# pokec
183863 zpráv • strana 325/1839
Amons 27.12.2023 16:39
@KryptoVláďa Pokud ale poctac markecap, musis zapocitat tu kurevskou infllaci. Mc muze bejt 10x ale kolik coinu se do ty eoby vytiskne?
Ok já to beru jako akcii dexu na 0,25 byla super nákupka Dexy v bullu poletí .
KryptoVláďa 27.12.2023 16:39
relny vyuziti toho tokenu je nulovy, jen ho zadarmo dostat a prodat, z toho uz jsem nastesti vyrost 😄
KryptoVláďa 27.12.2023 16:40
@Amons Ok já to beru jako akcii dexu na 0,25 byla super nákupka Dexy v bullu poletí .
jenomze akcie je kupujou, ne rozdavaj 😄 ono to srovnani tokenu jako akcie nejakyho projektu je podle me siroce rozsirenej omyl
Amons 27.12.2023 16:40
@Tomáš na tom se asi shodne dost lidí zde ... gas token na smartchainu ... takže ideálně ETH nebo klidně ten samotný matic mi dává větší smysl než quick token
Quick tam má ještě nějakou ekonomiku je to pro mne spekulno. Četl jsem pár článku ale nedělal jsem si poznámky takže vím už hovno hi
(upraveno)
KryptoVláďa 27.12.2023 16:41
ale chapu, nejaky x na tom urcite udelas, ale ja chci tenhle run drzet tokeny, ktery mi davaj fundamnetalni a technickej smysl... pak je snazsi si tu cenu vysedet a hlavne neboli tolik pady trhu
Amons 27.12.2023 16:41
@KryptoVláďa jenomze akcie je kupujou, ne rozdavaj 😄 ono to srovnani tokenu jako akcie nejakyho projektu je podle me siroce rozsirenej omyl
JJ pravda
Tomáš 27.12.2023 16:42
@Amons Ok já to beru jako akcii dexu na 0,25 byla super nákupka Dexy v bullu poletí .
Ale to není akcie... Jako akcionář máš podíl na zisku a majetku... Tady nemáš nic a naopak ti stále dělají Stock dilution, což právě nechceš 😂
Tomáš 27.12.2023 16:44
@Amons Ok já to beru jako akcii dexu na 0,25 byla super nákupka Dexy v bullu poletí .
Jestli si na 0,25 nakoupil a držíš, tak ti to ze srdce přeju, trefil si čísla do sportky a můžeš se radovat, ale úplně top racionální to z mého pohledu nebylo kupovat ani na 0,25 ani teď 🤷
Amons 27.12.2023 16:44
@Tomáš Ale to není akcie... Jako akcionář máš podíl na zisku a majetku... Tady nemáš nic a naopak ti stále dělají Stock dilution, což právě nechceš 😂
Hele já se rozhodně nebudu přít o užitečnosti mě zajíma spekul a dexy ho mají jen je třeba chápat cykly a nekupovat blbě nahoře hi
Tomáš 27.12.2023 16:45
@Amons Hele já se rozhodně nebudu přít o užitečnosti mě zajíma spekul a dexy ho mají jen je třeba chápat cykly a nekupovat blbě nahoře hi
Jasně, takže trading a je ti jedno jestli je to osmo, zlato nebo S&P, ale tak to je úplně jiná diskuze než o tom, jestli je to užitečná platforma
Já trader nejsem, o tomhle se zřejmě na tvé úrovni bavit nedokážu... Reagoval jsem akorát na téma užitečnosti, kde jsme ti dávali argumenty a z tvojí strany moc k tématu (kromě marketcapu a volume) nepadlo
Ať se daří 🙏
👍 1
Amons 27.12.2023 16:48
@Tomáš Jasně, takže trading a je ti jedno jestli je to osmo, zlato nebo S&P, ale tak to je úplně jiná diskuze než o tom, jestli je to užitečná platforma
Počkej ale já jsem užitečnost neřešil rozumím vám jestlki hledáte jen kvalitu já hlkedám kvalitu- užitečnost ale i spekul .Dexy spekul a jen jsem srovnával proč je Osmo tak velký a Quick tak maly
(upraveno)
Amons 27.12.2023 16:49
@Tomáš Já trader nejsem, o tomhle se zřejmě na tvé úrovni bavit nedokážu... Reagoval jsem akorát na téma užitečnosti, kde jsme ti dávali argumenty a z tvojí strany moc k tématu (kromě marketcapu a volume) nepadlo
Ještě mi ale řekni co je podle tebe best projekt v užitečnosti Kuji?
