# pokec
183259 zpráv • strana 62/1833
Poustnak 25.11.2025 20:47
@Tomáš jebat na přesná čísla, ale ještě 6 měsíců zpátky bylo prémium na strategy podle tohoto grafu nějakých 65% a aktuálně jsme na 8% discount (což teda neodpovídá přímo webu strategy, kde tvrdí, že i dneska je tam pořád asi 16% prémium) ... jak říkám, nejde o přesná čísla, ale prémium se za poslední dobu opravdu vypařilo, ono by bohatě stačil růst BTC o třeba 10% a fanatici zase naskáčou do strategy i třeba pod záminkou vypláchnout short JP Morgan, prémium se vrátí tam kde bylo pár měsíců zpět (pro mě sice velké prémium v dnešní době už moc smysl nedává, ale jsou to opravdu hodnoty pár měsíců zpět, takže reálné to je ... mnav 4, jak tvrdil saylor už je ale spíše z říše pohádek) a rázem by to byl růst strategy klidně o 70% za týden
Já nejsem nějaký genius ale společnost co má majetek v BTC 56 mld a dluh jen asi 8 mld tak nevím co tam shortovat. A hlavně jak donutí Sylora prodat když to nebudou mít třeba jak mu to zabavit? to nejsou posrané dluhopisy nebo cenné papíry které můžou konfiskovat ale neměnný decentalizovaný bitcoin. Za mě jestli se o to pokusí a neuspění tak to bude rally jak hovado protože to jasně ukáže tu největší přidanou hodnotu tohoto assetu. A to je nezkonfiskovatelnost.
Tomáš 25.11.2025 21:08
@Poustnak Já nejsem nějaký genius ale společnost co má majetek v BTC 56 mld a dluh jen asi 8 mld tak nevím co tam shortovat. A hlavně jak donutí Sylora prodat když to nebudou mít třeba jak mu to zabavit? to nejsou posrané dluhopisy nebo cenné papíry které můžou konfiskovat ale neměnný decentalizovaný bitcoin. Za mě jestli se o to pokusí a neuspění tak to bude rally jak hovado protože to jasně ukáže tu největší přidanou hodnotu tohoto assetu. A to je nezkonfiskovatelnost.
co tam shortovat? ... teď, pokud už se motáme kolem 1:1 market cap vs hodnota držených BTC, tak chápu tvůj pohled, že nic ... ale jak říkáš, nemusí být člověk genius, aby viděl příležitost shortovat, když mnav bylo třeba pro zjednodušení 2 (tj. teoreticky třeba market cap firmy 80 miliard a držené btc 40 miliard) a klidně vedle toho mít long BTC ... jen zcela racionálně zhortuješ přehnaně vysoké prémium a vůbec to nemá co dělat s tvým názorem na BTC
Tomáš 25.11.2025 21:20
prodávat 1 dolar hodnoty za 2 dolary ceny je sice dobrý business pro Saylora, ale pro kupující to úplně win-win deal není
Tomáš 25.11.2025 21:26
a jestli ho vyřadí z indexů, tak ETF musí prodávat a celý BTC ve firmě je jim taky ukradený, to by klidně mohlo dostat akcie do opačné pozice ... že třeba market cap 40 miliard a držené BTC 55 miliard a kupuješ jakoby BTC skrze firmu se slevou, protože ty ETF prostě prodat do určitého data budou muset i kdyby z nebe trakaře padaly
💯 1
Poustnak 25.11.2025 21:50
@Tomáš a jestli ho vyřadí z indexů, tak ETF musí prodávat a celý BTC ve firmě je jim taky ukradený, to by klidně mohlo dostat akcie do opačné pozice ... že třeba market cap 40 miliard a držené BTC 55 miliard a kupuješ jakoby BTC skrze firmu se slevou, protože ty ETF prostě prodat do určitého data budou muset i kdyby z nebe trakaře padaly
Už ti rozumím. já myslel short MSTR aby jej donutili prodat bitcoin. tobě jde o to že snad firma vypadne z indexu a že tím pádem klesne její cena. já na to koukám a trochu spekuluji, že jestli se market cap dostane tak pod 30% ceny aktiv tak ji zalonguji. Není to nereálný scénář podle mě.
