metatron ❄
21.06.2023 13:24
↩
@pink&deviant
Tak Google vždy pomôže a určite niesom sám?! ,🙃😀
červen a červenec sú ľahké jún-júl 😄
🍻 2
pink&deviant
21.06.2023 13:25
Mne to zbytočne píšeš 😀😀
iceman Fatty.io |🔥Nesa
21.06.2023 13:36
↩
@pink&deviant
Za 43 rokov som sa nedokázal naučiť ceske kalendárne mesiace .
V pohodě, já za 10 let práce v zahraničí s polskými kolegy ty polské měsíce taky ne, i když polsky mluvím obstojně. 😆. Každopádně vy to máte easy, v podstatě kopie anglických měsíců
👍 2
pink&deviant
21.06.2023 13:38
↩
@iceman Fatty.io |🔥Nesa
V pohodě, já za 10 let práce v zahraničí s polskými kolegy ty polské měsíce taky ne, i když polsky mluvím obstojně. 😆. Každopádně vy to máte easy, v podstatě kopie anglických měsíců
Rozumjavem
🤔 1
iceman Fatty.io |🔥Nesa
21.06.2023 13:39
Kluci jestli můžete, připojte se mi pls na zealy a discord co jsem sdílel v AirDrop hunters včera večer. Mě to pomůže a vás to. Bude stát 5 min. Času. Nebo vás to třeba zaujme . Je tam i prize money v usdc 😁. Díky každému kdo se připojí
(upraveno)
🍻 1
CryptoJanko | Nesa
21.06.2023 14:14
↩
@iceman Fatty.io |🔥Nesa
Kluci jestli můžete, připojte se mi pls na zealy a discord co jsem sdílel v AirDrop hunters včera večer. Mě to pomůže a vás to. Bude stát 5 min. Času. Nebo vás to třeba zaujme . Je tam i prize money v usdc 😁. Díky každému kdo se připojí
Máš to tam, je to minúta 👍
👌🏻 1
KryptoVláďa
21.06.2023 14:34
jste kluci sikovni, do pristi stredy dojedu skoly a pak jsem jenom vas @here
peter:1112775487811489934 4
🥰 2
bizzim
21.06.2023 15:24
Na vela.exchange su uz zname datumi. https://twitter.com/vela_exchange/status/1671516497292976128
Tomáš
21.06.2023 15:33
26. zjistíme, že nemáme nic? 😄
metatron ❄
21.06.2023 15:34
↩
@Tomáš
26. zjistíme, že nemáme nic? 😄
tak snapshot asi už robili 😄
Tomáš
21.06.2023 15:37
↩
@metatron ❄
tak snapshot asi už robili 😄
to každopádně, když už je to nějakou dobu zastavené a čeká se na plnohodnotné spuštění místo bety
JUDr. Inkognito
21.06.2023 18:06
↩
@KryptoVláďa
Discord neumi zaznamy…asi
Pokud si vzpomenu, že je call tak si ho nahraju ať si jej mohu pustit v práci. Problém je ten že za poslední 2 měsíce jsem si vzpomněl tak 3x 😅
Bugsy
21.06.2023 20:55
↩
@Tomáš
a podívej se na velikost blackrock (největší na světě)
The Crypto Bear Market Is Over
metatron ❄
21.06.2023 21:04
↩
@Bugsy
The Crypto Bear Market Is Over
už zase ? 🙂
Včelkamára
21.06.2023 21:06
Nikdy nezačal přece 😄
KryptoVláďa
21.06.2023 21:08
ano, tohle je jen korekce v bullu
Včelkamára
21.06.2023 21:09
Trosku delší ale ano
Bugsy
21.06.2023 21:14
↩
@KryptoVláďa
ale jo, zase jsme tu bull hranici prorazili
Last week, we saw BlackRock come out and file for a bitcoin ETF. It’s going to get approved − 99.99% it’s going to get approved.
They’ve had something like 567 applications for an ETF. All but one of them have been approved.
What does that mean?
It means very simply that this bear market is over.
It doesn’t mean we can’t see some precipitous drop like we saw back in March of 2020 when we had the pandemic, and we were down 50% in a day. If all the banks go out of business tomorrow, or if there’s a nuclear war, or if China invades Taiwan… anything can happen.
But I’m saying outside of that, this bear market is over. If you have opportunistic capital, you want to put it to work.
Now, I think − outside of some type of exogenous event − you’re not going to have the opportunity to buy bitcoin at $22,000, $20,000, $18,000, or at $15,000 again.
I, myself, am putting opportunistic capital to work. Everybody has to make their own decision about what they’re willing to risk.