Tomáš 27.12.2023 16:50
@Amons Ještě mi ale řekni co je podle tebe best projekt v užitečnosti Kuji?
Kuji nemám a nikdy jsem neměl, nemám nastudováno, cosmos svět obecně mě nějak moc nebere
👍 1
Amons 27.12.2023 16:51
@Tomáš Kuji nemám a nikdy jsem neměl, nemám nastudováno, cosmos svět obecně mě nějak moc nebere
Ok
Tomáš 27.12.2023 16:52
O užitečnosti jsem už psal, gas token na smartchain platformě... Třeba ETH ... Ale jestli věříš, že jiné jsou v něčem lepší a mají šanci, tak klidně ten matic, aptos, to už je zas individuální, někdo nemá problém ani se solanou
👍 2
To jsou tokeny bez nichž neuděláš transakci, když nebude fungovat polygon síť, tak se na svoje quick tokeny můžeš akorát dívat a neuděláš nic
Amons 27.12.2023 16:54
@Tomáš To jsou tokeny bez nichž neuděláš transakci, když nebude fungovat polygon síť, tak se na svoje quick tokeny můžeš akorát dívat a neuděláš nic
OK u toho Quicku je taky spekulantsky mopžná dobrý že jsoupropojený s týmem Matiku DÍKY ZA INFO
Tomáš 27.12.2023 16:54
A jestli uspějí L2 jako třeba optimism nebo arbitrum, tak se vracíme zpátky k ETH
KryptoVláďa 27.12.2023 16:54
@Amons Ještě mi ale řekni co je podle tebe best projekt v užitečnosti Kuji?
0% inflace
real yield rewards
👍 1
KryptoVláďa 27.12.2023 17:00
a jeste for fun par cisel:
v osmu je zavřeno 8x méně peněz než je plnej MC. Pokud se na to samy podivame treba u UNI, zjistime je tam to neni ani 2x méně (1,6x) a kujira, byt porovnavame jablka s hruskama, 5x .... z tohohle pohledu s ohledem na to, ze ma OSMO venku "pouhých" 64% tokenů (UNI 75%, KUJI 100%) mi to osmo vlasntě přijde předražený (nebo zbytek podceněnej)
(upraveno)
Amons 27.12.2023 17:03
@KryptoVláďa a jeste for fun par cisel:
v osmu je zavřeno 8x méně peněz než je plnej MC. Pokud se na to samy podivame treba u UNI, zjistime je tam to neni ani 2x méně (1,6x) a kujira, byt porovnavame jablka s hruskama, 5x .... z tohohle pohledu s ohledem na to, ze ma OSMO venku "pouhých" 64% tokenů (UNI 75%, KUJI 100%) mi to osmo vlasntě přijde předražený (nebo zbytek podceněnej)
Super info díky jen pro jistotu Kuji jsem nesrovnával s osmem
KryptoVláďa 27.12.2023 17:05
@Amons Super info díky jen pro jistotu Kuji jsem nesrovnával s osmem
jo, ja jen jak se o ni bavime, tak mi prislo fer na to upozonit...
👍 1
pro zajimavost... ATH osma je neco pres 11 USD, ale pokud by se ted dostalo na ATH se svym MC, tak by stalo uz jen 5,5 (pri soucasnym poctu minci) ... takze na svoji ATH cenu nejakych 6milard MC oproti poslednim trech....
(upraveno)
ale na tyhle cisla se samozrejme vetsi retailu nepodiva, az to bude kupovat, protoze bude FOMO... to je druha strana mince
Peky 27.12.2023 17:54
návrat krále🤣
přes Vídeň
👌 1
nahrál jsem si do phone 13k na trajdování a dovezl jsem 6k🤣
😂 5
KryptoVláďa 27.12.2023 18:05
😄
Pekyyyyy 😄
Plastex 27.12.2023 19:09
@KryptoVláďa Uzitecnost osmo tokenu je nula.
Neplati se v nem transakce na osmo chainu?
Plastex 27.12.2023 19:18
A vlatne se o tom bavite celou dobu, uzitecnost osma je prave v tom ze se plati transakce prave osmem:-)
Swordfish 27.12.2023 19:18
<:joe:825130132578369576>
Tomáš 27.12.2023 19:27
@Plastex Neplati se v nem transakce na osmo chainu?
