# pokec
184022 zpráv • strana 1334/1841
Deleted User 14.05.2021 19:06
Na spekul pochopitelně
Abaddeon 14.05.2021 19:06
@tree 木 Do vsech tehle projektu bych nikdy nesel, ale muj nazor tady nikoho moc nezajima - a kdyz neco reknu tak sem oznacenej za maxika, takze radsi mlcim :) Zas na druhou stranu, kdyby to bylo na me, tak to neni takova "legrace".. smysluplnej projekt nevznika uplne kazdy den
mě tvůj nároz zajímá tree, především Why PS: nechci být fanboy toho populárního nejmenovaného coache
👍 1
KryptoVláďa 14.05.2021 19:07
@Deleted User Rasu a jméno které se nesmí vyslovit 😂
Vsechny rasy, vsechny jmena. Pochbse, on ti <@!397625533283958787> nazor rekne 😂 predpokladam ze narozeil od caspera budeme mit stejnej
tree 木 14.05.2021 19:07
@StenCZ Neco musim zmenit. Delam nekde furt stejnou chybu. Poradis mi tedy nejaky projekt do ktereho by jsi dal svoje krypto? Nebo jestli mam vydrzet v BRIBE?
Drz Ether 😄 Ono hlavni je mit svoji hlavu a nejit do neceho, jenom protoze vidis fomo v nejaky skupine. Ja ti muzu doporucit jenom "nudny" veci jako PieDAO, Synthetix, nebo 1Inch... Nejlepsi je zkratka zamerit se na nejakej konkretni projekt, kterej ti dava smysl a ucastni se mistni komunity, malo je nekdy vice.
❤️ 1 👍 3
KryptoVláďa 14.05.2021 19:09
Panive, jedna vec je spekul projekt. A do nekterych chodi i <@!397625533283958787> , jen k tom nerad nluvi 😂 druha vec je ale risk management a cast portfolia, se kterou se do toho jde. Bednu si obcas zmackne kazdej, nekdo s drobnejma, nekdo se vsim. Tam jsou pak ty rozdily
👍 3
StenCZ 14.05.2021 19:09
@tree 木 Drz Ether 😄 Ono hlavni je mit svoji hlavu a nejit do neceho, jenom protoze vidis fomo v nejaky skupine. Ja ti muzu doporucit jenom "nudny" veci jako PieDAO, Synthetix, nebo 1Inch... Nejlepsi je zkratka zamerit se na nejakej konkretni projekt, kterej ti dava smysl a ucastni se mistni komunity, malo je nekdy vice.
Diky Tree
KryptoVláďa 14.05.2021 19:09
Ja mam taky 95% v etheru a mrdam se nekam se zbytkem. Ale tohle uz tady zaznelo milionkrat
A na ether nesaham, jen ho dokupuju
Jenze on pak chce clovek vic a vic a vic....
Molof [Petr] 14.05.2021 19:10
Sice zaznelo milionkrat ale opakovaní je matka moudrosti 😄 a vytesat do kamene 🙂
Mális 14.05.2021 19:11
@KryptoVláďa Ja mam taky 95% v etheru a mrdam se nekam se zbytkem. Ale tohle uz tady zaznelo milionkrat
ale tak na ty ethery si pujčuješ, ne? nehodluješ
KryptoVláďa 14.05.2021 19:11
A kdyz uz jdu s vwtsi castkou tak radsi vylezu s malym ziskem. To jsem vcera mrdal <@456226577798135808> do hlavy 🙂
😂 1
tree 木 14.05.2021 19:11
@KryptoVláďa Panive, jedna vec je spekul projekt. A do nekterych chodi i <@!397625533283958787> , jen k tom nerad nluvi 😂 druha vec je ale risk management a cast portfolia, se kterou se do toho jde. Bednu si obcas zmackne kazdej, nekdo s drobnejma, nekdo se vsim. Tam jsou pak ty rozdily
No tak sel jsem do TRU, z veci predtim me napada treba Cryptex nebo Liquity.
