Směšňák
06.04.2026 19:37
Já bych nakupoval rád.. Pramen vyschl 😔
Ponke
06.04.2026 19:41
Duchodci jsou na tom nejlip no
Směšňák
06.04.2026 20:27
S kterou důchodkyni se mám vyspat aby mi koupila 1btc? 😂
tree 木
06.04.2026 21:42
↩
@Směšňák
S kterou důchodkyni se mám vyspat aby mi koupila 1btc? 😂
Ivana Marie Zelníčková
Kastan
07.04.2026 06:05
↩
@tree 木
podobne jako ten iran a trumpovy epsteinovy prihody
Co ma Trump s Epsteinem? 🤔
Kastan
07.04.2026 06:08
↩
@tree 木
oproti americe nebo cine jsme na tom jeste hodne dobre
Ne, nejsme :). Evropa je preregulovany skanzen. Chcipame rychleji nez nejaka Cina nebo Amerika. Proc? Protoze je to tu samej zasranej socan a komous, co se maskuje za demokrata 💩
tree 木
07.04.2026 06:11
↩
@Kastan
Ne, nejsme :). Evropa je preregulovany skanzen. Chcipame rychleji nez nejaka Cina nebo Amerika. Proc? Protoze je to tu samej zasranej socan a komous, co se maskuje za demokrata 💩
a jeje, dobre rano 😄
pokud tu mame komouse, tak si rikam co pak maji v cine 🙂
Kastan
07.04.2026 06:13
Jo a zapomnel bych na politiku appeasementu vuci zmrdum zleva, kdy to pak vyusti ve stamilionovy skody v hale zbrojovky, protoze policie a BIS hledaji pravicove extremisty a zatim jim tu buji levicove teroristicke bunky absolutne bez kontroly. Tohle bude daleko vetsi pruser nez si jste ochoti pripustit 😆
Kastan
07.04.2026 06:14
↩
@tree 木
pokud tu mame komouse, tak si rikam co pak maji v cine 🙂
Cina je v mnoha ohledech kapitalismus maskovany za komunismus. U nas je to presne obracene a bude to tak, dokud nevychcipaj zmrdi typu Schwab, Scholz, Leyenova, Merkelova apod.
Neni nahodou, ze vetsina sracek proudi z Nemecka. Opet. I ten jejich fajt na sitich za kvalifikovanou vetsinu a federalizaci. Kdopak to asi sponzoruje 💩
tree 木
07.04.2026 06:16
↩
@Kastan
Cina je v mnoha ohledech kapitalismus maskovany za komunismus. U nas je to presne obracene a bude to tak, dokud nevychcipaj zmrdi typu Schwab, Scholz, Leyenova, Merkelova apod.
az vychcipaji tyhle zmrdi, tak prijdou dalsi
Kastan
07.04.2026 06:16
↩
@tree 木
az vychcipaji tyhle zmrdi, tak prijdou dalsi
Jiste, protoze lidi je chteji :))
Lid si zvolil, lid at trpi
tree 木
07.04.2026 06:17
no, takze mi moc nedava smysl to co pises...
jakoze vymena postavicek nic nezmeni
je uplne jedno zda jsou to komousi nebo fasouni
Kastan
07.04.2026 06:18
↩
@tree 木
jakoze vymena postavicek nic nezmeni
Zmeni, ale musi to bohuzel byt zmena z extremu do extremu. A to je proste problem i pro me, ale jinak to nejde. Kyvadlo by melo byt ve stredu, ale oscilije mezi dvema extremy
Kastan
07.04.2026 06:18
↩
@tree 木
je uplne jedno zda jsou to komousi nebo fasouni
Hitler byl socan, vegan atd. Prodanej jako pravice, ale se znaky vseho levicovyho extremismu, kterej je ted normalizovanej 😅
tree 木
07.04.2026 06:22
↩
@Kastan
Zmeni, ale musi to bohuzel byt zmena z extremu do extremu. A to je proste problem i pro me, ale jinak to nejde. Kyvadlo by melo byt ve stredu, ale oscilije mezi dvema extremy
pises ze to ma jit (z extremu) do extremu, ale zaroven ze by to melo bejt ve stredu. Prijde mi to jako docela normalni demokracie v pokrocily fazi
ja uz zkratka demokracii neverim
Kastan
07.04.2026 06:25
↩
@tree 木
pises ze to ma jit (z extremu) do extremu, ale zaroven ze by to melo bejt ve stredu. Prijde mi to jako docela normalni demokracie v pokrocily fazi
Pisu, ze to bohuzel bude muset iit z extremu do extremu, protoze lidi (jak uz jsem psal) jsou pohaneny primarne negativnima emocema a nejsou schopni uvazovat stredove. U nas se prezentuje jako stred cista levice (Pirati apod.) a lidi jim to zerou. Rikas, ze vyhravaji nejvetsi populisti a podivej se na Prahu :D. Staci kokotum slibit dostupne bydleni a vsechna neschopna netahla voli levicackou bidu.