But this, to me, looks as if we’re going to see the institutionalization of this asset class in a way and at a level that we’ve never seen before. And that suggests that prices are going to go much higher.
Bitcoin and Ethereum are going to lead the way, the alts are going to lag. This is always the way it works as bitcoin and Ethereum boom. Then, you’ll see the alts catch up maybe six months or nine months later.
But the bull market is going to start in bitcoin and Ethereum first. If you’ve been waiting for a pullback on BTC or ETH, it’s not going to come. You’ve got to pull the trigger now.
They’ve had something like 567 applications for an ETF. All but one of them have been approved.
What does that mean?
It means very simply that this bear market is over.
It doesn’t mean we can’t see some precipitous drop like we saw back in March of 2020 when we had the pandemic, and we were down 50% in a day. If all the banks go out of business tomorrow, or if there’s a nuclear war, or if China invades Taiwan… anything can happen.
But I’m saying outside of that, this bear market is over. If you have opportunistic capital, you want to put it to work.
Now, I think − outside of some type of exogenous event − you’re not going to have the opportunity to buy bitcoin at $22,000, $20,000, $18,000, or at $15,000 again.
I, myself, am putting opportunistic capital to work. Everybody has to make their own decision about what they’re willing to risk.
But this, to me, looks as if we’re going to see the institutionalization of this asset class in a way and at a level that we’ve never seen before. And that suggests that prices are going to go much higher.
Bitcoin and Ethereum are going to lead the way, the alts are going to lag. This is always the way it works as bitcoin and Ethereum boom. Then, you’ll see the alts catch up maybe six months or nine months later.
But the bull market is going to start in bitcoin and Ethereum first. If you’ve been waiting for a pullback on BTC or ETH, it’s not going to come. You’ve got to pull the trigger now.
Bugsy
21.06.2023 21:16
↩
@Tomáš
a podívej se na velikost blackrock (největší na světě)
BlackRock – the world’s largest asset manager with $10 trillion under management – filed an application for a bitcoin exchange-traded fund (ETF).
Hot on its heels, global investment firms Invesco and WisdomTree also filed separately for their own bitcoin ETFs.
Hot on its heels, global investment firms Invesco and WisdomTree also filed separately for their own bitcoin ETFs.
👍 2
Jiřin
21.06.2023 23:25
↩
@JUDr. Inkognito
Pokud si vzpomenu, že je call tak si ho nahraju ať si jej mohu pustit v práci. Problém je ten že za poslední 2 měsíce jsem si vzpomněl tak 3x 😅
Můžu se zeptat jak si ho nahrajes?
Swordfish
22.06.2023 02:52
↩
@KryptoVláďa
ale jo, zase jsme tu bull hranici prorazili
Korekce v bearu
Swordfish
22.06.2023 04:26
Jakože teď přijde dump?
metatron ❄
22.06.2023 04:38
↩
@Swordfish
Jakože teď přijde dump?
nie.. akože BTC nemá problém spraviť aj 200-300% za pol roka a potom rok slow bleed ... ja neviem čo sa stane, všetci vieme hovno 🙂 ale ako sledujem ten greed čo je okolo 🙂
a hlavne... lebo BlackRock... kktina ako traky. Fundament v najlepšom.... a maju na to 240 dní... Kľudne im to môžu schváliť. samozrejme. len by som bol opytrný so 100% vyhláseniami, lebo mám pocit akoby každý zrazu zabudol že slová "nabetón", "určite" a podobne neplatia na trhoch a v krypte vôbec nie ....
JUDr. Inkognito
22.06.2023 05:46
↩
@Jiřin
Můžu se zeptat jak si ho nahrajes?
Na pc si diskord přepnu na jiné zvukové zařízení ať ženu neirituji vaše opilecke žvásty 😅 a přes audiacity toto zarizeni zaznamenávám. A s ženou se mohu v klidu koukat na film z pc kde zvuk posílám do tv přes zvukovku.
V pc mam 3 zvukové zarizeni zvukovku, bt sluchatka a asi něco v monitoru 😂
Diskord jede na zvuku na monitoru který je vypnutý neslyším ho a nahrávám jej jen vnitřně.
V pc mam 3 zvukové zarizeni zvukovku, bt sluchatka a asi něco v monitoru 😂
Diskord jede na zvuku na monitoru který je vypnutý neslyším ho a nahrávám jej jen vnitřně.
JUDr. Inkognito
22.06.2023 05:49
↩
@Swordfish
Jakože teď přijde dump?