KryptoVláďa 14.05.2021 19:11
@Mális ale tak na ty ethery si pujčuješ, ne? nehodluješ
Tak to je hodluju ne? Rostou mi na jodnote, nezbavuju se jich a mam je je. Zavreny v nejakym smartkontraktu
KryptoVláďa 14.05.2021 19:12
@tree 木 No tak sel jsem do TRU, z veci predtim me napada treba Cryptex nebo Liquity.
To nemyslim zle. Jen rikam ze neni blbe spekul, protoze i eth je spekul. Bkbe je tam jit s randalem
❤️ 1
Mális 14.05.2021 19:12
@KryptoVláďa Tak to je hodluju ne? Rostou mi na jodnote, nezbavuju se jich a mam je je. Zavreny v nejakym smartkontraktu
tak u hodlu o ně nepřijdeš, u pujčení za určitý situace můžeš o zástavu přijít 🙂 neni hodl jako hodl
tree 木 14.05.2021 19:13
To mas recht, ty projekty nejsou problem uplne samy o sobe. Ale kdyz se zkombinuje opravdu debilni projekt s debilnim money management tak je to fakt pruser
KryptoVláďa 14.05.2021 19:14
To je zaklad. Kdyz jsu do pofiderni farmy, tak mirne klady il a do pici. A porad mit za prdeli ether, kterej mi nekde roste. Kdyz mi CSPR za litr padne na nulu, tak ti nepoznam. Vic bych do toho proste nedal. O tom to je a tenhle bull je pro me porad krasne ziskovej vc zaplaceni vsech zivotnich nakladu
Mális 14.05.2021 19:14
největší průser, kterej občas vidim i na sobě je, že chtěj všichni zisk co nejrychlejc, přitom u investic je trpělivost klíčová
👍🏼 2
KryptoVláďa 14.05.2021 19:14
Presne!
To dela ten zasranej bull. Vsochni chtej zisk do tydne nejdyl. Cekat nekomu rok dva na pekny zisky se nikomu mechce
Ale kvalitni prijekt proste nedela 1000x pumpy za den
xPelix 14.05.2021 19:15
kde se nám fláká tomáš? dlouho jsem ho tu neviděl
KryptoVláďa 14.05.2021 19:16
Na CSPR jsem si vyclenil 1000$ ale vstupoval jsem do nej na 6x a porad mam nakoipeno jen za 2/3. Skocit tam se vaim najednou je picovina
Deleted User 14.05.2021 19:16
Ale Ja vím ze <@!397625533283958787> bude mít stejný názor na všechny zvířecí letadla jako Ty. A Ja vám to neberu. To je přeci jasný. Já jsem si tohleto zvířecí plemeno a jméno jenz se nesmí vyslovit taky nekoupil kvůli fundamentu, ale kvůli čisté spekulaci a vůbec, ale vůbec se za to nestydím. Protože jestli mám nechat prachy v Bribe nebo v čemkoliv jiném, nebo KISHU INU, nebo ELON, mě vyjde úplně nastejno 😀 protože šance ze z toho ve finále budeš mít nejakou korunu je skoro stejná. O tom ze je to letadlo nepochybuji.
Ale jak je vidno... nejen dobry výstup je základem úspěchu. Ale i dobry vstup. A Mr. <@751356598345269248> ho evidentně měl , a proto mu to zaplatilo všechen prodělek na ostatních fundamentálních projektech. To jsou fakta. Jen koment.
👍 4
KryptoVláďa 14.05.2021 19:16
Jako udelal bych na to call, ale mam pocit ze je to stejne zbytecny, co myslite <@!397625533283958787> <@744861727367102464>
KryptoVláďa 14.05.2021 19:17
@Deleted User Ale Ja vím ze <@!397625533283958787> bude mít stejný názor na všechny zvířecí letadla jako Ty. A Ja vám to neberu. To je přeci jasný. Já jsem si tohleto zvířecí plemeno a jméno jenz se nesmí vyslovit taky nekoupil kvůli fundamentu, ale kvůli čisté spekulaci a vůbec, ale vůbec se za to nestydím. Protože jestli mám nechat prachy v Bribe nebo v čemkoliv jiném, nebo KISHU INU, nebo ELON, mě vyjde úplně nastejno 😀 protože šance ze z toho ve finále budeš mít nejakou korunu je skoro stejná. O tom ze je to letadlo nepochybuji.
