# pokec
183680 zpráv • strana 227/1837
Petr Langr 28.05.2024 09:56
@x.cool Aha tak to si budu muset vse poslat na penezenku kdyz uz P. Lang varuje . 🤦‍♂️
Mam tam nejakej eth kterej sem chtel strelit v bullu 🤷‍♂️
jojo radeji nic velkyho nikdy na DEXech/smenarnach.. ted se na to podivali a bylo to v bance instatne.. oficialne: "došlo k technickému problému při importu do banky"
pry ted vse kontroluji rucne a bylo to celou dobu s priznakem nevyrizene tak bych spis tipoval ze to proste jen lezelo a cekalo.. ale to je pouha domnenka.
Tomáš 28.05.2024 10:06
@kptnemo (attachment)
Jo, pokud je to v "pohodě" protokol, tak tam klidně část zaparkovat a třeba bude i airdrop sítě... Nešel bych tam all in, ale rozdělit to třeba na 10 takových míst, že člověk riskuje 10% ... To mi dává smysl
👌 1
Martin11 28.05.2024 10:45
Hlavně pro nováčky: Ráno jsem se objevil v jedné WhatsApp skupině, která se tváří jako Binance. Je tam analytik Ethan😅, který tam dává užitečné informace ohledně trhu. Očekával bych, že za chvíli tam dojde nějaký odkaz, kde se "prihlasis" do Binance a dáš jim přístupové údaje. Takže opatrně. Určitě v této době toho bude více. Monitoruji to tam a případně dám další info 😅
👍 2
pink&deviant 28.05.2024 11:21
@Tomáš Jo, pokud je to v "pohodě" protokol, tak tam klidně část zaparkovat a třeba bude i airdrop sítě... Nešel bych tam all in, ale rozdělit to třeba na 10 takových míst, že člověk riskuje 10% ... To mi dává smysl
Tak dajme tomu , že máš stable na viacerých protokoloch a jeden hacknú , alebo proste to celé spadne. Oplatí sa to vzhladom na % . Strata vs zisk. Tomáš, aké máš v priemere % na protokol, je mi jasné čím silnejší protokol tým menšie % .
Viem pýtam sa základné veci, ale ja som v páre stable- stable nikdy nebol.
A kde sa to tu riešilo ( myslím, že na calle áno) . Máš vlákno?
Dik
bumelak 28.05.2024 12:52
@JUDr. Inkognito A nyní můžeme otevřít opět staré téma, které i nedávno nakousl Tomáš. A to když mám nějaké volné stable a nechci nyní kupovat žádné krypto. Tak aby ty stabel nemuseli ležet v Trinity bank z nezdaněných 6,25% . Tak co s nimi ???
Já jako lajk vidím možnost na Kujira Gost lendovat USDC za 16%. Jaké jsou jiné lepší možnosti? A Je Kujira vůbec bezpečná když je tak malá. Je to sice kvalitní projekt ale nikoho moc nezajímá po odloupnutí od Terky 🙂 nemůže "zkrachovat" ? 🙂
ethena - sUSDe APY 35.9%, TVL $2.88B
Tomáš 28.05.2024 13:22
@bumelak ethena - sUSDe APY 35.9%, TVL $2.88B
nezkoumal jsem osobně, ale nebyl na ten ethena už taky docela hate? nebo depeg? něco negativního k tomu si matně vybavuju
Tomáš 28.05.2024 13:25
@pink&deviant Tak dajme tomu , že máš stable na viacerých protokoloch a jeden hacknú , alebo proste to celé spadne. Oplatí sa to vzhladom na % . Strata vs zisk. Tomáš, aké máš v priemere % na protokol, je mi jasné čím silnejší protokol tým menšie % .
záleží do jaké extrému jdeš ... pokud to bude aave, compound, uniswap a pancakeswap (buď čistě stable lending nebo stable-stable pool), tak se ani není třeba obávat ... na malé protokoly a zároveń i třeba malé chainy už je to spíš o tom, nekoukat na procenta portfolia, ale spíš na absolutní výši a že o vše můžeš relativně snadno přijít (třeba si dát strop 500 dolarů na protokol), ale na druhou stranu tím zas farmíš airdrop celého chainu a třeba i protokolu
a třeba za 3 % ročně bych osobně nikam nic nevkládal a radši to nechal jen tak na walletce (což přesně můžou nabízet ty nejvíc ověřené lending protokoly) ... stable je asi zajímavý z mého pohledu od 20 % ročně a víc a pak už záleží, kde konkrétně to je
kovandaa | Fatty.io | 28.05.2024 13:28
@kptnemo (attachment)
kde to je ? dík 🙃
pink&deviant 28.05.2024 13:52
@Tomáš a třeba za 3 % ročně bych osobně nikam nic nevkládal a radši to nechal jen tak na walletce (což přesně můžou nabízet ty nejvíc ověřené lending protokoly) ... stable je asi zajímavý z mého pohledu od 20 % ročně a víc a pak už záleží, kde konkrétně to je
Dik.