Ten přijde až na 38000 kde vše prodám a pak vše zase nakoupim zpět na 24000 v lednu. A pak se probudím s noční polucí 🤤🤤🤤
🤣 1
Luboš Bajkai
22.06.2023 06:19
↩
@metatron ❄
a hlavne... lebo BlackRock... kktina ako traky. Fundament v najlepšom.... a maju na to 240 dní... Kľudne im to môžu schváliť. samozrejme. len by som bol opytrný so 100% vyhláseniami, lebo mám pocit akoby každý zrazu zabudol že slová "nabetón", "určite" a podobne neplatia na trhoch a v krypte vôbec nie ....
BlackRock a podobni jsou spravci aktiv, je potreba si uvedomit ze jim je jedno jakou cenu bude mit aktivum. Oni je spravuji pro svoje klienty. Oni z toho maji procenta z nakupu, prodeje a spravy. Penize v aktivech riskuji jejich klienti ne oni. Na co to muze mit vliv je likvidita a objem. Za me to neni ani nejak extra bullish ani bearish.
Na druhou stranu aktualne dochazi k nejakemu prerodu, profesionalizaci naseho discordu a ja osobne asi i ocekavam ze se v urcity dobe budem vazne bavit o vecech jako je vybirani zisku, shortove hedgovani a podobne. Asi tyto temata cekam nejvic od <@760563163241644042>
Na druhou stranu aktualne dochazi k nejakemu prerodu, profesionalizaci naseho discordu a ja osobne asi i ocekavam ze se v urcity dobe budem vazne bavit o vecech jako je vybirani zisku, shortove hedgovani a podobne. Asi tyto temata cekam nejvic od <@760563163241644042>
👍 3
metatron ❄
22.06.2023 06:23
↩
@Luboš Bajkai
BlackRock a podobni jsou spravci aktiv, je potreba si uvedomit ze jim je jedno jakou cenu bude mit aktivum. Oni je spravuji pro svoje klienty. Oni z toho maji procenta z nakupu, prodeje a spravy. Penize v aktivech riskuji jejich klienti ne oni. Na co to muze mit vliv je likvidita a objem. Za me to neni ani nejak extra bullish ani bearish.
Na druhou stranu aktualne dochazi k nejakemu prerodu, profesionalizaci naseho discordu a ja osobne asi i ocekavam ze se v urcity dobe budem vazne bavit o vecech jako je vybirani zisku, shortove hedgovani a podobne. Asi tyto temata cekam nejvic od <@760563163241644042>
Na druhou stranu aktualne dochazi k nejakemu prerodu, profesionalizaci naseho discordu a ja osobne asi i ocekavam ze se v urcity dobe budem vazne bavit o vecech jako je vybirani zisku, shortove hedgovani a podobne. Asi tyto temata cekam nejvic od <@760563163241644042>
Ja ti rozumiem a máš v tom kus pravdy. Tu nejde primárne o Blackrock. Ale o hype okolo toho. Spot ETF na BTC znamená že bežný detail, ľudia atď nemusia riešiť technológiu a BTC a peňaženky ale celú security a custody časť poriesia za nich. A tam je ten prílev kapitálu a bullish signs. Čo chápem. Ale za tie roky som sa naučil, že nič nie je isté , toť vsjo.
Luboš Bajkai
22.06.2023 06:33
↩
@metatron ❄
Ja ti rozumiem a máš v tom kus pravdy. Tu nejde primárne o Blackrock. Ale o hype okolo toho. Spot ETF na BTC znamená že bežný detail, ľudia atď nemusia riešiť technológiu a BTC a peňaženky ale celú security a custody časť poriesia za nich. A tam je ten prílev kapitálu a bullish signs. Čo chápem. Ale za tie roky som sa naučil, že nič nie je isté , toť vsjo.
Ja osobne jsem uplne v neutralni nalade. Spis jsem trosku tvuj prispevek “zneuzil” k tomu ze kdyz uz se tady profesionizujeme tak az si to vse sedne tak chce v sekcich news mit vyvazene informace, takhle to vypada v sekci newsletter jako velice bullish a pri tom jsou i negativni zpravy jako ztahovani se binance z kanady, nizozemi, hitmanovi zverejnene dokumenty trosku hazi spatny stin na ETH a Vitalika a podobne.
metatron ❄
22.06.2023 06:41
↩
@Luboš Bajkai
Ja osobne jsem uplne v neutralni nalade. Spis jsem trosku tvuj prispevek “zneuzil” k tomu ze kdyz uz se tady profesionizujeme tak az si to vse sedne tak chce v sekcich news mit vyvazene informace, takhle to vypada v sekci newsletter jako velice bullish a pri tom jsou i negativni zpravy jako ztahovani se binance z kanady, nizozemi, hitmanovi zverejnene dokumenty trosku hazi spatny stin na ETH a Vitalika a podobne.
