Poustnak
19.06.2024 19:22
↩
@Luboš Bajkai
Ano, jinak proc jsem mluvil o tom co jsou penize. Nedavno jsem narazil na tohle, ruzne straseni ze petro-dolar konci atd. Jestli jsou penize smenkou na budouci praci tak maji nejvyssi hodnotu ty ktere maji ruceni nejefektivnejsi praci.
Já si myslím, že dolar bude potřád silný dolar, ale dolarů je v oběhu moc a musí se stáhnout má-li být stále silný. A mám pocit že o to se teď hraje. proto se pálí dolary a úroky na dolarech jsou vysoké a by o ně byla poptávka. Jinak co se týká efektivity tak to potvrzuji Amerika je úplně někde jinde než my tady.
Poustnak
19.06.2024 19:24
↩
@rabbit-r12
Osobně WBTC-ATOM->cex-ATOM-BTC, na HW wallet.
Ale třeba někdo poradí něco elegantnějšího
Ale třeba někdo poradí něco elegantnějšího
Díky moc. tohle jsem měl taky v hlavě, ale raději jsem se ptal, jestli nemáte někdo nějaký super tunel. swapy na anycoinu (přes něj jsem do krypta vlezl) mi přijdou dost drahé.
Luboš Bajkai
19.06.2024 19:27
↩
@Poustnak
Já si myslím, že dolar bude potřád silný dolar, ale dolarů je v oběhu moc a musí se stáhnout má-li být stále silný. A mám pocit že o to se teď hraje. proto se pálí dolary a úroky na dolarech jsou vysoké a by o ně byla poptávka. Jinak co se týká efektivity tak to potvrzuji Amerika je úplně někde jinde než my tady.
ono to neni uplne tak ze by bylo potreba stahnou vsechny penize zpet. Pres covidem uz v obehu nejake penize v obehu byli, plus vytiskli nove. Ale za posledni 4 roky byla sumarni inflace u nas 36% a v USA 19% tim doslo k znehodnoceni tech penez takze maji nizsi hodnotu a neni je treba stahovat
Beeman 4.0.
19.06.2024 19:28
↩
@rabbit-r12
Osobně WBTC-ATOM->cex-ATOM-BTC, na HW wallet.
Ale třeba někdo poradí něco elegantnějšího
Ale třeba někdo poradí něco elegantnějšího
A co Squid router?
zander7252
19.06.2024 19:40
↩
@Luboš Bajkai
ono to neni uplne tak ze by bylo potreba stahnou vsechny penize zpet. Pres covidem uz v obehu nejake penize v obehu byli, plus vytiskli nove. Ale za posledni 4 roky byla sumarni inflace u nas 36% a v USA 19% tim doslo k znehodnoceni tech penez takze maji nizsi hodnotu a neni je treba stahovat
Myslím, že v tomhle máš velmi zdravý pohled na věc, což v současné době považuji za velmi důležité. Dlouho jsem sledoval Jarolíma z Kryptomagazínu ohleďně akcíí a to byla velká chyba, protože je to vysloveně patologický medvěd. Díky tomu jsem nerealizoval nákupy SPX 500 při ideálních nákupních zónách okolo 3600 USD. Považuji to za svoji velkou chybu. Teď nejvíc sleduji Štěpána Hájka z XTB, který má dle mého celkový pohled na trhy dost realistický. Je to chytrý chlap, praktik a ten je rozhodně rozumně bulish. Jinak člověk si prostě v investování všeobecně musí kontrolovat a rovnat psychiku, protože náš mozek je kvůli přežití nastaven negativně, což zrovna s investováním nejde moc dohromady.
Luboš Bajkai
19.06.2024 20:10
↩
@zander7252
Myslím, že v tomhle máš velmi zdravý pohled na věc, což v současné době považuji za velmi důležité. Dlouho jsem sledoval Jarolíma z Kryptomagazínu ohleďně akcíí a to byla velká chyba, protože je to vysloveně patologický medvěd. Díky tomu jsem nerealizoval nákupy SPX 500 při ideálních nákupních zónách okolo 3600 USD. Považuji to za svoji velkou chybu. Teď nejvíc sleduji Štěpána Hájka z XTB, který má dle mého celkový pohled na trhy dost realistický. Je to chytrý chlap, praktik a ten je rozhodně rozumně bulish. Jinak člověk si prostě v investování všeobecně musí kontrolovat a rovnat psychiku, protože náš mozek je kvůli přežití nastaven negativně, což zrovna s investováním nejde moc dohromady.