1 den farmaření ti pokryje poplatky na rok dopředu? ... To úplně neomlouvá tu inflaci
Barrack Odbahna 27.12.2023 19:28
včera jsem měl na Osmu poplatky kolem 0,5 dolaru za transakci, což je kurva hodně 😀
(upraveno)
Plastex 27.12.2023 19:36
@Tomáš 1 den farmaření ti pokryje poplatky na rok dopředu? ... To úplně neomlouvá tu inflaci
To je pravda ale uzitecnost tam je 🙂
Porad vetsi nez u quickswapu:-) kdyz navazu na debatu která tohle rozpoutala 🙂
David 27.12.2023 19:47
Trochu mimo mísu: 😅 chlapci, chtěl by jsem najít někoho ze Sloveska, který by měl zájem o menší přivýdělěk. Dělám to, že přeprodávám značkové boty a oblečení pomocí mnou naprogramovaných robotů, které jsou limitované. Takže by to vypadalo tak, že bych zaslal balíček na Vaši adresu a ty by jsi mi ho pak přeposlal na moji adresu do česka. Domluvili bychom se na nějakém výdělku pro tebe například nějaké procenta z výdělku nebo třeba 10EUR za jeden přeposlaný balíček. Možná se ptáš, proč si ten balíček rovnou nepošlu na moji adresu do CZ? Ten důvod je takový, že spousta limitovaného oblečení se více vyplatí koupit v Eurech než v CZK (hlavní důvod není směnný kurz, ale že si různé obchody určují vlastní cenu výrobku v různém FIATu a proto se často vyplatí koupit balíček z jiné země než z Česka). Pokud by jsi měl zájem a chtěl by jsi slyšet bližší info, tak klidně napiš a vše ti po zprávách nebo telefonicky můžu vysvětlit.
KryptoVláďa 27.12.2023 20:54
a nemel jsi to napsat slovensky?
🤣 4
se umim pobavit 😄
<@836142976290914334> mas tu byznys
Gali 27.12.2023 21:04
@KryptoVláďa <@836142976290914334> mas tu byznys
Haha Jj no len to by musel ist cez dojcland 🙂 Aj keď naposledy som pozeral film , že typek poprosil kamosa aby mu zobral balík a dnuka bolo kilo extázy a poldove pred domom 🙂
🤣 3
CryptoJanko | Nesa 27.12.2023 21:10
@David Trochu mimo mísu: 😅 chlapci, chtěl by jsem najít někoho ze Sloveska, který by měl zájem o menší přivýdělěk. Dělám to, že přeprodávám značkové boty a oblečení pomocí mnou naprogramovaných robotů, které jsou limitované. Takže by to vypadalo tak, že bych zaslal balíček na Vaši adresu a ty by jsi mi ho pak přeposlal na moji adresu do česka. Domluvili bychom se na nějakém výdělku pro tebe například nějaké procenta z výdělku nebo třeba 10EUR za jeden přeposlaný balíček. Možná se ptáš, proč si ten balíček rovnou nepošlu na moji adresu do CZ? Ten důvod je takový, že spousta limitovaného oblečení se více vyplatí koupit v Eurech než v CZK (hlavní důvod není směnný kurz, ale že si různé obchody určují vlastní cenu výrobku v různém FIATu a proto se často vyplatí koupit balíček z jiné země než z Česka). Pokud by jsi měl zájem a chtěl by jsi slyšet bližší info, tak klidně napiš a vše ti po zprávách nebo telefonicky můžu vysvětlit.