je to diskusia, od toho sme tu... profesionalizacia neviem čo znamená... pre mňa je svet DeFi nový svet , preto som tu. Trading je len "bežná vec" 🙂 , na ktoru som zvyknutý za roky, tak sa len ozývam, keď mám ocit že k tomu niečo musím povedať 😄
(upraveno)
Tomáš
22.06.2023 08:02
↩
@Luboš Bajkai
BlackRock a podobni jsou spravci aktiv, je potreba si uvedomit ze jim je jedno jakou cenu bude mit aktivum. Oni je spravuji pro svoje klienty. Oni z toho maji procenta z nakupu, prodeje a spravy. Penize v aktivech riskuji jejich klienti ne oni. Na co to muze mit vliv je likvidita a objem. Za me to neni ani nejak extra bullish ani bearish.
Na druhou stranu aktualne dochazi k nejakemu prerodu, profesionalizaci naseho discordu a ja osobne asi i ocekavam ze se v urcity dobe budem vazne bavit o vecech jako je vybirani zisku, shortove hedgovani a podobne. Asi tyto temata cekam nejvic od <@760563163241644042>
Na druhou stranu aktualne dochazi k nejakemu prerodu, profesionalizaci naseho discordu a ja osobne asi i ocekavam ze se v urcity dobe budem vazne bavit o vecech jako je vybirani zisku, shortove hedgovani a podobne. Asi tyto temata cekam nejvic od <@760563163241644042>
ano, správci aktiv, ale hlavní point vidím v tom, že to je spotové etf, takže reálně ten bitcoin budou muset nakoupit a stáhnout z trhu oproti derivátové verzi ... víceméně souhlasím, že cenový vývoj je jim téměř jedno, oni jedou na feečkách, to je bezesporu, ale na druhou stranu kvůli své "reputaci" a vztahu s klienty taky nechtějí nabízet úplné kraviny (když to přeženu do extrému, tak Kauri asi prodávat nebudou nikdy) ... vliv na cenu BTC tohle ETF může dle mého názoru mít jen pozitivní, protože aby ho vytvořili, tak musí reálně btc nakoupit, stejně tak s přílivem dalších peněz, ale pokud instituce (nebo profesionální jednotlivci) bude chtít toto ETF shortovat, tak se bude měnit maximálně discount/premium vůči NAV, ale shortem tohoto ETF se domnívám, že cenu bitcoinu absolutně neovlivníš (ty si půjčíš od jiného držitele vlastně "poukaz na bitcoin ve správě blackrock" a ten prodáš a čekáš, že ho koupíš levněji později a vrátíš), což je vlastně stejné jako u GBTC, co už jsem dával taky. na začátku si za držení 1 BTC v trustu platil i cenu více než 2 bitcoinu na trhu, naopak v posledních pár měsíců se discount propadl až téměř k hodnotám 50%, takže za 1 BTC v držení Grayscale o aktuální tržní ceně v tu dobu třeba 20 000 dolarů se platilo jen něco přes 10 000 dolarů ... Další věc je, že blackrock s tím nebude asi úplně hazardovat jak strejda Michael (viz video od Kirila, kde to hezky popisuje), kde díky té své přepákovanosti naopak může udělat velký průser, to by tady hrozit nemělo ... další point je třeba jen kredibilita podkladového aktiva, když už to řeší největší správce na světě
👌 1
asi by se dalo ještě pokračovat co v tom je za možné přínosy nebo rizika, ale z mého pohledu je to rozhodně long term pozitivní, v krátkém čase maximálně hype retailu
já budu mít na starost především airdropy a z části degen ... vybírání zisků a zajištění bych sice zvládal teoreticky, ale pohledem do zpětného zrcátka jsem to stejně 💩 na všech frontách, takže tam sám mám co zlepšovat
Luboš Bajkai
22.06.2023 08:07
↩
@Tomáš
ano, správci aktiv, ale hlavní point vidím v tom, že to je spotové etf, takže reálně ten bitcoin budou muset nakoupit a stáhnout z trhu oproti derivátové verzi ... víceméně souhlasím, že cenový vývoj je jim téměř jedno, oni jedou na feečkách, to je bezesporu, ale na druhou stranu kvůli své "reputaci" a vztahu s klienty taky nechtějí nabízet úplné kraviny (když to přeženu do extrému, tak Kauri asi prodávat nebudou nikdy) ... vliv na cenu BTC tohle ETF může dle mého názoru mít jen pozitivní, protože aby ho vytvořili, tak musí reálně btc nakoupit, stejně tak s přílivem dalších peněz, ale pokud instituce (nebo