Me osobne vic sedi bear markety. Neni to takovy napor na psychiku, kdyz nic pozitivniho necekas tak nejsi zklamany a hlavne clovek si hleda nove projekty, zkousi je a je to zajimave a takove plne ocekavani.
Ale ted ten pocit proste nemam, vsude jen vidim nervozitu a lidi jsou porad bombardovani negativnim sentimentem. Bull market konci snenim ze koupis vilu u more, ze budes platit v supermarketu kryptem za rohliky. Ne tak ze do tebe kazdy husti rok v kuse ze je konec.
Jinak absolutne s tebou souhlasim, psychika je zaklad. Lidi jsou nastaveni tak ze kdyby jsme hodnotili intenzitu radosti a bolesti skalou od 1-10 tak kdyz tvoje portfolio udela +30% tak budes mit intenzitu radosti asi nekde na 3. bodech ale kdyz to same portfolio udela -30% tak intenzita bolesti je treba 7.bodu. Stejne velky pohyb jednim nebo druhym smerem vyvolava asymetrickou reakci. Pritom ta reakce smerem dolu je vlastne neadekvatni dane situaci.
Tenhle princip se v euforicke fazy trhu vytraci. U vsech pohybu dolu se ocekava ze je to jen pullback a ze nastane retrace. A tak dlouho je to pullback a retrace az jednoho dne uz zadny retrace neprijde. A to je za me jeste dalsi vec co mi ted k zaveru bull marketu trosku chybi.
Aktualne jsem v neutralni nalade. Ani bull ani bear. 🤷♂️
Mozna tomu i pomaha ze jsem 1/3 ve stablech a nehodlam na tom nic menit.
Ale ted ten pocit proste nemam, vsude jen vidim nervozitu a lidi jsou porad bombardovani negativnim sentimentem. Bull market konci snenim ze koupis vilu u more, ze budes platit v supermarketu kryptem za rohliky. Ne tak ze do tebe kazdy husti rok v kuse ze je konec.
Jinak absolutne s tebou souhlasim, psychika je zaklad. Lidi jsou nastaveni tak ze kdyby jsme hodnotili intenzitu radosti a bolesti skalou od 1-10 tak kdyz tvoje portfolio udela +30% tak budes mit intenzitu radosti asi nekde na 3. bodech ale kdyz to same portfolio udela -30% tak intenzita bolesti je treba 7.bodu. Stejne velky pohyb jednim nebo druhym smerem vyvolava asymetrickou reakci. Pritom ta reakce smerem dolu je vlastne neadekvatni dane situaci.
Tenhle princip se v euforicke fazy trhu vytraci. U vsech pohybu dolu se ocekava ze je to jen pullback a ze nastane retrace. A tak dlouho je to pullback a retrace az jednoho dne uz zadny retrace neprijde. A to je za me jeste dalsi vec co mi ted k zaveru bull marketu trosku chybi.
Aktualne jsem v neutralni nalade. Ani bull ani bear. 🤷♂️
Mozna tomu i pomaha ze jsem 1/3 ve stablech a nehodlam na tom nic menit.
zander7252
19.06.2024 20:34
Je skvělý, že od toho máš takový pragmatický odstup, to se mi na tvých reakcích vždycky líbí. Mě to teď hrozně připomíná všeobecný sentiment dna na bitcoinu okolo 15k USD, přece to nebudu nakupovat, to bych byl úplně blbej, počkám si na 8k. No a když se podívám zpětně na graf, tak vidím úplně nádhernou příležitost, kde každý mohl několik týdnů nakoupit.
kovandaa | Fatty.io |
19.06.2024 20:35
↩
@Luboš Bajkai
Nemusi se nikam nalit velke penize, musi vzniknout hype.
Přesně, musí vzniknout hype... Ale k tomu potřebuješ BTC na ATH. A já to vidím takhle.. ATH už tady bylo a retail se nechytl. Pokud teda velký kluci už vydělali dost tím pohybem k ATH, proč by nám to tam posílali znovu. Jim stačí to jebaní nahoru dolů a mají vyděláno...
zander7252
19.06.2024 20:39
Od té doby jsem taky přišel na chuť podívat se v takových extrémních pohybech na invertovaný graf, to dá úplně jinou perspektivu. Já při téhle situaci vidím budování masivního budoucího supportu na bitcoinu, za který můžeme být časem rádi. A dál jak říká Ludvík Turek v Price Action, tady přece dochází ke směně mezi obchodníky, což je přeci zdravá cenová hladina.