Určite je dolár zaujímavý.
Aj páry BTC-ETH sú určite super pokiaľ by som presral v Bull markete predaj. Myslím nepredal by som koľko chcem a potiahne to do Bear.
bumelak 28.05.2024 14:02
@Tomáš nezkoumal jsem osobně, ale nebyl na ten ethena už taky docela hate? nebo depeg? něco negativního k tomu si matně vybavuju
já to právě trochu zkoumám, zatím jsem na žádný redflag nenarazil. Prozatím tam mám stack ENA tokeny, teď dám pokusně USDC a budu test/sledovat. Prostě nemám stable v jednom košíku ale tak různě, další TerraLunu už nechci...😉
👍 1
Tomáš 28.05.2024 14:08
@bumelak já to právě trochu zkoumám, zatím jsem na žádný redflag nenarazil. Prozatím tam mám stack ENA tokeny, teď dám pokusně USDC a budu test/sledovat. Prostě nemám stable v jednom košíku ale tak různě, další TerraLunu už nechci...😉
z čeho se tam teda bere apy 35%? v čem je vypláceno?
Kosa Fatty.io 28.05.2024 15:53
bumelak 28.05.2024 16:19
@Tomáš z čeho se tam teda bere apy 35%? v čem je vypláceno?
si bych tě Tome odkázal sem, kde to Andy vysvětluje, jak říkám začínám na to mrkat - https://www.youtube.com/watch?v=J-0ReSuRqcA jo v neděli bylo na CG - https://www.coingecko.com/learn/what-is-ethena-ena-synthetic-dollar-usde ovšem potenciál/riziko vyhodnotit 😤 , je to tady chvilku...
Tomáš 28.05.2024 16:33
@bumelak si bych tě Tome odkázal sem, kde to Andy vysvětluje, jak říkám začínám na to mrkat - https://www.youtube.com/watch?v=J-0ReSuRqcA jo v neděli bylo na CG - https://www.coingecko.com/learn/what-is-ethena-ena-synthetic-dollar-usde ovšem potenciál/riziko vyhodnotit 😤 , je to tady chvilku...
video vynechávám, ale dle rychlého projetí článku je teda vidět, že 35% apy je teď spíš anomálie díky tržní situaci a běžné to nebude (financují to z funding fee za držení shortu)
tím pádem ale to, že mají USDe kryté BTC, ETH a podobně trochu ztrácí to kouzlo, když růst ceny těchto assetů jim nijak nepomůže
teoreticky tam vidím riziko v tom, že oni to asi mají u centralizovaných derivátových burz, takže regulátor by na ně mohl krásně zakleknout, neztrácí se tam teda pak trochu ta decentralizace? (jasně, nemají tam 100% majetku, ale zkrátka budou zřejmě na nějakou centralizovanou dost navázaní a vlastně i existenčně)
protokol tvrdí, že nebude na uživatele přenášet funding náklady (kdyby je měli platit místo toho, že je teď získávají) ... to teď aktuálně asi hrozba není, ale až se změní sentiment a měli by to dlouhodobě dotovat, tak z čeho?
teď na to mají rezervní fond, ale až se vyčerpá?
a to ještě ten článek na coingecku je zřejmě placené PR a né investigativní činnost
bumelak 28.05.2024 17:20
@Tomáš a to ještě ten článek na coingecku je zřejmě placené PR a né investigativní činnost
tak to určo
tvl já se z vás poseru klauni😁 "Blahopřeji @Buml, dosáhl jsi nové urovně 1!"
😍 1
JUDr. Inkognito 28.05.2024 21:45
@kptnemo (attachment)
co je to prosím za protokol? nějak to nemohu najít.
Peky 29.05.2024 06:03
hola, kdyby někdo měl chvilku a chtěl testovat jednu hru na Solaně, tak tady
tady faucet Solany
zadáš si tam wallet, kterou si tady vygeneruješ
@pet_flip_bot
prosím zadat na telegram
kamarád vymýšlí chujoviny🤣
je to jen flip - kočička/pejsek
kptnemo 29.05.2024 06:48
@JUDr. Inkognito co je to prosím za protokol? nějak to nemohu najít.
https://app.gamma.xyz/ , ale apr už kleslo(respektive je proměnné).