Ale jak je vidno... nejen dobry výstup je základem úspěchu. Ale i dobry vstup. A Mr. <@751356598345269248> ho evidentně měl , a proto mu to zaplatilo všechen prodělek na ostatních fundamentálních projektech. To jsou fakta. Jen koment.
On je zaklad ten, a to mi da opet <@!397625533283958787> za pravdu, ze bysme tu nemeli byt kvuli “nejaky ty koruen”. Ale tohle lidem zase dojde az v bearu
tree 木 14.05.2021 19:19
@KryptoVláďa Jako udelal bych na to call, ale mam pocit ze je to stejne zbytecny, co myslite <@!397625533283958787> <@744861727367102464>
Asi je zbytecny delat jednorazovej call, ale jak jsi rikal v tom podcastu.. je nutny ty veci opakovat porad dokola, a znovu, a znovu.. Dokud to nepochopi i ti s nejdelsim vedenim 😄
Mális 14.05.2021 19:20
@KryptoVláďa On je zaklad ten, a to mi da opet <@!397625533283958787> za pravdu, ze bysme tu nemeli byt kvuli “nejaky ty koruen”. Ale tohle lidem zase dojde az v bearu
no nevim, ty jako člověk all in v kryptu tam jsi kvůli koruně, samozřejmě fundament je jasnej, ale kdyby tě to neuživilo, tak v tom taky nejsi....
Deleted User 14.05.2021 19:20
V Eleně za chvíli bude asi už jenom náš discord a nebo už jste všichni venku😂 .
KryptoVláďa 14.05.2021 19:20
Kdybysme nechteli vic a vic tak ze vsech farem mohli lidi vychzet se ziskem. Sice s malym, ale porad je to vic nez prodelek. Prestaveme mit respekt s pokoru. Nekolik tech, kteri uz tu s nami moc nejsou by meli byt odstrasujicim pripadem
KryptoVláďa 14.05.2021 19:20
@Deleted User V Eleně za chvíli bude asi už jenom náš discord a nebo už jste všichni venku😂 .
Z eleny snad neni duvod vylejzat ne?
Nebo?
bate 14.05.2021 19:21
trochu to hapalo 😄
AMwhatAM 14.05.2021 19:21
-80 procent asi neni normalni vyprodej
Deleted User 14.05.2021 19:21
@KryptoVláďa Z eleny snad neni duvod vylejzat ne?
Snad ne, ale padlo to jako krá...
(upraveno)
Mális 14.05.2021 19:21
důvod, proč to padá? nějakej výplach?
bate 14.05.2021 19:22
Black Friday tu mame 😄
Swordfish 14.05.2021 19:22
Jak to tady tak procitam, tak se mi tu nejak nelibi.
Deleted User 14.05.2021 19:23
@tree 木 Asi je zbytecny delat jednorazovej call, ale jak jsi rikal v tom podcastu.. je nutny ty veci opakovat porad dokola, a znovu, a znovu.. Dokud to nepochopi i ti s nejdelsim vedenim 😄
A to Ja mám , to jo. Někdy mi trvá nez něco pochopim. Rad budu raději investovat do super projektu.
👍 1
Deleted User 14.05.2021 19:23
@Swordfish Jak to tady tak procitam, tak se mi tu nejak nelibi.
To chce Ondro dolít více vína!😆
Swordfish 14.05.2021 19:23
@Deleted User To chce Ondro dolít více vína!😆
Ne, tohle neni o vinu.
KryptoVláďa 14.05.2021 19:23
ja teda nevim, ale stablu tam mam porad stejne, eleny dostavam kazdy den porad stejne a prodavat ji ted nechci, takze se vubec nic nezmenilo ne?
padla cena nejakyho tokenu, kterej chci prodavat jednou za mesic a kdyz ho prodam o tyden dyl, tak se nic nedeje
porad dostavate stejne Eleny a az se jeji cena zvedne tak se zvedne na vsech vasich vyfarmarenych odmenach.....nebo ji chtel nekdo prodavat nutne ted?
Deleted User 14.05.2021 19:25
@KryptoVláďa ja teda nevim, ale stablu tam mam porad stejne, eleny dostavam kazdy den porad stejne a prodavat ji ted nechci, takze se vubec nic nezmenilo ne?