Kastan
07.04.2026 06:25
↩
@tree 木
ja uz zkratka demokracii neverim
Demokracie je bohuzel i to, ze lidi jsou dementni a stale maji pravo volit.
Dokud jsi svepravny, jsi kus masa, ktery je potreba presvedcit k volbe.
tree 木
07.04.2026 06:26
↩
@Kastan
Pisu, ze to bohuzel bude muset iit z extremu do extremu, protoze lidi (jak uz jsem psal) jsou pohaneny primarne negativnima emocema a nejsou schopni uvazovat stredove. U nas se prezentuje jako stred cista levice (Pirati apod.) a lidi jim to zerou. Rikas, ze vyhravaji nejvetsi populisti a podivej se na Prahu :D. Staci kokotum slibit dostupne bydleni a vsechna neschopna netahla voli levicackou bidu.
jakoze uvazovat stredove je extrem? okk no
u nas mi teda nejaky deleni na levici, pravici prijde uplne mimo... to mozna platilo trosku v devadesatkach, dnes ty rozdily jsou minimalni
staci se podivat na Svobodny zejo, zacali jako liberalni strana a dnes kseftujou s okamurou, je to cirkus 😄
Kastan
07.04.2026 06:28
↩
@tree 木
jakoze uvazovat stredove je extrem? okk no
Boze nevkladej mi do huby svoje interpretace 😆. Stred neexistuje az na zcela striktni vyjimky (me napriklad 💩).
Kastan
07.04.2026 06:28
↩
@tree 木
staci se podivat na Svobodny zejo, zacali jako liberalni strana a dnes kseftujou s okamurou, je to cirkus 😄
Ujasni si nejdriv pojmy. Liberalismus v pravym slova smyslu zaniknul nekdy kolem 2010
tree 木
07.04.2026 06:28
↩
@Kastan
Boze nevkladej mi do huby svoje interpretace 😆. Stred neexistuje az na zcela striktni vyjimky (me napriklad 💩).
snazim se pochopit do jakyho extremu to musi jit
Kastan
07.04.2026 06:30
↩
@tree 木
snazim se pochopit do jakyho extremu to musi jit
Ja jsem napriklad liberal v nejcistsim slova smyslu, ale v puvodnom pojeti. Soucasny "liberalismus" nema nic spolecnyho s liberalismem jako takovym
Nechal jsem si nedavno delat profil a trvalo mi to asi tri hodiny, ale proste vylezlo z toho presne to, co musim delat. Volit mensi zlo, protoze moje reprezentace neexistue. Nekdo voli mensi zlo, nekdo nevoli vubec, protoze proste neni reprezentovan.
Doslova mi vyslo: Dnesni politika vas neumi pojmout. Dnesni system nesnasi podminenost. Chce absolutni svobodu bez odpovednosti NEBO absolutni autoritu bez kontroly.
Vy chcete svobodu, odpovednost, hranice a legitimitu moci. To je dnes nejmene reprezentovana pozice vubec :))
Doslova mi vyslo: Dnesni politika vas neumi pojmout. Dnesni system nesnasi podminenost. Chce absolutni svobodu bez odpovednosti NEBO absolutni autoritu bez kontroly.