profesionální jednotlivci) bude chtít toto ETF shortovat, tak se bude měnit maximálně discount/premium vůči NAV, ale shortem tohoto ETF se domnívám, že cenu bitcoinu absolutně neovlivníš (ty si půjčíš od jiného držitele vlastně "poukaz na bitcoin ve správě blackrock" a ten prodáš a čekáš, že ho koupíš levněji později a vrátíš), což je vlastně stejné jako u GBTC, co už jsem dával taky. na začátku si za držení 1 BTC v trustu platil i cenu více než 2 bitcoinu na trhu, naopak v posledních pár měsíců se discount propadl až téměř k hodnotám 50%, takže za 1 BTC v držení Grayscale o aktuální tržní ceně v tu dobu třeba 20 000 dolarů se platilo jen něco přes 10 000 dolarů ... Další věc je, že blackrock s tím nebude asi úplně hazardovat jak strejda Michael (viz video od Kirila, kde to hezky popisuje), kde díky té své přepákovanosti naopak může udělat velký průser, to by tady hrozit nemělo ... další point je třeba jen kredibilita podkladového aktiva, když už to řeší největší správce na světě
Jak jsem psal, neni to ani extremne bullish ani bearish, ne ted. Neni to schvalene a potrva to nez to schvali. Hodne lidi ma pocit ze ted BlackRock nakupuje BTC aby v bullu prodaval draz. Proc by to delali? Zbytecne riziko, oni se napakuji z poplatku.
Luboš Bajkai
22.06.2023 08:08
↩
@Tomáš
já budu mít na starost především airdropy a z části degen ... vybírání zisků a zajištění bych sice zvládal teoreticky, ale pohledem do zpětného zrcátka jsem to stejně 💩 na všech frontách, takže tam sám mám co zlepšovat
Pak i v minulosti jsi resil delta neutralni pujcky. Pocitat umis velmi dobre. 😉
Tomáš
22.06.2023 08:08
↩
@Luboš Bajkai
Jak jsem psal, neni to ani extremne bullish ani bearish, ne ted. Neni to schvalene a potrva to nez to schvali. Hodne lidi ma pocit ze ted BlackRock nakupuje BTC aby v bullu prodaval draz. Proc by to delali? Zbytecne riziko, oni se napakuji z poplatku.
jo, to určitě ... teď si s bitcoinem hrají maximálně ze svých soukromých úspor (individuálové) ... ve fondu nejdřív vyberou kapitál a teprve potom půjdou na nákupy, maximálně si to třeba s části zajistí přes nějaké futures kontrakty s fyzickým vypořádáním podle toho, jak jim bude růst kapitál
Tomáš
22.06.2023 08:09
↩
@Luboš Bajkai
Pak i v minulosti jsi resil delta neutralni pujcky. Pocitat umis velmi dobre. 😉
tak to jede pořád ... odměna 120% za to, že dlužíš dolary ... no neber to 😄
Luboš Bajkai
22.06.2023 08:20
↩
@Tomáš
tak to jede pořád ... odměna 120% za to, že dlužíš dolary ... no neber to 😄
Ano, jenze vysvetloval jsi to tady v bull marketu. To jsme byli vsichni v euforii. Ted to muze padnout na urodnejsi pudu ze nam to v hlavach vic sepne + budou zde novacci co to neznaji. Doufam ze to jeste prehodnotis a zapusobis i v teto sfere, za me tvoji hlavni devizou je kreativni ekonomicke mysleni. Do tedka kdyz vidim albert tak mi bleskne hlavou tvuj life hack a poukazkami 🤣
👍 3
KryptoVláďa
22.06.2023 08:23
Hezky jste si pokourili 🤣🤣
😂 3
Peky
22.06.2023 08:24
začínají mě bavit trajdeři🤣 - https://twitter.com/WhaleChart/status/1671775915477549056?s=20
Tomáš
22.06.2023 08:26
↩
@Luboš Bajkai
Ano, jenze vysvetloval jsi to tady v bull marketu. To jsme byli vsichni v euforii. Ted to muze padnout na urodnejsi pudu ze nam to v hlavach vic sepne + budou zde novacci co to neznaji. Doufam ze to jeste prehodnotis a zapusobis i v teto sfere, za me tvoji hlavni devizou je kreativni ekonomicke mysleni. Do tedka kdyz vidim albert tak mi bleskne hlavou tvuj life hack a poukazkami 🤣
globus, kaufland a lidl už jsem utratil, ale albert nějak nemizí, ještě asi 15 tisíc v poukázkách mám 😄
🤣 1
Luboš Bajkai
22.06.2023 08:33
↩
@Tomáš
globus, kaufland a lidl už jsem utratil, ale albert nějak nemizí, ještě asi 15 tisíc v poukázkách mám 😄
Za me je to kultovni kousek od tebe, neprijde ti skoda to nenaucit ostatni, myslim styl mysleni mimo mantineli.