Ještě že nás vždy uklidníš, koukám na to a čím více to padá, tím více dolévám😂 .
Mális 14.05.2021 19:26
já jsem vklidu, i kdyby tam bylo jen 50% apr, tak furt dobrý
KryptoVláďa 14.05.2021 19:26
pozor - beru zpet, situace je jeste lepsi! do ted jsem dostaval 0.38 ELENA za den...tim, jak lidi vyskakali, tak dostavam 1.1 ELENA za den....
👍 1 🙏 1
takze az se cena vrati, bude na tom vejvar jako svine..... mozna by bylo spis lepsi se z eleny radovat
richard121407 14.05.2021 19:27
chci koupit elenu ale trvá to dlouho a nekoupí se. tolerance 6% a gas mám na fast a ještě speed up a stejně nic. co dělám špatně?
KryptoVláďa 14.05.2021 19:28
jako kupovat bych ji nekupoval, u rewardu mi je cena jedno, kdyz ho nefarmim....ale svy prachy bych do ni nerval
tree 木 14.05.2021 19:29
@Swordfish Jak to tady tak procitam, tak se mi tu nejak nelibi.
Co se ti nelibi? Povidej
KryptoVláďa 14.05.2021 19:29
taze secteno potvrno, dnes se vam odmeny na elene ztrojnásobily IL nás netrápí, tekže teď jen množit ELENU a cekat na prodej...to je prece krasa
mozna si jeste pujcim nejaky prachy a narvu to tam, at se mnozi
Swordfish 14.05.2021 19:29
@tree 木 Co se ti nelibi? Povidej
Nejvic osobne tvoje nazory.
(upraveno)
KryptoVláďa 14.05.2021 19:30
musime mit odlisny nazory, to nas posouva 🙂
👍 1
tree 木 14.05.2021 19:30
@Swordfish Nejvic osobne tvoje nazory.
Dokazes to nejak lip specifikovat?
KryptoVláďa 14.05.2021 19:31
spekul neni vubec spatne, problem je, kdyz to lidi neumi odlisit, neuvedomi si rizika a nemaj za prdeli kvalitni hodl portfolio
Deleted User 14.05.2021 19:32
Tak nevím <@672035199441305600> ...když někam vlezu a přestane se mě tam líbit, tak dostanu kartáč že hned utíkám a ze jsem jen spekulant a ze Krypto je na dlouho a ze se nemám hned posrat.... A když se tedy nehroutim a někde se zdrzim dele ,tak jsem zase jakoze nenažranej... ??? To jako fakt? Tak to mám asi fakt dlouhý vedení.
Takže když udělám jedno, tak špatně. A když udělám druhé , tak špatně.
Jo, už tomu začínám konečně rozumět 😂😂😂😂
😂 3
Swordfish 14.05.2021 19:32
@tree 木 Dokazes to nejak lip specifikovat?
Mluvis tady o nejakych fundamentech, a ze cena je spekulace. Podle tebe je spekulace spatna. Avsak nebyt spekulace, ether nestoji 4l. Dal preferujes decentralizaci, ale kdyz ethereum umoznuje vytvareni tokenu (coz shiba, akita, a dalsi mrdka pejskove jsou), tak ti to vadi ze to vznika.
👀 1
MirekH 14.05.2021 19:33
<@!403204367345254402> neobviňuj hru ale hráče
👍 2
Swordfish 14.05.2021 19:34
@MirekH <@!403204367345254402> neobviňuj hru ale hráče
Svym tvrzenim obvinuji treeho.
tree 木 14.05.2021 19:34
@Swordfish Mluvis tady o nejakych fundamentech, a ze cena je spekulace. Podle tebe je spekulace spatna. Avsak nebyt spekulace, ether nestoji 4l. Dal preferujes decentralizaci, ale kdyz ethereum umoznuje vytvareni tokenu (coz shiba, akita, a dalsi mrdka pejskove jsou), tak ti to vadi ze to vznika.
Spekulace ke kryptu patri. Ja si myslim ze prehnana spekulace je spatna. Me vubec nevadi, ze ty tokeny vznikaji. Vadi mi ze se to resi ve skupinach, ktery by meli byt imho o trosku necem jinym.
