemám nic, ARB OP nic
Jayak 03.01.2024 15:45
@Patrik Prosko Tak teda nic moc, ted mám cca o 200 DYM mín než předtim, vzali mi to na Stridu, kterýho mám zastakovanýho nejvíc a za ETH adresu nemám nic, ARB OP nic
Taky z nich nejsem nadsenej. Vzali sice penezenky na Solane co pouzivali Drib.haus, ale filtrovali to na ty co meli alespon 1 SOL balance, coz je nesmysl. Na Solane ti na gas staci mit 0.0 nic a malokdo ma Sol balance na penezence.
JohnyG 03.01.2024 18:53
@Patrik Prosko Tak teda nic moc, ted mám cca o 200 DYM mín než předtim, vzali mi to na Stridu, kterýho mám zastakovanýho nejvíc a za ETH adresu nemám nic, ARB OP nic
Nemyslim že pri stride dostávaš dym za stake. Ja mam ich dosť a nič som nedostal skôr je to za aktivitu na sieti. To iste asi aj pri stars.
Petr Langr 03.01.2024 19:15
@JohnyG Nemyslim že pri stride dostávaš dym za stake. Ja mam ich dosť a nič som nedostal skôr je to za aktivitu na sieti. To iste asi aj pri stars.
mam staking STRD a za zo neni nic.. myslim ze v podminakch bylo drzeni stATOM na penezence.
👌 1
Martin11 03.01.2024 19:29
Pokud jste u Stride nic neměli, tak si to ještě jednou zkontrolujte. Když jsem to dělal včera, tak jsem nic nedostal a dneska už jsem měl nárok 😅
Patrik Prosko 03.01.2024 22:06
@Petr Langr mam staking STRD a za zo neni nic.. myslim ze v podminakch bylo drzeni stATOM na penezence.
Nemám žádnej stATOM a za Stride jsem nejdřív dostal 233 DYM a ted po tý změně už jen 33 DYM
(upraveno)
Včelkamára 03.01.2024 22:25
tak já celkem 104.... bída
Martin11 03.01.2024 22:33
Třeba to bude veselejší až dostaneme ty nevyzvednuté tokeny
mysatko [PTLK] 03.01.2024 22:34
@Patrik Prosko Nemám žádnej stATOM a za Stride jsem nejdřív dostal 233 DYM a ted po tý změně už jen 33 DYM
Možná jsi měl statom v době snapshotu