Vy chcete svobodu, odpovednost, hranice a legitimitu moci. To je dnes nejmene reprezentovana pozice vubec :))
tree 木
07.04.2026 06:50
<@785223440486760478> Uz to asi chapu - takze jsi demokrat ktery veri ze klasickej liberalismus z 19. stoleti bude fungovat v dnesnim svete. Ze system neni permanentne rozbitej, ale jen docasne, nez se "vycisti" a vrati do svy minimalistictejsi varianty. spravne?
Kastan
07.04.2026 06:57
↩
@tree 木
<@785223440486760478> Uz to asi chapu - takze jsi demokrat ktery veri ze klasickej liberalismus z 19. stoleti bude fungovat v dnesnim svete. Ze system neni permanentne rozbitej, ale jen docasne, nez se "vycisti" a vrati do svy minimalistictejsi varianty. spravne?
Hele, ne. Pletes si politicky postoj s vykladem karet pro lidstvo. Muj vyklad karet pro budoucnost lidstva by se ti nelibil 😄
Vyklad karet neber doslovne, nejsem postizenej, takze karty nevykladam :o)
🤣 1
KryptoVláďa
07.04.2026 07:18
tree 木
07.04.2026 07:19
↩
@Kastan
Hele, ne. Pletes si politicky postoj s vykladem karet pro lidstvo. Muj vyklad karet pro budoucnost lidstva by se ti nelibil 😄
tak schvalne..... ja vlastne vidim budoucnost lidstva dost pozitivne posledni dobou 🙂 Bude to trosku bolet, ale evoluce ma kam pokracovat
jen se musime zbavit tech starych nesmyslu, jako jsou narodni staty, demokracie atp
Kastan
07.04.2026 07:23
↩
@tree 木
jen se musime zbavit tech starych nesmyslu, jako jsou narodni staty, demokracie atp
Musime se zbavit demokracie, narodnich statu atp.? To mi zni bud jako anarchie nebo jako totalita 😅.
Moje vize lidstva je velmi prosta a drzi se Hawkingovy predikce. Bud se navzajem vyhladime nebo nejak jinak vymreme (asi ne uplne, ale nejaka ozdravna kura by nam prospela) nebo zacneme kolonizovat jine planety :). A samozrejme v kratkodobem horizontu, pokud se splni predpoved, ze tu do roka mame AGI, tak to vyhlazeni se zda jako pravdepodobnejsi a nastoupi era robotu a pak kolonizace. Evoluce :)). Proste vymyslime lepsi organismus nez ten lidsky a lidstvo pujde srat 😅
Moje vize lidstva je velmi prosta a drzi se Hawkingovy predikce. Bud se navzajem vyhladime nebo nejak jinak vymreme (asi ne uplne, ale nejaka ozdravna kura by nam prospela) nebo zacneme kolonizovat jine planety :). A samozrejme v kratkodobem horizontu, pokud se splni predpoved, ze tu do roka mame AGI, tak to vyhlazeni se zda jako pravdepodobnejsi a nastoupi era robotu a pak kolonizace. Evoluce :)). Proste vymyslime lepsi organismus nez ten lidsky a lidstvo pujde srat 😅
A druha varianta je popsana ve filmu Absurdistan. Tam se mnozi jen skoro-retardi a spolecnost speje k totalnimu upadku. Coz je momentalni trend. O potrebe zbavit se expanznich nabozenstvi ani nemluvim 🙂
tree 木
07.04.2026 07:26
↩
@Kastan
Musime se zbavit demokracie, narodnich statu atp.? To mi zni bud jako anarchie nebo jako totalita 😅.