👍🏼 2
xPelix 14.05.2021 19:35
cenzura tady 😄
MirekH 14.05.2021 19:35
Ethereum je postaveno maximálně svobodně a robustně, že se toho zneužívá ke podobným shitům je jen věc uživatelů, jsou to jen módní vlny, dobré projekty, které přinášejí decentralizaci a skutečné defi, ty zůstanou.
👍 6
Swordfish 14.05.2021 19:35
@MirekH Ethereum je postaveno maximálně svobodně a robustně, že se toho zneužívá ke podobným shitům je jen věc uživatelů, jsou to jen módní vlny, dobré projekty, které přinášejí decentralizaci a skutečné defi, ty zůstanou.
Ale to je svoboda trhu, teprve cas ukazce. Konkurence musi byt. Jinak by to nemohlo byt decentralizovane, jak tady kazde chce.
❤️ 2
KryptoVláďa 14.05.2021 19:37
@Deleted User Tak nevím <@672035199441305600> ...když někam vlezu a přestane se mě tam líbit, tak dostanu kartáč že hned utíkám a ze jsem jen spekulant a ze Krypto je na dlouho a ze se nemám hned posrat.... A když se tedy nehroutim a někde se zdrzim dele ,tak jsem zase jakoze nenažranej... ??? To jako fakt? Tak to mám asi fakt dlouhý vedení.
Takže když udělám jedno, tak špatně. A když udělám druhé , tak špatně.
Jo, už tomu začínám konečně rozumět 😂😂😂😂
myslim, ze si v tom hledas neco jinyho, nez v tom je. A vůbec nechápu, proč to vztahuješ na sebe..... jedna vec je kdyz mas pech, vypada to, ze mas dobrej vstup a ono se to posere a jina vec je, kdyz lidi berou 20 MEME, skacou do sigmy na 10 a podobny kokotiny....... ano, kdyz jsi v pici ze ztraty hodinu po vlezeni do farmy, tak ti reknu, ze je to na dlouho a nema se smysl posrat.... co se tyka bribe jsem ti vcera dal tri jediny moznosti, co se s tim da udelat a ty sis vybral...... nelíbí se mi poslouchat, že někomu dávám kartáč, když chce prodat krypto víte co, já na to seru a od ted zacinam ignorovat otazky typu - co myslis, mel bych? kurva už
Molof [Petr] 14.05.2021 19:38
Klídek 🙂
bate 14.05.2021 19:38
😄 uz vam klepe na hlavicku ne 🙂
KryptoVláďa 14.05.2021 19:38
tak jsem se tesil, jak si dam s vama pana a jdu asi radsi spat 😄
👍 2 💯 1
Mális 14.05.2021 19:39
každej je zodpovědnej za svohe peníze, o tom krypto je, můžu se zeptat na názor ostatních, ale pak jim to přece nebudu mlátit o hlavu, když do toho vlezu a necham v tom prachy
👍 3
MirekH 14.05.2021 19:39
Že si někdo koupí za pár procent nějaký nesmysl a pokouší se rychle vydělat, to neberu, ale občas to prostě někdo přežene a pak je to dost riskantní, až nebezpečný. Také jsem měl spekulativní období, ale vždy s omezeným kapitálem. Nestydím se za to. Něco jsem vydělal, ale není to pro mě, není to jen o penězích pro mě už. Prezentuju tu ale jen svůj postoj a myšlenky, nikomu to nenutím, každý by si mél dojít sám k tomu co je pro něj důležité. Krypto je takové jaké si ho uděláš.
👍 4
Swordfish 14.05.2021 19:39
I ta debilni shiba atd, pritahuje pozornost k ethereu nebo obecne ke kryptu. Jetsli se nejaci lidi spali, okej. Ale to zpusobuje vetsi a vetsi prisun lidi do krypta. To snad prece krypto osveta chce ne? Protoze pokud je svet otevreny, jak muze nekdo rikat tohle je dobry, a tohle je spatny ?
tree 木 14.05.2021 19:39
@Swordfish Ale to je svoboda trhu, teprve cas ukazce. Konkurence musi byt. Jinak by to nemohlo byt decentralizovane, jak tady kazde chce.