Luboš Bajkai
19.06.2024 20:43
↩
@kovandaa | Fatty.io |
Přesně, musí vzniknout hype... Ale k tomu potřebuješ BTC na ATH. A já to vidím takhle.. ATH už tady bylo a retail se nechytl. Pokud teda velký kluci už vydělali dost tím pohybem k ATH, proč by nám to tam posílali znovu. Jim stačí to jebaní nahoru dolů a mají vyděláno...
velky kluky nejaky BTC ale prece vubec nezajima. Je zajimaji fees za obchody. A pokud se bude vic obchodovat na 40k$ nebo na 100k$ za BTC je jim uplne jedno.
Dle cenove reakce a objemu prilivu a odlivu na ETFkach v tom jede spis retail nez bigboys. BigBoys kupuji na leta ne tak ze koupi a za mesic prodavaji
(upraveno)
Dle cenove reakce a objemu prilivu a odlivu na ETFkach v tom jede spis retail nez bigboys. BigBoys kupuji na leta ne tak ze koupi a za mesic prodavaji
Luboš Bajkai
19.06.2024 21:03
↩
@zander7252
Od té doby jsem taky přišel na chuť podívat se v takových extrémních pohybech na invertovaný graf, to dá úplně jinou perspektivu. Já při téhle situaci vidím budování masivního budoucího supportu na bitcoinu, za který můžeme být časem rádi. A dál jak říká Ludvík Turek v Price Action, tady přece dochází ke směně mezi obchodníky, což je přeci zdravá cenová hladina.
Zalezi dost na tom cim byla/je tlacena cena. Cena muze byt tlacena spotem nebo derivatama ( shorty/longy na futures ).
Pokud je cena tlacena skrz derivaty. Tak je dobre sledovat heat mapy likvidaci ( kdyz uz jsme v sekci trading).
Cena ma totiz tendenci jit tam kde zpusobi nejvic bolesti.
PS: je to trosku slozitejsi protoze mezi cenou spotovou a derivatovou funguji arbitraze takze jedna cena ovlivnuje druhou. Kdyz je cena tlacena derivatama tak to vysvetluje co jsem psal, ze do daneho krypta nemusi pritect ani dolar a cena muze jit nahoru, jen proto ze spekulanti na derivatech veri ve vyssi cenu. Derivaty jsou v podstate sazky nic vic. Neni to realny nakup dane mince.
(upraveno)
Pokud je cena tlacena skrz derivaty. Tak je dobre sledovat heat mapy likvidaci ( kdyz uz jsme v sekci trading).
Cena ma totiz tendenci jit tam kde zpusobi nejvic bolesti.
PS: je to trosku slozitejsi protoze mezi cenou spotovou a derivatovou funguji arbitraze takze jedna cena ovlivnuje druhou. Kdyz je cena tlacena derivatama tak to vysvetluje co jsem psal, ze do daneho krypta nemusi pritect ani dolar a cena muze jit nahoru, jen proto ze spekulanti na derivatech veri ve vyssi cenu. Derivaty jsou v podstate sazky nic vic. Neni to realny nakup dane mince.
👍 1
kovandaa | Fatty.io |
19.06.2024 22:24
↩
@Luboš Bajkai
velky kluky nejaky BTC ale prece vubec nezajima. Je zajimaji fees za obchody. A pokud se bude vic obchodovat na 40k$ nebo na 100k$ za BTC je jim uplne jedno.
Dle cenove reakce a objemu prilivu a odlivu na ETFkach v tom jede spis retail nez bigboys. BigBoys kupuji na leta ne tak ze koupi a za mesic prodavaji
Dle cenove reakce a objemu prilivu a odlivu na ETFkach v tom jede spis retail nez bigboys. BigBoys kupuji na leta ne tak ze koupi a za mesic prodavaji
Myslíš, že ty úvodní pohyby up na BTC dělal retail? Tomu moc nevěřím. Proč by drželi roky, když v únoru koupí za 40 a v březnu prodá za 70... Velmi rychle vyděláno 🙃
Luboš Bajkai
19.06.2024 22:54
↩
@kovandaa | Fatty.io |
Myslíš, že ty úvodní pohyby up na BTC dělal retail? Tomu moc nevěřím. Proč by drželi roky, když v únoru koupí za 40 a v březnu prodá za 70... Velmi rychle vyděláno 🙃
Asi zalezi jake mame meritko kdo je retail a kdo big boys. Asi to napisu lepe, neni to hnane nakupem instituci ( hodne velke firmy a fondy ). Ty pracuji jinak, nevim jak by bez rizika nebo s velmi nizkym rizikem na nakupu ETF vydelavali. Jako ze koupi ETF bitcoinu a rovnou otevrou short? Aby vydelavali na feeckach? Nebo jako hedge kdy v pripade ztraty by to dali do odpisu? Fakt nevim.