Moje vize lidstva je velmi prosta a drzi se Hawkingovy predikce. Bud se navzajem vyhladime nebo nejak jinak vymreme (asi ne uplne, ale nejaka ozdravna kura by nam prospela) nebo zacneme kolonizovat jine planety :). A samozrejme v kratkodobem horizontu, pokud se splni predpoved, ze tu do roka mame AGI, tak to vyhlazeni se zda jako pravdepodobnejsi a nastoupi era robotu a pak kolonizace. Evoluce :)). Proste vymyslime lepsi organismus nez ten lidsky a lidstvo pujde srat 😅
Moje vize lidstva je velmi prosta a drzi se Hawkingovy predikce. Bud se navzajem vyhladime nebo nejak jinak vymreme (asi ne uplne, ale nejaka ozdravna kura by nam prospela) nebo zacneme kolonizovat jine planety :). A samozrejme v kratkodobem horizontu, pokud se splni predpoved, ze tu do roka mame AGI, tak to vyhlazeni se zda jako pravdepodobnejsi a nastoupi era robotu a pak kolonizace. Evoluce :)). Proste vymyslime lepsi organismus nez ten lidsky a lidstvo pujde srat 😅
s ozdravnou kurou a kolonizaci jinych planet souhlasim, to je skoro 100%, ale ve smyslu, co te nezabije - te posili, by to mohlo bejt nakonec pozitivni
jinak samozrejme ze anarchie. Anarchokapitalismus nebo neco takovyho je jedina cesta pro realnou svobodu
Ponke
07.04.2026 07:31
↩
@tree 木
jinak samozrejme ze anarchie. Anarchokapitalismus nebo neco takovyho je jedina cesta pro realnou svobodu
Jenze po svobode neni poptavkam. Volby se vyhravaj heslem jistota a prosperita
tree 木
07.04.2026 07:32
Mam pocit, ze puvodni liberalismus, v te nejcistci podobe vychazel z toho ze nejaky veci v ty dobe zkratka nesli technicky udelat jinak, a proto tam byl nejakej minimalni stat - dneska jsme ale trosku jinde a i diky kryptu se vetsina tech veci kvuli ktery byl potreba stat, da nahradit
tree 木
07.04.2026 07:36
↩
@Ponke
Jenze po svobode neni poptavkam. Volby se vyhravaj heslem jistota a prosperita
zatim... ale jednou bude. Evoluce spolecnosti je cyklicka. Musime zazit poradnou spolecenskou "kapitulaci" abychom se mohli od toho dna odrazit k lepsim zitrkum... Rim musel padnout, abychom se posunuli do stredoveku
Kryptomeny nam nesmirne pomuzou, az ta spolecenska kapitulace prijde. Protoze presne na takovyhle struktury se bude migrovat
(upraveno)
Ponke
07.04.2026 07:40
Jo ale to bude trvat dlouho a mne je 40. Uz se toho nedozijem
(upraveno)
tree 木
07.04.2026 07:45
to nevim hele, mam pocit ze se to deje v primym prenosu a exponencialne zrychluje. To nemusi trvat dlouho
ten kolaps myslim
Kastan
07.04.2026 07:48
↩
@tree 木
Kryptomeny nam nesmirne pomuzou, az ta spolecenska kapitulace prijde. Protoze presne na takovyhle struktury se bude migrovat
Proc by lidi meli prejit na kryptomeny misto smenneho obchodu, pripadne cenne kovy? Tvuj scenar predpoklada kolaps soucasneho systemu, coz je tedy system bankovni/fiat. Proc naskoci lide na krypto?
(upraveno)
Mluvis o svobode a cash/smena je uplne stejne svobodna, resp. daleko vic, protoze nezanechava ZADNOU digitalni stopu
tree 木
07.04.2026 07:49
smenny obchod? cenne kovy? to jako vazne.... ja nechci aby se spolecnost vracela do stredoveku 😄
prijde mi ze proc je krypto superior oproti cashi je docela jasny, asi me to zaskocilo na "krypto" discordu
Kastan
07.04.2026 07:52
↩
@tree 木
smenny obchod? cenne kovy? to jako vazne.... ja nechci aby se spolecnost vracela do stredoveku 😄
Kolaps soucasneho systemu znamena minimalne na chvili navrat do stredoveku :). Nebo si predstavujes, ze JPMorgan, BoA, HSBC apod. predaji v klidku svoji moc do rukou lidi a decentru? 😅
Kastan
07.04.2026 07:54
↩
@tree 木
prijde mi ze proc je krypto superior oproti cashi je docela jasny, asi me to zaskocilo na "krypto" discordu
No, snazim se dostat k jadru pudla, to neni ze bych kryptu nejak neveril, ale stale se tocime na tom samym. Proc je superior? Proc by lidi meli prejit na krypto? Naprosta vetsina zna tak max. Bitcoin a to jeste z clanku z Novinek 😅
tree 木
07.04.2026 07:57
↩
@Kastan
No, snazim se dostat k jadru pudla, to neni ze bych kryptu nejak neveril, ale stale se tocime na tom samym. Proc je superior? Proc by lidi meli prejit na krypto? Naprosta vetsina zna tak max. Bitcoin a to jeste z clanku z Novinek 😅
zaklad je neduvera vuci tem narodnim statum a demokracii. Fiat meny jsou politicky nastroj, lide to prestanou chtit a budou chtit neutralni penize, coz je krypto
Kastan
07.04.2026 08:00
↩
@tree 木
zaklad je neduvera vuci tem narodnim statum a demokracii. Fiat meny jsou politicky nastroj, lide to prestanou chtit a budou chtit neutralni penize, coz je krypto
Jenze takovy system potrebuje duveru. A tu krypto proste nema. Utility = nula (skoro nula), bezpecnost = diskutabilni, kazdou chvili je nekde neco hacknuty, rychlost = nedostatecna (napravu sliboval Firedancer na Solane, ale zmizel neznamo kam...).