Tomáš 25.11.2025 22:03
@Poustnak Už ti rozumím. já myslel short MSTR aby jej donutili prodat bitcoin. tobě jde o to že snad firma vypadne z indexu a že tím pádem klesne její cena. já na to koukám a trochu spekuluji, že jestli se market cap dostane tak pod 30% ceny aktiv tak ji zalonguji. Není to nereálný scénář podle mě.
firma není ETF, takže prodej/nákup akcií je nic dělat nenutí a jak si správně poznamenal, tak dluh mají zřejmě malý, takže to je taky moc prodávat nedonutí ... jedině by jim mohlo dělat problémy, pokud před splatností dluhopisů nebudou schopni získat nové peníze, aby to měli z čeho splatit, ale to je zatím ještě daleko ... a přesně tak, s nějakým větším discountem oproti držneným BTC to dává smysl koupit
(upraveno)
Poustnak 25.11.2025 22:21
@Tomáš firma není ETF, takže prodej/nákup akcií je nic dělat nenutí a jak si správně poznamenal, tak dluh mají zřejmě malý, takže to je taky moc prodávat nedonutí ... jedině by jim mohlo dělat problémy, pokud před splatností dluhopisů nebudou schopni získat nové peníze, aby to měli z čeho splatit, ale to je zatím ještě daleko ... a přesně tak, s nějakým větším discountem oproti držneným BTC to dává smysl koupit
s penězi nečekám že bude problém. většina akcionářů co to bude držet bude moc dobře vědět co drží a vůbec bych se nedivil, kdyby mu půjčili sami akcionáři na splacení dluhu.
Tomáš 25.11.2025 22:32
ano, to by se musel hodně zhoršit výhled, aby se mu nedařilo sehnat prachy na refinancování dluhu ... ale teda buď nerozumím, jak to myslíš a nebo mi to přijde hodně naivní ... jako, že by si akcionář koupil dluhopis, aby zachránil saylora, když by viděl, že na trhu jinak prachy nevybere?
Robin 33 26.11.2025 15:47
dost nás houpou,co
KryptoVláďa 26.11.2025 16:19
Ja bych se nedivil jeste jedny mrde. Stable mam na ni prichystanej
👍 1
Robin 33 26.11.2025 16:27
ty grafy přece taky musí fungovat a ty uzavěry tydne a měsíce,nebo ty na to prostě prdíš?
KryptoVláďa 26.11.2025 16:45
Grafy resim jenom z pohoedu likvidita\support…. Ale takovy ty bejci vlajky a kundoviny, to uplne ignoruju. Asi kdybych tradoval denne, ale v horizontu mesicu to je vlastne asi jendo
Technicka analyza funguje vlastne jenom kvuli tomu, ze vsochni veri predepsanejm pravidlum. A otazka je, jestli instituce, ktery ti kupujou uplne kvuli jinejm ziskum, resi, jestli to kupujou za 87k nebo 84k, kdyz chtej cekat treba na 500. To si tam muzes malovat, co chces, kdyz pak prijde nejakej kreten a pusti tam miliardu 😂
Robin 33 26.11.2025 16:51
taky mě to příjde ,že grafy tak na days či wekly,ale my co čekáme na balík....🤤 dík
Včelkamára 26.11.2025 17:11
KryptoVláďa 26.11.2025 17:14
Ja si porad myslim ze prijde ve 26 pruser jako debil, ale pred nim bude top. A ten my chytime!