Motivaci BlackRocku chapu, jejich zakaznici kteri maji par milionu$ zatouzili po ETF BTC no tak kdyz je poptavka tak proc ne. Oni maji na kazdem nakupu/ prodeji a za spravu nejake ty procenta. Oni to nekupuji predem a uz vubec ne pro sebe, nefunguji tak ze BlackRock nakoupil BTC na 40k$ a ted to svym klientum draze prodava.
(upraveno)
Motivaci BlackRocku chapu, jejich zakaznici kteri maji par milionu$ zatouzili po ETF BTC no tak kdyz je poptavka tak proc ne. Oni maji na kazdem nakupu/ prodeji a za spravu nejake ty procenta. Oni to nekupuji predem a uz vubec ne pro sebe, nefunguji tak ze BlackRock nakoupil BTC na 40k$ a ted to svym klientum draze prodava.
Poustnak
20.06.2024 04:53
↩
@Luboš Bajkai
Asi zalezi jake mame meritko kdo je retail a kdo big boys. Asi to napisu lepe, neni to hnane nakupem instituci ( hodne velke firmy a fondy ). Ty pracuji jinak, nevim jak by bez rizika nebo s velmi nizkym rizikem na nakupu ETF vydelavali. Jako ze koupi ETF bitcoinu a rovnou otevrou short? Aby vydelavali na feeckach? Nebo jako hedge kdy v pripade ztraty by to dali do odpisu? Fakt nevim.
Motivaci BlackRocku chapu, jejich zakaznici kteri maji par milionu$ zatouzili po ETF BTC no tak kdyz je poptavka tak proc ne. Oni maji na kazdem nakupu/ prodeji a za spravu nejake ty procenta. Oni to nekupuji predem a uz vubec ne pro sebe, nefunguji tak ze BlackRock nakoupil BTC na 40k$ a ted to svym klientum draze prodava.
Motivaci BlackRocku chapu, jejich zakaznici kteri maji par milionu$ zatouzili po ETF BTC no tak kdyz je poptavka tak proc ne. Oni maji na kazdem nakupu/ prodeji a za spravu nejake ty procenta. Oni to nekupuji predem a uz vubec ne pro sebe, nefunguji tak ze BlackRock nakoupil BTC na 40k$ a ted to svym klientum draze prodava.
S tímhle musím souhlasit. Dělám software pro investiční společnosti a tam je naprosto nežádoucí aby měli majetek na svých investičních knihách. Jednou denně nákupy a prodeje klientů vybalancují a hned jdou ordery na nákup nebo prodej na burzu. Oni nespekulují se svými penězi jak si tady možná někdo myslí. jim stačí poplatky.
kovandaa | Fatty.io |
20.06.2024 13:15
Jako retail beru lidi jako my, plus ty, co by naskočili když bude hype. Velký kluci jsou pro mě ti, co si tady s námi hrají a hýbou trhem. Instituce neberu jako big boys...
hamakar
20.06.2024 19:36
Taky to tak beru, retail = maly kapital, short term, big boys = velky kapital, short term a instituce = velky kapital, long term.
bumelak
21.06.2024 10:01
↩
@Poustnak
Mám otázku tak trochu off topic. Jak si z cosmosu kde si swapnu třeba 1WBTC jej směním na skutečný BTC abych si jej mohl poslat na trezor? máte prošlapanou nějakou levnou cestu? Díky za tipy
házím vše do Atomu a pak přes fixedfloat na BTC, ETH aj...
Barrack Odbahna
23.06.2024 15:44
strašná nudička na trzích
Swordfish
23.06.2024 16:24
je leto, jdi ven
nebo si porid klimatizaci 😄
Barrack Odbahna
23.06.2024 16:32
klimatizace mi ke štěstí nestačí, potřebuji god candle
Tomassino
24.06.2024 17:11
12 nebo 18 soon?