Frajerka nonstop posiela baliky takze by to pre nu mohlo byt vhodne. Pisem DM 👍
👌 2
David 27.12.2023 21:18
@Gali Haha Jj no len to by musel ist cez dojcland 🙂 Aj keď naposledy som pozeral film , že typek poprosil kamosa aby mu zobral balík a dnuka bolo kilo extázy a poldove pred domom 🙂
Kdyby jsi tam našel kilo extáze, tak to by jsi si klidně mohl jako bonus nechat 🤣
😂 1
Gali 27.12.2023 21:25
@David Kdyby jsi tam našel kilo extáze, tak to by jsi si klidně mohl jako bonus nechat 🤣
Hahah , tak aj 10% by bolo oka 🙂
David 27.12.2023 21:36
@Gali Hahah , tak aj 10% by bolo oka 🙂
To beru 😂
👍 1
Arnold Rimmer 27.12.2023 21:54
@Arnold Rimmer Graf na tento týden:
Graf opět sedí
Arnold Rimmer 27.12.2023 21:58
@David Trochu mimo mísu: 😅 chlapci, chtěl by jsem najít někoho ze Sloveska, který by měl zájem o menší přivýdělěk. Dělám to, že přeprodávám značkové boty a oblečení pomocí mnou naprogramovaných robotů, které jsou limitované. Takže by to vypadalo tak, že bych zaslal balíček na Vaši adresu a ty by jsi mi ho pak přeposlal na moji adresu do česka. Domluvili bychom se na nějakém výdělku pro tebe například nějaké procenta z výdělku nebo třeba 10EUR za jeden přeposlaný balíček. Možná se ptáš, proč si ten balíček rovnou nepošlu na moji adresu do CZ? Ten důvod je takový, že spousta limitovaného oblečení se více vyplatí koupit v Eurech než v CZK (hlavní důvod není směnný kurz, ale že si různé obchody určují vlastní cenu výrobku v různém FIATu a proto se často vyplatí koupit balíček z jiné země než z Česka). Pokud by jsi měl zájem a chtěl by jsi slyšet bližší info, tak klidně napiš a vše ti po zprávách nebo telefonicky můžu vysvětlit.
Přes Slovensko prej vozí cosanostra většinu koksu do EU, nejde spíše o tohle?
Protože jestli jo, 10 € za balíček je kurevsky málo 😉
😂 1
David 27.12.2023 22:13
@Arnold Rimmer Přes Slovensko prej vozí cosanostra většinu koksu do EU, nejde spíše o tohle?
To že se chci s někým domluvit na koho bych si posílal oblečení, tak opravdu neznamená, že budu hned pašovat kokain. Napsal jsem v té zprávě normálně logické vysvětlení, to že jsi si někde přečetl nějakou analýzu ohledně pašování kokainu v EU, tak neznamená, že když někde někdo z Česka bude chtít použít nějakou dopravní službu na Slovensku, tak to hned bude pašování kokainu
Tomáš 27.12.2023 22:14
a pašovat alkohol z rakouska by mi někdo dokázal? 💪
David 27.12.2023 22:14
@David To že se chci s někým domluvit na koho bych si posílal oblečení, tak opravdu neznamená, že budu hned pašovat kokain. Napsal jsem v té zprávě normálně logické vysvětlení, to že jsi si někde přečetl nějakou analýzu ohledně pašování kokainu v EU, tak neznamená, že když někde někdo z Česka bude chtít použít nějakou dopravní službu na Slovensku, tak to hned bude pašování kokainu
Doporučuji si něco nastudovat o přeprodeji limitovaných sneakers, jaká je to i třeba dobrá onvestice atd, určitě pomůže v objasnění 😉
Tomáš 27.12.2023 22:23
@David Doporučuji si něco nastudovat o přeprodeji limitovaných sneakers, jaká je to i třeba dobrá onvestice atd, určitě pomůže v objasnění 😉
jo, v tom se točí velké peníze, kdo by nevěřil, tak třeba Vojta Žižka s nějakým člověkem na toto téma měl díl
Gali 27.12.2023 22:26
@David Doporučuji si něco nastudovat o přeprodeji limitovaných sneakers, jaká je to i třeba dobrá onvestice atd, určitě pomůže v objasnění 😉
Mám jedny Gary Payton boty, ale už trikrát som ich mal vonku 🙂
Arnold Rimmer 27.12.2023 22:42
@David To že se chci s někým domluvit na koho bych si posílal oblečení, tak opravdu neznamená, že budu hned pašovat kokain. Napsal jsem v té zprávě normálně logické vysvětlení, to že jsi si někde přečetl nějakou analýzu ohledně pašování kokainu v EU, tak neznamená, že když někde někdo z Česka bude chtít použít nějakou dopravní službu na Slovensku, tak to hned bude pašování kokainu
<@691280482540978200> v pohodě, neber si to osobně. Jen mě to přijde jako totální SCAM. Protože taky bych chtěl mít adresu od fyzické osoby, kde bych si mohl posílat balíčky a pak si je přebírat. Taky nerozumím tomu, jaký na vztah měna ve které platíš k zemi do které posíláš? Nebo snad nejdříve v obchodě zadáváš zemi kde chceš zboží odeslat a následně ti určí měnu ve které platit podle země?
Buď už jsem toho moc vypil nebo to je fakt totální nesmysl.