🙏 1 🚀 2
KryptoVláďa 26.11.2025 17:14
@Robin 33 taky mě to příjde ,že grafy tak na days či wekly,ale my co čekáme na balík....🤤 dík
Taky mam jenom denni grafy. Max si zkontroluju na 4h
Včelkamára 26.11.2025 17:27
Robin 33 26.11.2025 17:31
@Včelkamára (attachment)
nestraš..brr
KryptoVláďa 26.11.2025 17:42
Idealni oslava narozenin. Uu jsem starej
👍 5
Hansss 26.11.2025 17:55
To vypadá, že jakoby z té vody od včera nevylezli👍
🤣 3
Včelkamára 26.11.2025 18:21
@Robin 33 nestraš..brr
No tohle je prave pozitivní 😀
KryptoVláďa 26.11.2025 18:30
@Hansss To vypadá, že jakoby z té vody od včera nevylezli👍
sel jsem si pro vino 😄
🤣 1
a navic - s tim snehem kolem - to se neda do toho nevlezt
👍 1
KryptoVláďa 26.11.2025 18:51
ale pro tu pravou zabavu je potreba se dostat nad ten sedivej mrak.mozna nam pujde trosku naproti
(upraveno)
Poustnak 26.11.2025 19:57
lol tak oni už ro tlačí i do zlata. to se máme na co těšit. Přijde mi to jako v době kdy feudální šlechta ustupovala průmyslovým cechům. Nevidím na X nemám ho a nevím jak do toho investují a vím že po novu je zlato bráno jako stejný asset jako dluhopisy, ale když dropne jeho cena bude tam nerealizována ztráta. u dluhopisů to můžeš vysedět do splatnosti, ale u kovu nevím jak se to chová.
Poustnak 26.11.2025 20:01
@KryptoVláďa Ja si porad myslim ze prijde ve 26 pruser jako debil, ale pred nim bude top. A ten my chytime!
Na průser jak debil se těším. čekal bych drastický propad to spustí redistribuci a lidi co nad tím jen spekulují prodají (za 50 protože za 110 to přece neprodají protože to má větší hodnotu 😄 ) a nakoupí to ti co v něm vidí tu hlavní přidanou hodnotu jako já.
Cenek | CLONE 26.11.2025 21:04
@KryptoVláďa Ja bych se nedivil jeste jedny mrde. Stable mam na ni prichystanej
Jsem opatrnej. Už radši míň vydělám než víc přodělám.
❤️ 1
Cenek | CLONE 26.11.2025 21:08
@KryptoVláďa Ja si porad myslim ze prijde ve 26 pruser jako debil, ale pred nim bude top. A ten my chytime!
No, jestli to bude fakt velký, tak potřebuju nejdřív něco urvat, abych měl potom za co nakupovat. ✊
🤣 1
Cenek | CLONE 26.11.2025 21:10
Kdyby tohle fungovalo, tak všichni máme takový pazoury, že .... no ... větší než z ... jiný činnosti 🤣
🤣 1
Tomáš 26.11.2025 21:11
@Cenek | CLONE No, jestli to bude fakt velký, tak potřebuju nejdřív něco urvat, abych měl potom za co nakupovat. ✊
to je takový začarovaný kruh a mentální chyba 🙂
Cenek | CLONE 26.11.2025 21:14
@Tomáš to je takový začarovaný kruh a mentální chyba 🙂
Jj, tak kdyby se to zhroutilo fakt hodne, tak mi bude stacit na ten trh prijit i s malem.
Hlavneli je nedelat kraviny. Coz ja delam dost 🙁
(upraveno)
Tomáš 26.11.2025 21:23
to si můžeme podat ruce 😄
Poustnak 26.11.2025 21:23
@Cenek | CLONE Jj, tak kdyby se to zhroutilo fakt hodne, tak mi bude stacit na ten trh prijit i s malem.
Hlavneli je nedelat kraviny. Coz ja delam dost 🙁
Zastav barák vezmi si půjčku co uneseš a ztráta tě krutě zabolí a nebudeš dělat blbosti protož nebudeš moci. Půjčku rozděl na 720 splátek a nakupuj takto 2 roky DCA každý den přes anycoin. když to budeš vykupovat pod 90K a ono se to třeba za 3 roky vrátí nad ATH tak budeš v balíku a nad ATH můžeš zase DCA prodávat. to by v tom byl čert aby to nevyšlo. Když nás to udělá dost tak to ani nebude mít kam padat pač se všechno vykoupí 😄
🤔 1
Když investuješ jen tolik o kolik můžeš přijít tak už v té větě je dáno, že o tom přijdeš.