(upraveno)
tree 木
07.04.2026 08:05
↩
@Kastan
Jenze takovy system potrebuje duveru. A tu krypto proste nema. Utility = nula (skoro nula), bezpecnost = diskutabilni, kazdou chvili je nekde neco hacknuty, rychlost = nedostatecna (napravu sliboval Firedancer na Solane, ale zmizel neznamo kam...).
rikam - zaklad je neduvera vuci narodnim statum... nyni jim lide veri, propaganda funguje a mysli si ze demokracie je jediny system jak spolecnost muze fungovat. Ale jakmile jim to dojde - a prestanou statum verit, tak krypto najednou bude vnimany trosku jinak 😉
Ponke
07.04.2026 08:08
Nedojde, lidi jsou jenom obleceny opice. Nic vic
Vic jak 70% lidi jsou idioti, ktery politika a system nezajima. Nemaj na to kapacitu
tree 木
07.04.2026 08:09
↩
@Ponke
Vic jak 70% lidi jsou idioti, ktery politika a system nezajima. Nemaj na to kapacitu
protoze jsou tak cviceny 😉
otazka je kdo je tak cvici
dle meho je to stat
Ponke
07.04.2026 08:09
Stat, kterymu to vyhovuje
tree 木
07.04.2026 08:10
presne, takze jediny reseni je zbavit se statu 🙂
Ponke
07.04.2026 08:10
Ano a to bude jenom valkou
tree 木
07.04.2026 08:12
no, nasilim lidem nazor nebo vychovu nezmenis
resp. zmenis ale blbe
Ponke
07.04.2026 08:13
No ale kdyz se zhrouti jistoty, tak zacnou premyslet.
Podle me by pro zacatek stacilo vysvetlit, ze duchody jsou neudrzitelne a ze porodnost je obri pruser a zacne se to resit migraci, ktera to jeste zhorsi 😁
GabiKa
07.04.2026 09:13
Ahoj kluci, se zájmem čtu vaši debatu. Díky za to, že téma kam směřuje společnost a jak z toho ven otevírate.
Ja už nějakou dobu sleduju Garyho Stevensona, UK ekonoma, bývalého tradera úrokových sazeb. Podle něj jde o to, že se poslední dekady prerozdeluje bohatství a zvyšuje nerovnováha. Střední třída a vlády chudou, bohatí se stávají ještě bohatšími. A když jsou bohatí už tak bohatí, že už nemůžou sosat od střední třídy a vlád, začnou bojovat o bohatství mezi sebou. Proto přicházejí války. Cesta, jak z toho ven (a poučit se z historie) je podle něj začít ty nůžky zase zavírat, tzn. zdanit ultra bohaté. 🤔 https://youtu.be/Oi265I48MdI?si=MNPG6OV_j6nJUQq0
(upraveno)
Ja už nějakou dobu sleduju Garyho Stevensona, UK ekonoma, bývalého tradera úrokových sazeb. Podle něj jde o to, že se poslední dekady prerozdeluje bohatství a zvyšuje nerovnováha. Střední třída a vlády chudou, bohatí se stávají ještě bohatšími. A když jsou bohatí už tak bohatí, že už nemůžou sosat od střední třídy a vlád, začnou bojovat o bohatství mezi sebou. Proto přicházejí války. Cesta, jak z toho ven (a poučit se z historie) je podle něj začít ty nůžky zase zavírat, tzn. zdanit ultra bohaté. 🤔 https://youtu.be/Oi265I48MdI?si=MNPG6OV_j6nJUQq0
❤️ 1
tree 木
07.04.2026 09:30
↩
@GabiKa
Ahoj kluci, se zájmem čtu vaši debatu. Díky za to, že téma kam směřuje společnost a jak z toho ven otevírate.