Vis me treba dost stve kolik lidi tady shorelo v Lune. Bylo jasny ze je to v haji ale byli zastakovani a jen koukali jak s nimi to letadlo pada k zemi. Pritom kdyby jsme vzali rozum do hrsti tak stacilo vzit short hedge s 10% kapitalu na paku 10x se stop loss a nemuselo to ani bolet. Tenkrat nam to nedocvaklo ale zas prijdou nove Luny a snad budem chytrejsi ale bez toho aby se to lidi naucili to fungovat nebude
Vis me treba dost stve kolik lidi tady shorelo v Lune. Bylo jasny ze je to v haji ale byli zastakovani a jen koukali jak s nimi to letadlo pada k zemi. Pritom kdyby jsme vzali rozum do hrsti tak stacilo vzit short hedge s 10% kapitalu na paku 10x se stop loss a nemuselo to ani bolet. Tenkrat nam to nedocvaklo ale zas prijdou nove Luny a snad budem chytrejsi ale bez toho aby se to lidi naucili to fungovat nebude
👌 2
Tomáš
22.06.2023 08:36
↩
@Luboš Bajkai
Za me je to kultovni kousek od tebe, neprijde ti skoda to nenaucit ostatni, myslim styl mysleni mimo mantineli.
Vis me treba dost stve kolik lidi tady shorelo v Lune. Bylo jasny ze je to v haji ale byli zastakovani a jen koukali jak s nimi to letadlo pada k zemi. Pritom kdyby jsme vzali rozum do hrsti tak stacilo vzit short hedge s 10% kapitalu na paku 10x se stop loss a nemuselo to ani bolet. Tenkrat nam to nedocvaklo ale zas prijdou nove Luny a snad budem chytrejsi ale bez toho aby se to lidi naucili to fungovat nebude
Vis me treba dost stve kolik lidi tady shorelo v Lune. Bylo jasny ze je to v haji ale byli zastakovani a jen koukali jak s nimi to letadlo pada k zemi. Pritom kdyby jsme vzali rozum do hrsti tak stacilo vzit short hedge s 10% kapitalu na paku 10x se stop loss a nemuselo to ani bolet. Tenkrat nam to nedocvaklo ale zas prijdou nove Luny a snad budem chytrejsi ale bez toho aby se to lidi naucili to fungovat nebude
zas tak easy to nebylo, protože úrok za držení shortu byl šílený, tam jen stačilo, že by se pád na chvíli zastavil a sežerou tě funding fee za živa
(upraveno)
ale třeba o tomto přístupu jsem tady psal taky u Radiantu ... když ještě dával hezké odměny, ale stylem letadlo tě nutil mít 5 % v tom jejich LP (eth + radiant) ... tak brát odměny, ale zajistit si cenu za jakou je potom prodáš otevřením shortu (stejně tak i třeba na ten vklad do dLP)
teď už jsou radiant odměny nudné, ale ten short nebyl drahý ani předtím a míst ke shortu spoustu
Luboš Bajkai
22.06.2023 08:40
↩
@Tomáš
zas tak easy to nebylo, protože úrok za držení shortu byl šílený, tam jen stačilo, že by se pád na chvíli zastavil a sežerou tě funding fee za živa
Ano, ale byla to moznost ty ztraty eliminovat. A ted jen zas rypnu. Ano zminil jsi funding fee 🧐 s tim musis kalkulovat. Vazne zapremyslej nad tim co jsem ti psal, me osobne moc degen nezajima, o tom o cem mluvim je za me daleko hodnotnejsi. A ze tech temat je
👍 2
metatron ❄
22.06.2023 09:03
↩
@Luboš Bajkai
Ano, ale byla to moznost ty ztraty eliminovat. A ted jen zas rypnu. Ano zminil jsi funding fee 🧐 s tim musis kalkulovat. Vazne zapremyslej nad tim co jsem ti psal, me osobne moc degen nezajima, o tom o cem mluvim je za me daleko hodnotnejsi. A ze tech temat je
S fundingom ako blázon nemôžeš len tak kalkulovať. A nehovoriac o tom, že tam boli spikes 50-200% čo nikto kto to shortuje neudrží tieto shortsqueezy... A kto to shortoval z 35 usd na 1usd? 😁 Ja som mal short asi z 36 na 22 plus mínus už si nepamätám, aj to som postupne vyberal zisky...