<@780461823325503538>
Barrack Odbahna
24.06.2024 17:53
60k podrží, že jo ? že jo ? 🤣
🥹 1
kovandaa | Fatty.io |
24.06.2024 18:04
54k soon 😁
Barrack Odbahna
24.06.2024 18:04
Tomassino
24.06.2024 18:09
šortovali jste?
Barrack Odbahna
24.06.2024 18:09
niet
Tomáš
24.06.2024 18:19
Jdeme nakupovat?
Tomassino
24.06.2024 18:27
já taky ne
Ponke
24.06.2024 18:41
Ja nakupoval na 71 🫠
💪 1
Tomáš
24.06.2024 18:44
↩
@Ponke
Ja nakupoval na 71 🫠
jako mluvit do stromu 😄
Barrack Odbahna
24.06.2024 18:44
↩
@Ponke
Ja nakupoval na 71 🫠
za 100k minimálně ne ? 🤣
Ponke
24.06.2024 18:44
↩
@Tomáš
jako mluvit do stromu 😄
Jojo. Ted si to vyzeru a na podzim letime 🤑
Tomassino
24.06.2024 18:58
Plastex
25.06.2024 07:05
↩
@Tomassino
<@780461823325503538>
Ani jedna hodnota by me neurazila:-) ale tech 12k je hodne magic, takze doufam ze to bude tech 12k 😄
❤️ 1
👌 1
Barrack Odbahna
25.06.2024 07:10
to je všechno ? want more
Tomassino
25.06.2024 18:06
Barrack Odbahna
28.06.2024 19:48
60,3k
Swordfish
28.06.2024 19:57
Barrack Odbahna
28.06.2024 19:57
Barrack Odbahna
30.06.2024 11:42
otevřel jsem Long na Solaně....udělal jsem dobře nebo nedobře ? 🤣
Barrack Odbahna
30.06.2024 12:44
Plastex
30.06.2024 16:36
↩
@Barrack Odbahna
otevřel jsem Long na Solaně....udělal jsem dobře nebo nedobře ? 🤣
Udelal si neco mezi bych rekl 🙂
Barrack Odbahna
30.06.2024 17:43
↩
@Plastex
Udelal si neco mezi bych rekl 🙂
JUDr. Inkognito
01.07.2024 20:01
↩
@Barrack Odbahna
otevřel jsem Long na Solaně....udělal jsem dobře nebo nedobře ? 🤣
To záleží jakým směrem jsi ten long otevřel? 🙃
🤣 1
Barrack Odbahna
01.07.2024 20:11
↩
@JUDr. Inkognito
To záleží jakým směrem jsi ten long otevřel? 🙃
Tomassino
02.07.2024 16:11
↩
@Barrack Odbahna
otevřel jsem Long na Solaně....udělal jsem dobře nebo nedobře ? 🤣
je cílem toho longu vydělat? neboje cílem ho mít otevřený a kdyby to udělalo raketu 25% x páka,tak ho zavřeš?
RobotZ
02.07.2024 16:41
↩
@Barrack Odbahna
otevřel jsem Long na Solaně....udělal jsem dobře nebo nedobře ? 🤣
Barrack Odbahna
02.07.2024 17:17
↩
@Tomassino
je cílem toho longu vydělat? neboje cílem ho mít otevřený a kdyby to udělalo raketu 25% x páka,tak ho zavřeš?
Popsal si v obou otázkách to samé 😂 když otevřu long, tak chci samozřejmě raketu nahoru
Barrack Odbahna
03.07.2024 16:38
Fuck trading in the ass
😂 1
🤣 1
Martin11
04.07.2024 11:45
Barrack Odbahna
04.07.2024 12:38
Jo tak to shazují ty mrdky z Mt.Goxu ? Nic bych jim nevrátil. Zaplatili školné, pobrečeli si a mělo se na to zapomenout 🤣
👍 1
Barrack Odbahna
05.07.2024 07:30
Barrack Odbahna
05.07.2024 07:58
čekám na 52k, pak otevřu životní LONG
Swordfish
05.07.2024 08:11
Ano, pak totiž půjdeme na 12k
🥰 1
Barrack Odbahna
05.07.2024 08:37
↩
@Swordfish
Ano, pak totiž půjdeme na 12k
akorát že vůbec
Luboš Bajkai
05.07.2024 08:43
↩
@Barrack Odbahna
akorát že vůbec
Nevim jestli bych otviral nejake pakove pozice, podle meho nazoru je Mt.Gox posledni velky kostlivec co v kryptu mame ale je leto a kombinace tlustych prstu a nizke likvidity muze byt smrtelna kombinace. No nevim ani s pakou 2x bych se necitil v pohode. Nerikam ze nad tim nepremyslim ale muze to byt jak covid crash. Fakt hluboko
(upraveno)
Luboš Bajkai
05.07.2024 08:58
↩
@Barrack Odbahna
akorát že vůbec
Mt.Gox zatim jen presunul 1/3 BTC na novou penezenku, to neznamena ze je uz distribuje, na druhou stranu, na DCA asi dobry cas.