Tomáš 26.11.2025 21:24
a jaká je rada když nemám barák ani byt a ani moc příjem? 😄
Poustnak 26.11.2025 21:27
@Tomáš a jaká je rada když nemám barák ani byt a ani moc příjem? 😄
druhá práce z ní naspořit na 12 splátek půjčky tím se vytvoří i kreditní riziko v bance a vzít si spotřebák. stejný koncept ale trochu větší úrok. Ale my věříme že se do 3 let podíváme na ATH a nakupovat v 40-50% slevě by se prostě mělo. dno nechytneš to už snad víš tak jedině tahle koncepce, když věříš v sílu bitcoinu nebo Eterea.
(upraveno)
Tomáš 26.11.2025 21:30
úplně nevím no, spekulativní investice za cizí prachy ... to většinou bývá začátek velkého průseru 😄
jasně, s hodně tvrdou disciplínou a luxusním cashlow to uřídíš
Poustnak 26.11.2025 21:40
@Tomáš úplně nevím no, spekulativní investice za cizí prachy ... to většinou bývá začátek velkého průseru 😄
Bez podobné páky se za mě nehneš z místa. dobré je že když máš půjčku offline žádná svině na burze tě nezlikviduje a když budeš mít našetřeno na několik splátek kdyby se něco posralo tak je to za mě jediná cesta na nějakou rally života. Jinak stagnace. Ale pozor tohle aplikovat výhradně po nebo během výplachu ve větších slevách. Já to tak mám nastaveno a za páe dní budu ready. Dobré je že když to máš nastaveno a dělá se to automaticky tak se potom soustředíš jen na splátky a vydělávání peněz takže normální život.
👍 1
Peky 27.11.2025 09:26
@Tomáš úplně nevím no, spekulativní investice za cizí prachy ... to většinou bývá začátek velkého průseru 😄
Úplná pohoda, Fanda prodaný byt a já v korporátu 🤣
🤣 1
Tomáš 27.11.2025 09:31
Takže o byt chudší a kapitál v kryptu stejně menší 😂 ... Páka se vyplatila
Když vezmeš páku jen v kryptu, tak sice třeba zrusis krypto, ale už nejsou ty další závazky bokem, to je mi asi příjemnější degen strategie 🤷
KryptoVláďa 27.11.2025 14:59
<@441554612957216799> porad tady 😂
Hansss 27.11.2025 15:15
😆 dobře Vy.
Tak snad pak alespoň Štědrý večer Vás ze sudu vytáhne😆
Tomáš 27.11.2025 15:18
Jíst a chlastat jde i v sudu, osobně vyzkoušeno 😂
1
Hned vedle je šikovná plocha na odkládání 👍
KryptoVláďa 27.11.2025 17:58
Plastex 27.11.2025 18:39
@KryptoVláďa <@441554612957216799> porad tady 😂
Dobre si uzivate 🙂
KryptoVláďa 27.11.2025 18:42
@Plastex Dobre si uzivate 🙂
Nejlepsi zivotni investice
Plastex 27.11.2025 18:43
@KryptoVláďa Nejlepsi zivotni investice
Tak otom nepochybuji 🙂
hamakar 27.11.2025 18:49
@Hansss Tak snad pak alespoň Štědrý večer Vás ze sudu vytáhne😆
Jo, někdo je na Štědrý den vytáhne z kádě a klepne je jak kapry 🤣
🤣 3
Tomáš 27.11.2025 18:52
@hamakar Jo, někdo je na Štědrý den vytáhne z kádě a klepne je jak kapry 🤣
Skočí zpátky
Hansss 28.11.2025 08:47
-79 TRUMP je hezké 😆
🤣 2
Robin 33 28.11.2025 09:17
a teď 500% up a odpustek
KryptoVláďa 28.11.2025 10:01
Dneska maj trhy itevreno asi jenom tri hodiny, tak je otazka co stihnou