<@760563163241644042> ak Blackrock bude nakupovať tak to bude pravdepodobne OTC... Si myslím
miki_ikim.
22.06.2023 09:34
Kicom rýpe 😁 viděli jste ?
Deleted User
22.06.2023 09:54
Uffff 😂🤣😂
SKEVAS
22.06.2023 10:02
čaute mam dotaz ted jsem si vsimnul zmen v predplatnem tak se chci zeptat protoze vic jak rok platim automaticky a ted musim něco zmenit?doslo i k uprave ceny?mate odkaz kde se to nastavuje ja uz snad ani nevim jake mam prihlaseni do patreonu nebo jak se to jmenuje pres co tady fungujete?
😄
Peky
22.06.2023 10:08
↩
@miki_ikim.
Kicom rýpe 😁 viděli jste ?
co píše, mentálně to nevydržel a kdysi mě bloknul
Peky
22.06.2023 10:16
↩
@metatron ❄
(attachment)
nevím, co tím chtěli říct, ale ATOM + ETH = FUTURE💯
👍 2
metatron ❄
22.06.2023 10:24
↩
@Peky
nevím, co tím chtěli říct, ale ATOM + ETH = FUTURE💯
Potreboval niečo napísať lebo BTC pumpol ... Nič kreatívnejsie ho nenapadlo 😂
💯 1
Luboš Bajkai
22.06.2023 10:29
Asi reakce na tuhle diskuzi kluku ze vcerejska 🤷♂️ na jednu stranu asi si muzem narovinu rict ze to nase DAO je trosku mrtvolka a je to nefunkcni model. Ja osobne tech par Juno co jsem tam dal fakt nelituji, ta zkusenost mi dost otevrela oci ohledne DAODAO a celkove jsem zacal na Juno nahlizet vic sebekriticky takze za me jsem rad ze jsme to zkusili. Oznacovat to jako nejake Vladovo selhani je zas trosku mimo. Kazdy jsme se pripojovali dobrovolne a za par drobnych.
Pro me spis je absurdni ze nekomu stoji za to to tady sledovat aby jako krtek donasel Kicomovi. Jaka je to asi osobnost. To tady ten chudak monitoruje vse 24/7 aby pak priklusal honem za Kicomem strcil mu hlavu do zadku a do ouska mu pak zaseptal nejakou zarucenou jobovku od Vladi co by mohl Kicom hodit jako kontent na zvyseni prodeji krypto serepeticek na e-shopu. Neco to vypovida jak o Krtkovi tak o Kicomovi
Pro me spis je absurdni ze nekomu stoji za to to tady sledovat aby jako krtek donasel Kicomovi. Jaka je to asi osobnost. To tady ten chudak monitoruje vse 24/7 aby pak priklusal honem za Kicomem strcil mu hlavu do zadku a do ouska mu pak zaseptal nejakou zarucenou jobovku od Vladi co by mohl Kicom hodit jako kontent na zvyseni prodeji krypto serepeticek na e-shopu. Neco to vypovida jak o Krtkovi tak o Kicomovi
👌 3
👍 1
Bugsy
22.06.2023 10:36
↩
@metatron ❄
Potreboval niečo napísať lebo BTC pumpol ... Nič kreatívnejsie ho nenapadlo 😂
problém je, že pumpa na BTC je proto, že na trh vstupují hráči, proti kterým vznikl BTC jako protiváha centralizace
(upraveno)
👍 1
metatron ❄
22.06.2023 10:47
↩
@Bugsy
problém je, že pumpa na BTC je proto, že na trh vstupují hráči, proti kterým vznikl BTC jako protiváha centralizace
To je ... ofc.
Včelkamára
22.06.2023 11:23
↩
@Luboš Bajkai
Asi reakce na tuhle diskuzi kluku ze vcerejska 🤷♂️ na jednu stranu asi si muzem narovinu rict ze to nase DAO je trosku mrtvolka a je to nefunkcni model. Ja osobne tech par Juno co jsem tam dal fakt nelituji, ta zkusenost mi dost otevrela oci ohledne DAODAO a celkove jsem zacal na Juno nahlizet vic sebekriticky takze za me jsem rad ze jsme to zkusili. Oznacovat to jako nejake Vladovo selhani je zas trosku mimo. Kazdy jsme se pripojovali dobrovolne a za par drobnych.