Pokud se z krypta stane casem opravdu jen casino a postupne odradi fundamentalni lidi jako ja, tak nikomu uz nebude vadit ze to staty postupne zreguluji.. a cela myslenka decentralizace a svobody se vypari jak para nad hrncem.
👍 3
xPelix 14.05.2021 19:40
to jsem se také dneska těšil 🍻 😦
Swordfish 14.05.2021 19:40
@tree 木 Pokud se z krypta stane casem opravdu jen casino a postupne odradi fundamentalni lidi jako ja, tak nikomu uz nebude vadit ze to staty postupne zreguluji.. a cela myslenka decentralizace a svobody se vypari jak para nad hrncem.
Ale kdyz staty budou chtit, tak to zregulujou. Nebo jim to chces nejak zakazat ?
Swordfish 14.05.2021 19:41
@tree 木 Pokud se z krypta stane casem opravdu jen casino a postupne odradi fundamentalni lidi jako ja, tak nikomu uz nebude vadit ze to staty postupne zreguluji.. a cela myslenka decentralizace a svobody se vypari jak para nad hrncem.
Casino to bylo, je a bude. Co jineho jsi tim tvrzenim chtel rict?
MirekH 14.05.2021 19:41
@Swordfish I ta debilni shiba atd, pritahuje pozornost k ethereu nebo obecne ke kryptu. Jetsli se nejaci lidi spali, okej. Ale to zpusobuje vetsi a vetsi prisun lidi do krypta. To snad prece krypto osveta chce ne? Protoze pokud je svet otevreny, jak muze nekdo rikat tohle je dobry, a tohle je spatny ?
Mně to třeba vadí, 3 roky vysvětluju lidem že krypto není letadlo a pak sem vlezou a jediné co dostanou je celé letiště letadel. To mi vadí.
❤️ 4
Swordfish 14.05.2021 19:41
Az budou vsechny kryptomeny stablecoiny, pak to nebude casino.
tree 木 14.05.2021 19:41
@Swordfish Casino to bylo, je a bude. Co jineho jsi tim tvrzenim chtel rict?
Svoboda neni zadarmo
Swordfish 14.05.2021 19:41
@MirekH Mně to třeba vadí, 3 roky vysvětluju lidem že krypto není letadlo a pak sem vlezou a jediné co dostanou je celé letiště letadel. To mi vadí.
Vadi to tobe, dekujeme za neprinosny komentar.
MirekH 14.05.2021 19:42
<@!403204367345254402> nemáš za co
Swordfish 14.05.2021 19:42
@tree 木 Svoboda neni zadarmo
Ano, na to je termin "evoluce"
Tlacit neco nucene nikdy neprineslo nic dobreho.,
Vsechno se musi postupne a hlavne "nejak" vyvinout.
Mális 14.05.2021 19:43
@Swordfish Ale kdyz staty budou chtit, tak to zregulujou. Nebo jim to chces nejak zakazat ?
proč by to státy regulovali? dokud z toho budou mít prachy, tak to regulovat nebudou, navíc už je v tom nalitejch tolik "důležitejch" lidí, že to plošně nevymýtí, by museli vypnout internet 😄
Swordfish 14.05.2021 19:43
@Mális proč by to státy regulovali? dokud z toho budou mít prachy, tak to regulovat nebudou, navíc už je v tom nalitejch tolik "důležitejch" lidí, že to plošně nevymýtí, by museli vypnout internet 😄
Tree nadhodil problem regulace. Vypichujes kontext.