Tomáš 28.11.2025 10:03
Je to jen o 3 hodiny zkrácené
Takže místo 22 končíme 19:00 našeho času, začátek je stejný
Ale tak mohli by pustit výprodej když je ten Black friday 😂
Ale tak otevřeno 3 hodiny je taky skoro přesné (3,5 hodiny obchodování) ... Vyjde to nastejno 👍
KryptoVláďa 28.11.2025 12:34
Nabidka na spokupraci od revolutu? Asi poprvy v zivote vymeknu 😂
hamakar 28.11.2025 12:40
Jakože sponzorem této Krypto procházky je Revolut? Tpc 🤣
Tomáš 28.11.2025 12:43
v půlce každého videa revolutkou něco koupí 😄
Plastex 28.11.2025 13:29
@KryptoVláďa Nabidka na spokupraci od revolutu? Asi poprvy v zivote vymeknu 😂
Jen vymenkni, penize nesmrdi 🙂
KryptoVláďa 28.11.2025 14:19
@hamakar Jakože sponzorem této Krypto procházky je Revolut? Tpc 🤣
Presne 😂😂
Prvni vlastovky po dlouhejch tejdnech 😂😂😂
Včelkamára 28.11.2025 15:07
Tak co, bude výplach nebo mam nakupovat? 😂😂
KryptoVláďa 28.11.2025 15:09
Zavolej donaldovi
KryptoVláďa 28.11.2025 15:09
@Včelkamára Tak co, bude výplach nebo mam nakupovat? 😂😂
A neni jedno, na jakejch cenach to promrdas? 😂
🤣 3
Včelkamára 28.11.2025 15:11
To je pravda 😂
Tomáš 28.11.2025 15:12
Rumy si mohl aspoň vypít... Margin call už taková sranda není 😂
😂 1
Poustnak 28.11.2025 15:18
@KryptoVláďa A neni jedno, na jakejch cenach to promrdas? 😂
To je hláška týdne lol
💯 1 🤣 1
Poustnak 28.11.2025 15:19
jak jsou na tom akcie víme?
KryptoVláďa 28.11.2025 15:48
Robin 33 28.11.2025 15:59
@KryptoVláďa (attachment)
a co to znamená podle tebe pls,potřebuju se vzdělat
Cenek | CLONE 28.11.2025 17:08
Make America Grim Again

You wellcome
Donald the greatest
KryptoVláďa 28.11.2025 17:41
@Robin 33 a co to znamená podle tebe pls,potřebuju se vzdělat
nic, jenom se poustnak ptal, jak jsou na tom akcie, tak jsem za volantem screennul
KryptoVláďa 28.11.2025 19:43
Robin 33 28.11.2025 20:05
zmrdi
💯 1
KryptoVláďa 28.11.2025 20:34
hamakar 28.11.2025 20:59
<@672035199441305600> Nejdou nějak filtrovat ty komenty na YouTube? To je hrozný, co ti tam blejou ty boti.
👍 1
Poustnak 28.11.2025 22:24
@hamakar <@672035199441305600> Nejdou nějak filtrovat ty komenty na YouTube? To je hrozný, co ti tam blejou ty boti.
No to je něco. A teď si představ že někdo ty komentáře třeba čte a zkusí to.
Poustnak 28.11.2025 22:59
@KryptoVláďa @here https://youtu.be/GUdryNWIg
to je asi od tebe to nejvíce bulish video co jsem viděl poslední dobou. Není to o altech, ale to je shift k tomu že bitcoin nebude mít strop. Do oběhu se dostane ani ne 10% současného vytěženého množství takže nákup pujde jen od současných držitelů a jestli jej hodlají nakupovat tak velcí hráči tak stačí aby tam umístili jen 3% aktiv a současnou nabídku vymetou jak nic. Nejsou ready a potřebují takové zprávy aby došlo k redistribuci to mě utvrzuje ve své strategii že máme před sebou delší dobu negativních zpráv a to je náš čas kdy něco koupit.
👍 1
Amons 29.11.2025 08:09