Ja už nějakou dobu sleduju Garyho Stevensona, UK ekonoma, bývalého tradera úrokových sazeb. Podle něj jde o to, že se poslední dekady prerozdeluje bohatství a zvyšuje nerovnováha. Střední třída a vlády chudou, bohatí se stávají ještě bohatšími. A když jsou bohatí už tak bohatí, že už nemůžou sosat od střední třídy a vlád, začnou bojovat o bohatství mezi sebou. Proto přicházejí války. Cesta, jak z toho ven (a poučit se z historie) je podle něj začít ty nůžky zase zavírat, tzn. zdanit ultra bohaté. 🤔 https://youtu.be/Oi265I48MdI?si=MNPG6OV_j6nJUQq0
Ja už nějakou dobu sleduju Garyho Stevensona, UK ekonoma, bývalého tradera úrokových sazeb. Podle něj jde o to, že se poslední dekady prerozdeluje bohatství a zvyšuje nerovnováha. Střední třída a vlády chudou, bohatí se stávají ještě bohatšími. A když jsou bohatí už tak bohatí, že už nemůžou sosat od střední třídy a vlád, začnou bojovat o bohatství mezi sebou. Proto přicházejí války. Cesta, jak z toho ven (a poučit se z historie) je podle něj začít ty nůžky zase zavírat, tzn. zdanit ultra bohaté. 🤔 https://youtu.be/Oi265I48MdI?si=MNPG6OV_j6nJUQq0
Taky diky za komentar 🙂
co vyresi vyssi zdaneni bohatych? podle me vubec nic, jen to ve finale dale ublizi vsem. Opravdu je nutne ve 21. stoleti nutit lidi nasilim platit nejaky vypalny v podobe dani?
co vyresi vyssi zdaneni bohatych? podle me vubec nic, jen to ve finale dale ublizi vsem. Opravdu je nutne ve 21. stoleti nutit lidi nasilim platit nejaky vypalny v podobe dani?
GabiKa
07.04.2026 09:37
Pust si to video.. Jde o to pomalu zavírat ty nůžky mezi ultrabohatymi a zbytkem. V tom videu a jiných, co má na kanálu to hezky popisuje proč si myslí, že to pomůže..
(upraveno)
Tomáš
07.04.2026 09:37
A bez daní bude platit zdravotnictví kdo? Stavět silnice?
👍 1
GabiKa
07.04.2026 09:39
↩
@tree 木
Taky diky za komentar 🙂
co vyresi vyssi zdaneni bohatych? podle me vubec nic, jen to ve finale dale ublizi vsem. Opravdu je nutne ve 21. stoleti nutit lidi nasilim platit nejaky vypalny v podobe dani?
co vyresi vyssi zdaneni bohatych? podle me vubec nic, jen to ve finale dale ublizi vsem. Opravdu je nutne ve 21. stoleti nutit lidi nasilim platit nejaky vypalny v podobe dani?
Jde o prerozdeleni.. Daně platí všichni, bohužel ne každý stejně.. Víc platí chudí, protože se daní spotřeba a práce. A to rozevira víc ty nůžky mezi ultrabohatymi a zbytkem sveta a vede to k válkam..