(upraveno)
Deleted User 14.05.2021 19:44
@KryptoVláďa myslim, ze si v tom hledas neco jinyho, nez v tom je. A vůbec nechápu, proč to vztahuješ na sebe..... jedna vec je kdyz mas pech, vypada to, ze mas dobrej vstup a ono se to posere a jina vec je, kdyz lidi berou 20 MEME, skacou do sigmy na 10 a podobny kokotiny....... ano, kdyz jsi v pici ze ztraty hodinu po vlezeni do farmy, tak ti reknu, ze je to na dlouho a nema se smysl posrat.... co se tyka bribe jsem ti vcera dal tri jediny moznosti, co se s tim da udelat a ty sis vybral...... nelíbí se mi poslouchat, že někomu dávám kartáč, když chce prodat krypto víte co, já na to seru a od ted zacinam ignorovat otazky typu - co myslis, mel bych? kurva už
Ale <@672035199441305600> .... no taaaak. Ja to nemyslel ve zlém. Víš dobre sám nejlépe ze pro rady chodím za Tebou. No, a taky si tu vymenujeme své zkušenosti. Jeden z našich tu dal screen svého spekul finančního výnosu. To je cele. A ze mi davas kartáč za neuvažené kroky... to tu vi přeci cely Discord už dávno 😂 na tech slovech není nic nepravda a nevidím na tom nic špatného 😂🤣
KryptoVláďa 14.05.2021 19:44
@Deleted User Ale <@672035199441305600> .... no taaaak. Ja to nemyslel ve zlém. Víš dobre sám nejlépe ze pro rady chodím za Tebou. No, a taky si tu vymenujeme své zkušenosti. Jeden z našich tu dal screen svého spekul finančního výnosu. To je cele. A ze mi davas kartáč za neuvažené kroky... to tu vi přeci cely Discord už dávno 😂 na tech slovech není nic nepravda a nevidím na tom nic špatného 😂🤣
a k cemu je ten kartać? pomaha? HAF
Swordfish 14.05.2021 19:45
@KryptoVláďa a k cemu je ten kartać? pomaha? HAF
Kartac se pouziva hlavne na kone. Obcas na psy.
Deleted User 14.05.2021 19:46
Já dostávám kartáč jenom od manželky😂.
🍴 1
Mális 14.05.2021 19:46
@Swordfish Tree nadhodil problem regulace. Vypichujes kontext.
tys psal, že jim v tom nic nezabrání, když budou chtít, ale oni chtít nebudou...
1
Swordfish 14.05.2021 19:47
@Mális tys psal, že jim v tom nic nezabrání, když budou chtít, ale oni chtít nebudou...
tree: Pokud se z krypta stane casem opravdu jen casino a postupne odradi fundamentalni lidi jako ja, tak nikomu uz nebude vadit ze to staty postupne zreguluji
KryptoVláďa 14.05.2021 19:47
@Swordfish Kartac se pouziva hlavne na kone. Obcas na psy.
vinecko bylo? 😄
Včelkamára 14.05.2021 19:47
@KryptoVláďa myslim, ze si v tom hledas neco jinyho, nez v tom je. A vůbec nechápu, proč to vztahuješ na sebe..... jedna vec je kdyz mas pech, vypada to, ze mas dobrej vstup a ono se to posere a jina vec je, kdyz lidi berou 20 MEME, skacou do sigmy na 10 a podobny kokotiny....... ano, kdyz jsi v pici ze ztraty hodinu po vlezeni do farmy, tak ti reknu, ze je to na dlouho a nema se smysl posrat.... co se tyka bribe jsem ti vcera dal tri jediny moznosti, co se s tim da udelat a ty sis vybral...... nelíbí se mi poslouchat, že někomu dávám kartáč, když chce prodat krypto víte co, já na to seru a od ted zacinam ignorovat otazky typu - co myslis, mel bych? kurva už
jake 3 možnosti na BRIBE?
Swordfish 14.05.2021 19:48
@KryptoVláďa vinecko bylo? 😄
Jedes tu s Hydrantem druhe vlakno. Je to bordel.
KryptoVláďa 14.05.2021 19:48
ja uz se jenom bavim a asi se taky vyleju 😄
😂 1
KryptoVláďa 14.05.2021 19:48
@Včelkamára jake 3 možnosti na BRIBE?
dolejt, vystoupit a priznat ztratu, drzet a po konci odmen jit farmarit na matic
Mális 14.05.2021 19:49
@Swordfish tree: Pokud se z krypta stane casem opravdu jen casino a postupne odradi fundamentalni lidi jako ja, tak nikomu uz nebude vadit ze to staty postupne zreguluji
já vim, co psal tree, jen jsem napsal, že je to nesmysl
Swordfish 14.05.2021 19:50
Tree asi pise slohovku 😄