Swordfish 29.05.2024 07:02
gamma, lol 😄
jeste bych nasel na wallete nejaky ty visor nft/tokeny 😄
(upraveno)
😂 1
Tomáš 29.05.2024 07:29
tady se relativně stabilně drží lehce přes 20% na stable ... malou část platí dlužníci a většina odměn je ve starknet tokenu, které protokol dostal od sítě (takže dá se říct, že to není nonstop udržitelné, dar jednou vyčerpají, ale jednoznačně to není ponzi)
Swordfish 29.05.2024 07:32
to jeste dava smysl dat nekam tvrdej stable a dostavat nejake random bongo token ?
👍 1
na ghostu stabilne kolem 15% apr v tom stablu
🤷‍♂️
Tomáš 29.05.2024 07:43
úplně nevím jestli je starknet random bongo token ... asi by ten popis víc seděl na celou Kujiru (chain, kde ten ghost běží)
🤣 1
(ghost má 14 milionů vkladů, nostra 248 ... kujira má podle defillama 65 mega tvl, starknet přes 300)
Swordfish 29.05.2024 07:47
a neni lepsi kdyz vlozim stable, dostat stable a ne random bongo token ?
🤣 1
Tomáš 29.05.2024 07:49
to víš, že jo ... bongo soudče
Petr Langr 29.05.2024 08:10
jeste celkove k tem stablum.. asi vidim jedinou moznost diverzifikovat pres vice "co nejspolehlivejsich" protokolu a drzet se rozumnych stablu..
kdyz si vezmu ze to rozhodim pres deset mist a budu mit v prumeru 10% rocne ale jednou za rok mi jedna chcipne neni to uplne vydelecny model..
kdo mel neco v UST zatlaci slzu..
takze ten vyber je porad klicovy a management nutny.. jedete nekdo neco dlouhodobe? aave? jaky mate %?
👍 1
Swordfish 29.05.2024 08:17
ja se asi chlubit nebudu, pac bych mohl rozvirit vody s bongo tokeny
CryptoJanko | Nesa 29.05.2024 08:22
@Swordfish ja se asi chlubit nebudu, pac bych mohl rozvirit vody s bongo tokeny
dneska mas formu napriec viacerymi roomkami 😄
1
kptnemo 29.05.2024 08:26
v rámci diverzifikace používám i toto
KryptoVláďa 29.05.2024 08:49
Projizdim prostejovem a nejak mi zacala cukat ruka 😂
Ponke 29.05.2024 08:57
Zaklepej tam ze se jdes vsadit ze etf na eth bude 🫠🫠🫠
KryptoVláďa 29.05.2024 09:03
Tak jeste pojedu odpol zpatky 😂
Včelkamára 29.05.2024 09:10
@KryptoVláďa Projizdim prostejovem a nejak mi zacala cukat ruka 😂
👍 1
Plastex 29.05.2024 10:49
@KryptoVláďa Projizdim prostejovem a nejak mi zacala cukat ruka 😂
To sis tam mel hned vyhonit, nedalo by to zadnou praci 😄 bonus by byl hodit to tomu jelitu na kliku 😄
(upraveno)
😂 4
pink&deviant 29.05.2024 11:52
@Swordfish ja se asi chlubit nebudu, pac bych mohl rozvirit vody s bongo tokeny
Barrack Odbahna 29.05.2024 16:31
Hory (MarginCall) 29.05.2024 19:22
Zdar a silu ve spolek .. nevime nahodou zda se da nekde tradovat Atom Atomem (coin-M)? Vim ze jdou BTC, ETH, SOL.. ale Atom jsem nenasel ..😢
JUDr. Inkognito 29.05.2024 19:42
@Hory (MarginCall) Zdar a silu ve spolek .. nevime nahodou zda se da nekde tradovat Atom Atomem (coin-M)? Vim ze jdou BTC, ETH, SOL.. ale Atom jsem nenasel ..😢
mám na dotaz odpovídat když my nevíme? 😆
Ponke 29.05.2024 19:52
@JUDr. Inkognito mám na dotaz odpovídat když my nevíme? 😆
Jo ani nechapu o cem je rec 🥹
JUDr. Inkognito 29.05.2024 19:57
@Ponke Jo ani nechapu o cem je rec 🥹
tak to je asi dobře že jsi ještě nepoznal futures obchody na burzách
👌 1 🫡 1
Swordfish 29.05.2024 20:18
futures nabizi neskutecne zhodnoceni i znehodnoceni 😄
(upraveno)
🫣 1
JUDr. Inkognito 29.05.2024 20:47
futures je <@1075165235498991646> 😆
Ponke 29.05.2024 20:50
Když se řekne futures, ne každý si ihned vybaví, co to přesně znamená. 🥹
Jsou to smlouvy, které kupujícího zavazují k nákupu určitého aktiva a prodávajícího k prodeji daného aktiva. Hm hm
Swordfish 29.05.2024 21:04
@Ponke Jsou to smlouvy, které kupujícího zavazují k nákupu určitého aktiva a prodávajícího k prodeji daného aktiva. Hm hm
zpatky ke studiu, futures si vubec negoogluj, pokud mas takove mezery
👍 1
JUDr. Inkognito 29.05.2024 21:22
futures = likvidace = spálení účtu atd....