(upraveno)
tree 木
07.04.2026 09:41
↩
@Tomáš
A bez daní bude platit zdravotnictví kdo? Stavět silnice?
trh
tree 木
07.04.2026 09:42
↩
@GabiKa
Jde o prerozdeleni.. Daně platí všichni, bohužel ne každý stejně.. Víc platí chudí, protože se daní spotřeba a práce. A to rozevira víc ty nůžky mezi ultrabohatymi a zbytkem sveta a vede to k válkam..
presne, jde o prerozdeleni. Nejdrive neco musis nekomu ukrast abys to mohla dat nekomu jinymu. Nepodporuju kradeni
za me jsou dane stejny svinstvo jako nejakej kryptoscam 😄
Tomáš
07.04.2026 09:44
↩
@tree 木
trh
Takže třeba 60% necháme umřít a zbytek si to zaplatí, jo, to je taky varianta
tree 木
07.04.2026 09:44
↩
@GabiKa
Jde o prerozdeleni.. Daně platí všichni, bohužel ne každý stejně.. Víc platí chudí, protože se daní spotřeba a práce. A to rozevira víc ty nůžky mezi ultrabohatymi a zbytkem sveta a vede to k válkam..
K valkam vedou dnes predevsim narodni staty, vedeny jejich autoritarskyma vudcema... a tim ze jim to normalni obcane platej. A taky to ze narodni staty davaji na jedno uzemi ruzne odlisny skupiny lidi , a chteji jeden metr pro vsechny
GabiKa
07.04.2026 09:45
↩
@tree 木
za me jsou dane stejny svinstvo jako nejakej kryptoscam 😄
Já daně platím ráda.
1) to znamená, že mám něco, z čeho ty daně můžu platit
2) jak píše Tomáš.. Jsem ráda, že můžu sednout do auta a jet po spraveny silnici, když potřebuju, že můžu mámě zavolat sanitku..
Ale o tom to není.. Jde o to pomalu zavírat ty rozevreny nůžky mezi ultrabohatymi a zbytkem..
(upraveno)
1) to znamená, že mám něco, z čeho ty daně můžu platit
2) jak píše Tomáš.. Jsem ráda, že můžu sednout do auta a jet po spraveny silnici, když potřebuju, že můžu mámě zavolat sanitku..
Ale o tom to není.. Jde o to pomalu zavírat ty rozevreny nůžky mezi ultrabohatymi a zbytkem..
tree 木
07.04.2026 09:46
↩
@Tomáš
Takže třeba 60% necháme umřít a zbytek si to zaplatí, jo, to je taky varianta
to je demagogie, to nevis... kdyz najednou nebudes muset platit neefektivni stat a zustane ti vsechny vydelany penize, tak bude mnohem vetsi ochota k charite
podivejte se treba na ukrajince v cesku. Spousta cechu je nenavidi, protoze davky atp... absolutni nesmysl vyvolanej jenom tim ze "demokracie" neco rozhodla za ostatni. Kdybychom to nemeli tak by na ukrajince prispivali jen ti co chteji a je to
(upraveno)
zadna nenavist nebude
tree 木
07.04.2026 09:50
↩
@GabiKa
Já daně platím ráda.
1) to znamená, že mám něco, z čeho ty daně můžu platit
2) jak píše Tomáš.. Jsem ráda, že můžu sednout do auta a jet po spraveny silnici, když potřebuju, že můžu mámě zavolat sanitku..
Ale o tom to není.. Jde o to pomalu zavírat ty rozevreny nůžky mezi ultrabohatymi a zbytkem..
1) to znamená, že mám něco, z čeho ty daně můžu platit
2) jak píše Tomáš.. Jsem ráda, že můžu sednout do auta a jet po spraveny silnici, když potřebuju, že můžu mámě zavolat sanitku..
Ale o tom to není.. Jde o to pomalu zavírat ty rozevreny nůžky mezi ultrabohatymi a zbytkem..
O tom to je... Takze ty, protoze chces po spraveny silnici jsi ochotna nasilim ostatni nutit aby ti tu silnici zaplatili? jako vazne?
GabiKa
07.04.2026 09:50
↩
@tree 木
K valkam vedou dnes predevsim narodni staty, vedeny jejich autoritarskyma vudcema... a tim ze jim to normalni obcane platej. A taky to ze narodni staty davaji na jedno uzemi ruzne odlisny skupiny lidi , a chteji jeden metr pro vsechny
Fakt si pust ty videa od toho garyho.. Autoritarsky vudci vznikli jak? Hromadili moc/bohatství natolik, až vyčerpal zdroje ve vlastní zemi, tak se musí poohlédnout jinde.. Hodnota života člověka se v takovém state stala komoditou. A v tu chvíli může začít válka..
tree 木
07.04.2026 09:51
zrovna silnice jsou fakt specialni tema, jak auta totalne zkurvili normalni mesta a udelali z namesti parkoviste.... 😄
tree 木
07.04.2026 09:53
↩
@GabiKa
Fakt si pust ty videa od toho garyho.. Autoritarsky vudci vznikli jak? Hromadili moc/bohatství natolik, až vyčerpal zdroje ve vlastní zemi, tak se musí poohlédnout jinde.. Hodnota života člověka se v takovém state stala komoditou. A v tu chvíli může začít válka..