Pro me spis je absurdni ze nekomu stoji za to to tady sledovat aby jako krtek donasel Kicomovi. Jaka je to asi osobnost. To tady ten chudak monitoruje vse 24/7 aby pak priklusal honem za Kicomem strcil mu hlavu do zadku a do ouska mu pak zaseptal nejakou zarucenou jobovku od Vladi co by mohl Kicom hodit jako kontent na zvyseni prodeji krypto serepeticek na e-shopu. Neco to vypovida jak o Krtkovi tak o Kicomovi
Pro me spis je absurdni ze nekomu stoji za to to tady sledovat aby jako krtek donasel Kicomovi. Jaka je to asi osobnost. To tady ten chudak monitoruje vse 24/7 aby pak priklusal honem za Kicomem strcil mu hlavu do zadku a do ouska mu pak zaseptal nejakou zarucenou jobovku od Vladi co by mohl Kicom hodit jako kontent na zvyseni prodeji krypto serepeticek na e-shopu. Neco to vypovida jak o Krtkovi tak o Kicomovi
Monitoruje a masturbuje asi
KryptoVláďa
22.06.2023 11:28
ma me bloklyho, o to vic je to od nej podradna vec a dostava ho to na samy lidsky dno
👍 5
Petr Langr
22.06.2023 11:34
to je sulin...
KryptoVláďa
22.06.2023 11:46
nebavme se o nem, davame mu legitimitu
jiricepelka
22.06.2023 13:01
pink&deviant
22.06.2023 14:43
Tak bude ta ferovka či? Musk Vs Zukerberg.
pink&deviant
22.06.2023 16:00
↩
@Včelkamára
(attachment)
No niekde mu to chýba, ale niekde mu to pridalo.
👍 1
hamakar
22.06.2023 19:17
Nenahraval jste nekdo call? Nebo co se resilo? Mne teprve pred chvilkou skoncila porada.
Swordfish
22.06.2023 19:18
↩
@hamakar
Nenahraval jste nekdo call? Nebo co se resilo? Mne teprve pred chvilkou skoncila porada.
Nic duleziteho.
FiJa
22.06.2023 19:34
↩
@hamakar
Nenahraval jste nekdo call? Nebo co se resilo? Mne teprve pred chvilkou skoncila porada.
Spolupráca s Futureland
Swordfish
22.06.2023 19:40
↩
@FiJa
Spolupráca s Futureland
👀
hamakar
22.06.2023 19:58
↩
@FiJa
Spolupráca s Futureland
Jako ze jim Vlada bude neco tocit nebo chystat nebo cela komunita s nima bude neco resit?
Swordfish
22.06.2023 20:07
↩
@hamakar
Jako ze jim Vlada bude neco tocit nebo chystat nebo cela komunita s nima bude neco resit?
domecky ftw, sure bro
🏘️ 1
FiJa
22.06.2023 20:10
↩
@hamakar
Jako ze jim Vlada bude neco tocit nebo chystat nebo cela komunita s nima bude neco resit?
Skôr nejaké zľavy na členstvá atď
Swordfish
22.06.2023 20:31
bude biznis
(upraveno)
jiricepelka
22.06.2023 20:53
Tomassino
22.06.2023 21:14
↩
@Swordfish
(attachment)
hodl
🥰 1
jiricepelka
22.06.2023 21:15
↩
@Tomassino
hodl
DCA
Swordfish
22.06.2023 21:17
↩
@Tomassino
hodl
Venku od blesku zacina byt jasno jako pres den 😄
Swordfish
22.06.2023 21:18
↩
@jiricepelka
DCA
Ze bych to uchovaval do baterek? Nekde jsem to snad i cetl 😄
Ja bych tedy asi zvolil jutove pytle.
jiricepelka
22.06.2023 21:18
↩
@Swordfish
Venku od blesku zacina byt jasno jako pres den 😄
Mocný HODL osvítí cestu tvou
Swordfish
22.06.2023 21:19
↩
@jiricepelka
Mocný HODL osvítí cestu tvou
Buh Buterin necht stebou je.
jiricepelka
22.06.2023 21:19
↩
@Swordfish
Ze bych to uchovaval do baterek? Nekde jsem to snad i cetl 😄
já bych spíš doporučil jít ven s ocelovou tyčí
Swordfish
22.06.2023 21:20
↩
@jiricepelka
já bych spíš doporučil jít ven s ocelovou tyčí
Tomassino
22.06.2023 21:20
hranice s německem, střecha zatím drží, ani wi-fina zatím nevypadla 😮
(upraveno)
jiricepelka
22.06.2023 21:20
↩
@Swordfish
Buh Buterin necht stebou je.
<@1121174731392041081> jseš božská instance?
Vitalik BOTerin
22.06.2023 21:20
↩
@jiricepelka
<@1121174731392041081> jseš božská instance?
Ano, jsem bůh.
🔥 2
Swordfish
22.06.2023 21:21
Wow