👍 2
Arnold Rimmer 27.12.2023 22:49
@David Doporučuji si něco nastudovat o přeprodeji limitovaných sneakers, jaká je to i třeba dobrá onvestice atd, určitě pomůže v objasnění 😉
Až bude ETH za 30K, jistě se zde budou kupovat i boty, kromě delfínů na domácí chov 😀...
😂 1 🤣 1
David 28.12.2023 06:42
Chápu, že to může někomu připadat divný, ale klidně se o tom můžeme pobavit na nějakém callu a vše můžu vysvětlit, je to trochu jiná netradiční oblast pro investici oproti kryptu, ale dají se tam taky udělat stovky procent za rok jenom tím, že si doma zavřete boty do skříně 😂 (záleží na spoustě faktorech u danného páru, například barva, historie modelu, kolaborace se známou osobností - třeba už je mrtvá a pak to je ještě lepší 😅, kolik bylo dohromady vydaných párů atd..) a nejlepší je na tom to, že je na tom daném páru přirozená deflace (jak ty boty lidi nosí, tak jich je čím dál méně, tak zákonitě jde cena postupně nahoru) + každý měsíc padají limitované boty, které mají přeprodej třeba 3-5k+ (CZK) třeba i tak zhruba 5x do roka jsou i boty na kterých se dá vydělat 15-20k jen tím, že je koupíte a přeprodáte.
David 28.12.2023 06:52
Třeba já když se budu na konci bullu vylejvat z krypta, tak se normálně vyleju do FIATu a za většinou nakoupím boty a dokud nebude bearmarket, tak ty peníze nechám v botech a když se rozhodnu, že je prodám, tak ta likvidita je tam hodně dobrá a zbavim se jich rychle
Vektor 28.12.2023 07:12
Rad bych o tom na nejake prednasce slysel:) zni to zajimave a uz jsem o tom slysel:)
Swordfish 28.12.2023 07:18
Pumpuji boty, bullrun je zpět
😂 3
Arnold Rimmer 28.12.2023 07:48
@David Chápu, že to může někomu připadat divný, ale klidně se o tom můžeme pobavit na nějakém callu a vše můžu vysvětlit, je to trochu jiná netradiční oblast pro investici oproti kryptu, ale dají se tam taky udělat stovky procent za rok jenom tím, že si doma zavřete boty do skříně 😂 (záleží na spoustě faktorech u danného páru, například barva, historie modelu, kolaborace se známou osobností - třeba už je mrtvá a pak to je ještě lepší 😅, kolik bylo dohromady vydaných párů atd..) a nejlepší je na tom to, že je na tom daném páru přirozená deflace (jak ty boty lidi nosí, tak jich je čím dál méně, tak zákonitě jde cena postupně nahoru) + každý měsíc padají limitované boty, které mají přeprodej třeba 3-5k+ (CZK) třeba i tak zhruba 5x do roka jsou i boty na kterých se dá vydělat 15-20k jen tím, že je koupíte a přeprodáte.
To je všechno jasný, principy chápeme. Jen mě vysvětli co ta adresa.
KryptoVláďa 28.12.2023 07:49
@Arnold Rimmer To je všechno jasný, principy chápeme. Jen mě vysvětli co ta adresa.
Proste dodani v eur na sk levnejsi nez to koupit v cr za czk
❤️ 1
David 28.12.2023 07:56
@Vektor Rad bych o tom na nejake prednasce slysel:) zni to zajimave a uz jsem o tom slysel:)
Klidně o tom na nějakém callu promluvím a vysvětlím
❤️ 1
KryptoVláďa 28.12.2023 08:02
@David Klidně o tom na nějakém callu promluvím a vysvětlím
Hlavne nemluv o tom koksu, moh by to nekdo nahravat 😂😂
420:907771813982003300 1 😂 2 🚀 1 🤣 1
venca Tol 28.12.2023 08:25
Ty vole už se nekupuji Lamba ale boty. Svět se fakt zbláznil 😂
Tomassino 28.12.2023 08:29
Kucí v botách se točí regulérní business. Mládež na tom ujíždí. Když se někdo vyzná v edicích.
venca Tol 28.12.2023 08:31
@Tomassino Kucí v botách se točí regulérní business. Mládež na tom ujíždí. Když se někdo vyzná v edicích.
To přítel moji holky mi o tom říkal, nechápal jsem.