Presne, hromadili moc a bohatstvi a presne k tomu jim staty strasne moc pomahaji. Nejvetsi vyhody a nejvic na tom vydelavaji ty nejbohatsi... a to se zadnym progresivnim zdanenim fakt nezmeni
(upraveno)
GabiKa
07.04.2026 09:54
↩
@tree 木
zrovna silnice jsou fakt specialni tema, jak auta totalne zkurvili normalni mesta a udelali z namesti parkoviste.... 😄
Ano, v tomhle smyslu už nežijeme ve středověku, kdy jen pán měl svého koně 😀
tree 木
07.04.2026 09:55
myslis ze lidi v kodani nebo amsterdamu co jezdi na kole zijou ve stredoveku? 🙂
ale odbihame, to je vedlejsi 😄
GabiKa
07.04.2026 09:56
↩
@tree 木
ale odbihame, to je vedlejsi 😄
Přesně.. Myslím, že je to jen vedlejší ulička od té zasadnejsi debaty.. 👏🏻
GabiKa
07.04.2026 09:58
↩
@tree 木
Presne, hromadili moc a bohatstvi a presne k tomu jim staty strasne moc pomahaji. Nejvetsi vyhody a nejvic na tom vydelavaji ty nejbohatsi... a to se zadnym progresivnim zdanenim fakt nezmeni
Pokud se shodneme na tom, že hromadili moc a bohatství a pokud se shodneme na tom, že nejvic na tom vydělávají ultrabohati.. Jakou vidíš cestu ven?
tree 木
07.04.2026 10:00
<@884878236201390130> To video jsem si prolitnul a s vetsinou bych souhlasil. Jen mi to zkratka prijde jako prirozene, ze se tak deje (ze bohati bohatnou), protoze to dava smysl kdyz zkombinujes kapitalismus a demokracii
zvysit dane bohatym atp., to mi prijde jako nordic cesta, toho co delaji ve svedsku a tak. To je asi cesta jak nejak subjektivne "zlepsit" demokracii, ale neni vse ruzovy a ma to zase jiny stinny stranky
tree 木
07.04.2026 10:04
↩
@GabiKa
Pokud se shodneme na tom, že hromadili moc a bohatství a pokud se shodneme na tom, že nejvic na tom vydělávají ultrabohati.. Jakou vidíš cestu ven?
No cesta ven je podle me prestat jim davat tuhle moznost si vydelat. Kdyz nebude stat a statni zakazky a rozhodovani o picovinach, tak nebude co rozkradat ...a hlavne ti zli lide nebudou mit jednoduchou moznost jak ovladat davy... a zacinat ty valky prakticky bez jakykokoliv odpovednosti
valky budou vzdycky asi. Problem je ze ted je strasne jednoduchy pro Trumpa, Putina a kohokoliv dalsiho je rozpoutat... maji k dispozici celej arsenat svy zeme, vsechny poslusny obcany, a prakticky nulovou odpovednost... nic moc jim nehrozi
Ja nevim jestli by to v anarchii fungovalo lip, ale vim ze ted to funguje kurevsky blbe a spise to ty spatny lidi podporuje, takze anarchie mi prijde jako "mensi zlo" kdyz to tak reknu 🙂
ale myslim samozrejme anarchii slozenou z inteligentnich NEposlusnych lidi 🙂
Kdyz uz jsme tady na krypto discordu, tak skvelym prikladem je preci ten financni system ne? To ze je extremni regulace dava strasnou moc klasickym zavedenym bankam => bohati se stavaji bohatsimi, zatimco vytvorit nejakou dalsi banku je v podstate nemozny. A takhle je to v podstate ve vsech odvetvich statu