🤣 1
Peky 30.05.2024 04:48
Plastex 30.05.2024 06:01
Na futures musis nejdriv projebat minimalne 100k aby si pochopil ocem to je, pak pochopis ze se ti to vetsinou nevyplati 🙂
👍 1 😅 1
Včelkamára 30.05.2024 06:32
Jojo, v bullu to jeste jde ale pak přijde vyplach, pak jeste jeden ke konci a pak už to jev pici 🤣 myslim ze se nas tady hodně spalilo. Ja osobně treba 15-20k$ 😔🙈 to by se tenkrat hezky nakupovalo v bearu kdybych ty prachy mel. Ale bohužel 🤣
MareZ 30.05.2024 06:38
@Hory (MarginCall) Zdar a silu ve spolek .. nevime nahodou zda se da nekde tradovat Atom Atomem (coin-M)? Vim ze jdou BTC, ETH, SOL.. ale Atom jsem nenasel ..😢
Jako kolateral atom? To je mozne na levana
pink&deviant 30.05.2024 08:18
Futures na niektorých burzách sú aj 250,, že na nejakej aj 300😀
A on myslí a stAtom-Atom.
Plastex 30.05.2024 09:27
Docela slusna pumpa na STG, nevite nekdo otom co se stalo? Vcera sice oznamily nejakou V2 ale reakce byla tak pred hodinou 🙂
Pelos 30.05.2024 09:41
@Plastex Docela slusna pumpa na STG, nevite nekdo otom co se stalo? Vcera sice oznamily nejakou V2 ale reakce byla tak pred hodinou 🙂
zachytil jsem, že listing v Korei UPBIT
CryptoJanko | Nesa 30.05.2024 09:41
Jo, listing na najväčšiu burzu v Kórei
Ponke 30.05.2024 20:03
Je otazka co bude prichazet za lidi... aby nekupovali meme coiny a podobny blbosti
Btc je pro ne drahy, to je pravda. Ale nvm jestli dokazou rozlisit eth od cardana nebo eny 🫠
👍 1
Luboš Bajkai 30.05.2024 20:41
@Ponke Je otazka co bude prichazet za lidi... aby nekupovali meme coiny a podobny blbosti
Co jim budou media a influenceri masirovat do hlavy to koupi, vsichni budou kupovat to same 🤣
Si nech projit nejvetsi weby skrz chatGPT a uvidis sam 😉
Ponke 30.05.2024 20:45
Pekny 👍
Včelkamára 30.05.2024 20:58
Gde atom? 😃🤣
🤷‍♂️ 1
Luboš Bajkai 30.05.2024 21:05
@Včelkamára Gde atom? 😃🤣
lepsi? 🤣🤣🤣 jen Atom neodpovida zadnemu z ocekavanych narativu 🤣
🤣 2
Luboš Bajkai 30.05.2024 21:51
@Luboš Bajkai lepsi? 🤣🤣🤣 jen Atom neodpovida zadnemu z ocekavanych narativu 🤣
jen aby nebyl nejaky zmatek ze tam neco chybi. Tak jsem nechal vygenerovat novou tabulku. Jsou to jen clanky za rok 2024 z cointelegramu a pro sichr odkontrolovan seznam minci oproti coungecku.
Uz jsem propalil denni kvotu, tak uz nemuzu pridat jeste sloupec narative k jednotlivym mincim 🤷‍♂️
👍 5
Martin11 31.05.2024 07:57
Pěkný poplatek 😅
picard:822537684441890836 1
Swordfish 31.05.2024 08:59
xandexan.99 31.05.2024 11:12
Mal som dakedy najviac atomu, nechcene ho ale predbehol near
Ponke 31.05.2024 14:36
Near neco predbehlo jo? 🤔
JUDr. Inkognito 31.05.2024 15:00
@Ponke Near neco predbehlo jo? 🤔
naopak: právě že Near předběhl Atom.. což není divu jaksi taksi sakryš 😄
Ponke 31.05.2024 15:01
@JUDr. Inkognito naopak: právě že Near předběhl Atom.. což není divu jaksi taksi sakryš 😄
Aha, proto se tak blbe ptam. Naopak mi to prislo hodne divny 😁