David 28.12.2023 08:31
Jako v mladší generaci mezi mnou má limitované tenisky skoro každý, je to neuvěřitelný business, který každým rokem neuvěřitelně roste
Doporučuji přečíst třeba tento článek:
Tomassino 28.12.2023 08:32
70 Mega, slušný. Zajímalo by mě víc.
David 28.12.2023 08:35
Kdyby vás to zajímalo víc, tak jako tady byl workshop na investování do zlata, tak bych klidně připravil něco podobného kolem investic a businessu kolem sneakers
❤️ 4 👍 1
Kosa Fatty.io 28.12.2023 08:35
Jen pro predstavu, kolik takove boty muzou stat.
Pro ty co nevi 🙂
KryptoVláďa 28.12.2023 08:36
hadal bych ze min nez uz nas 😄
David 28.12.2023 08:38
Tohle je burza pro limitované tenisky, uvidíte tam všechny obchodované páry a u nich skutečněné prodeje přes burzu, hloubku trhu atd..
Swordfish 28.12.2023 09:15
🤮
Plastex 28.12.2023 09:18
No jenze u bot to neudela 1000x a nepouzijes tam hlasku ze na dolarku odhodim 🙂
😂 1
David 28.12.2023 09:21
No jako je i pravda, ze zhodnoceni u sneakers je o mnoho racionalnejsi nez u krypta, kde vypumpuje i ta nejvetsi blbost 😄
Tomáš 28.12.2023 09:35
@Arnold Rimmer To je všechno jasný, principy chápeme. Jen mě vysvětli co ta adresa.
u bot to bude trochu jiné, ale znám situaci s alkoholem ... díky existenci kolků v čr a sk eshopy posílají jen do "své" země (velký prodejce v čr warehouse nezasílá do zahraničí), takže taky už jsem řešil naopak pro slováky, že jsem si to v čr objednal k sobě a poslal jim už já jako fyzická osoba ... stejně tak jsou věci, které jsou speciálně jen pro daný stát (třeba rumový fest v Trnavě měl svoje exkluzivní láhve a do čr se to dostalo až o dost později oficiální cestou a jen díky tomu, že se nevyprodalo vše hned u nich)
Tomáš 28.12.2023 09:37
@Plastex No jenze u bot to neudela 1000x a nepouzijes tam hlasku ze na dolarku odhodim 🙂
tak si řekneš na tisíci dolárkách odhodíš ... u eth taky neodhazuješ na dolárku 😄
Plastex 28.12.2023 09:43
@Tomáš tak si řekneš na tisíci dolárkách odhodíš ... u eth taky neodhazuješ na dolárku 😄
To uz nezni tak dobre:-) dolarek je dolarek 🙂
Bugsy 28.12.2023 09:51
Trochu mě tam zarazila ta SPZ Košic 🙈🙈🙈
(upraveno)
Swordfish 28.12.2023 09:54
ajajaj
Gali 28.12.2023 09:54
Akurát som to videl , tie cisla išli niekedy v 2018.
pink&deviant 28.12.2023 10:06
Každý už počíta zisky neviem no 🙃. Ale kam nasypať potom prachy je veľký problém. Rolexy, nehnuteľnosti, chľast, tenisky pokemony. Veľká protiinflačne otázka.
Arnold Rimmer 28.12.2023 11:50
Bratranec má nejdražší tenisky za 120 000 Kč asi. Co okrajově vím, tak je třeba řešit skladování a nějaká drobná údržba. Co se nákupu týče, tak myslím říkal že pokud si neumíš udělat bota na nákup, jsi v prdeli, protože dneska už mají všichni boty na nákup a je prakticky nemožné to koupit klasickým způsobem. Ale tak o tom asi více <@691280482540978200> když teda na konec nejde o ten kokain 😀
KryptoVláďa 28.12.2023 12:11
ja si myslim, ze jde o kokain 😄
😂 3
Arnold Rimmer 28.12.2023 12:13
@KryptoVláďa ja si myslim, ze jde o kokain 😄
Já taky, ale nechci mít problémy s Kozanostra 😀.
(upraveno)
David 28.12.2023 12:19
Je to tak, pokud nemáš roboty, tak si neškrtneš, bez robotů dokážeš koupit nějakou botu hodně mámo kdy. Třeba pro představu když padal model Nike Air Jordan x Travis Scott 1 Low Phantom, tak počet zapojených účtů do losování byl 15M a počet párů byl nějakých 100k
Takže pravděpodobnost 1:150, že se ti zrovna povede tu botu koupit
Když pak chceš tu botu na investici, tak jedině z burzy nebo od někoho, kdo měl štěstí (ale samozřejmě už za přeprodejní cenu)