PS: samozrejme reakce na Mt.Gox je emocionalne prehnana je to prece jen mene nez 1% vsech BTC
(upraveno)
PS: samozrejme reakce na Mt.Gox je emocionalne prehnana je to prece jen mene nez 1% vsech BTC
Barrack Odbahna
05.07.2024 09:04
jsem v modu hero or zero
(upraveno)
LONG otevřu s prachama z airdropu, takže když o to přijdu, fuck it
Luboš Bajkai
05.07.2024 09:17
↩
@Barrack Odbahna
LONG otevřu s prachama z airdropu, takže když o to přijdu, fuck it
nechal bych nejdriv usadit prach, abys videl jak na to bude reagovat USA, vikend bude o hubu diky nizke likvidite. Muze to byt samozrejme mega vydrb, klidne v pondeli muze byt ETF na ETH .
Luboš Bajkai
05.07.2024 09:23
↩
@Barrack Odbahna
LONG otevřu s prachama z airdropu, takže když o to přijdu, fuck it
Kazdopadne, souhlasim s tebou v jednom, nekdo v tom vidi konec sveta, nekdo jiny prilezitost. Osobne v tom vidim sam prilezitost jen zatim nevim na jakych cenovych hladinach 🥹
👍 1
Barrack Odbahna
05.07.2024 09:44
Takováto příležitost chytit dobrý LONG už tu dlouho nebyla. Byla by blbost to nezkusit
52k support, půjdeme knotem na 50,5k a pak up only 🤣
Barrack Odbahna
05.07.2024 09:56
Barrack Odbahna
05.07.2024 12:39
poďme dolů kurva
Barrack Odbahna
05.07.2024 12:52
Ponke
05.07.2024 13:09
↩
@Barrack Odbahna
poďme dolů kurva
Kam dolu jako? Tam uz je jenom minus dole 🫣<:picard:822537684441890836>
Barrack Odbahna
05.07.2024 13:10
↩
@Ponke
Kam dolu jako? Tam uz je jenom minus dole 🫣<:picard:822537684441890836>
na 52k
mám tam limitečky
jestli se odrazíme už teď, tak na trading už fakt seru 🤣
Ponke
05.07.2024 13:11
Jestli se odrazime na 250k tak pojdme na 52 no 🫡
Barrack Odbahna
05.07.2024 13:25
půjdeme pak na 350k a M3 to jistí 🤣
GiSo
05.07.2024 13:52
12k soon
Barrack Odbahna
05.07.2024 13:58
Plastex
06.07.2024 08:21
↩
@Swordfish
Ano, pak totiž půjdeme na 12k
Jupiiiiii 🙂
Plastex
06.07.2024 08:23
↩
@GiSo
12k soon
Jupiiiii 🙂
GiSo
06.07.2024 09:12
↩
@Plastex
Jupiiiii 🙂
Je to interní info, tak to moc lidem neříkejte.
😂 1
Plastex
06.07.2024 20:18
Ja uz otom dobryho pul roku mluvim fakt malo, je to tak dost interni? Nebo jsem jen prijal to ze uz to neni realny?:-)
Swordfish
08.07.2024 20:22
sice se zpozdenim ale vykoupeny dipy
muzeme up, nemusime nikam, propad dokoupime 🙂
👍 2
KryptoVláďa
09.07.2024 20:40
moudré
Swordfish
12.07.2024 13:44
KryptoVláďa
12.07.2024 19:31
Ponke
12.07.2024 20:13
To by bylo moc jednoduchy. Nemuzou vyhrat vsichni
Včelkamára
12.07.2024 20:35
Včelkamára
13.07.2024 22:33
Asi kazdej zna ale co by kdyby.... 😀
Swordfish
16.07.2024 20:54
je to az moc zeleny, cejtim smradlavy syr