# polka-pokec | https://polkadot.network/ https://www.youtube.com/watch?v=jxtonpmSizs
22454 zpráv • strana 101/225
Luboš Bajkai 21.04.2021 10:53
@MirekH Spekulace je jen hanlivé slovo, které se vymyslelo aby se lidi báli investovat a drželi jen státní shitcoin. Spoustě lidí bohužel toto zabrání v dalším studiu a připraví se tak o výhodnou investici. Můj názor.
mas absolutne pravdu 👍 chce to lepsi nahradu za spekulativni ale nenapada me jake
MirekH 21.04.2021 10:53
Respektive globální označení krypta jako spekulace ... tak jsem to myslel 😄
Luboš Bajkai 21.04.2021 10:53
mozna misto spekulativni pouzit mlade/ ranne
Dunda 21.04.2021 10:54
Chápu co říkáte mně přijde že život sám je taková spekulace jak přežít. Proto nevidím důvod proč se být krypta, žiju spekuluju
MirekH 21.04.2021 10:54
<@!796869384483897356> rizikové, spekulativní, nebezpečné ... nejčastější slovní spojení, které se s kryptem používá. Za mě je to naopak, rizikové, spekulativní a nebezpečné je se tomu vyhýbat 🙂
24Maty24 21.04.2021 10:54
@Dunda Chápu co říkáte mně přijde že život sám je taková spekulace jak přežít. Proto nevidím důvod proč se být krypta, žiju spekuluju
Všechno, co nevíš na 100 % je spekulace 🙂
(upraveno)
Dunda 21.04.2021 10:55
Vyhibat kryptu sorry
😬 1
Luboš Bajkai 21.04.2021 10:55
@MirekH <@!796869384483897356> rizikové, spekulativní, nebezpečné ... nejčastější slovní spojení, které se s kryptem používá. Za mě je to naopak, rizikové, spekulativní a nebezpečné je se tomu vyhýbat 🙂
souhlasim, jen se ted z vlastniho pouziti slova spekulativni vybrusuji 🤣. tve nazory a pristup je mi hodne blizky
MirekH 21.04.2021 10:55
@Luboš Bajkai mozna misto spekulativni pouzit mlade/ ranne
Spíš je to náročnější investice co se týče pochopení, důležité je studium a pak to za mé spekulace rozhodně není. Ale to trochu slovíčkařím.
👍 1
Luboš Bajkai 21.04.2021 10:56
@MirekH Spíš je to náročnější investice co se týče pochopení, důležité je studium a pak to za mé spekulace rozhodně není. Ale to trochu slovíčkařím.
to slovo narocnejsi je bezvadny 😀 je to pro narocne investory 🤣
(upraveno)
😄 1
MirekH 21.04.2021 11:00
@Dunda Chápu co říkáte mně přijde že život sám je taková spekulace jak přežít. Proto nevidím důvod proč se být krypta, žiju spekuluju
Pokud nebudeš čurák a nebudeš jen vymýšlet jak rychle a bezbolestně zbohatnout, ale rozumě si vše nastuduješ a budeš koukat na delší horizont tak podle mě nemůžeš s kryptem jako investicí udělat chybu. Je to pak potřeba sledovat, vnímat novinky, rozmyšlet další kroky. Není to bez práce, musí tě to téma i bavit. Pokud tohle splňuješ tak je to myslím jedno z nejlepších odvětví kterému se nyní věnovat
(upraveno)
👍 3
Dunda 21.04.2021 11:00
Jeee,tak když to popisujeme mám taky přívlastky. Vlastně je to zrod který my máme šanci vnímat od počátku takže vlastně jako pravdu. Protože až vítězové přepíší dějiny tak si to nazvou jak se jim to hodí a my už v budoucnu nebudem aby jsme bránili to co vidíme nyní. Sorry trochu jsem ujel ale lépe to popsat nedovedu
Luboš Bajkai 21.04.2021 11:00
@Dunda Vyhibat kryptu sorry
ne neni se kryptu potreba vyhybat ale je potreba do krypta investovat rozumne a ne ve FOMO a s vidinou ze za pul roku mas lambo
👍 2
Dunda 21.04.2021 11:04
@Luboš Bajkai ne neni se kryptu potreba vyhybat ale je potreba do krypta investovat rozumne a ne ve FOMO a s vidinou ze za pul roku mas lambo
No mě to bohatnutí jde pomalu,nic extra,ale do straty jsem se ještě nedostal. A když na to koukám a budu někde tady mezi vámi tak asi ani nedostanu
MirekH 21.04.2021 11:04
Ukončil bych toto fylozofické okénko, myslím, že si rozumíme 😄
🇮 1
24Maty24 21.04.2021 11:06
@Dunda No mě to bohatnutí jde pomalu,nic extra,ale do straty jsem se ještě nedostal. A když na to koukám a budu někde tady mezi vámi tak asi ani nedostanu
Do ztráty se dostat můžeš, pokud ve ztrátě krypto opustíš 😉
MirekH 21.04.2021 11:06
Také jsem ve 2016 byl chvilku asi -40%, kupovla jsem poprvé kolem 700$ a spadlo to na 450$ tehdy. Po pěti letech se tomu mohu tak smát. Důležitý je ten delší horizont.
MirekH 21.04.2021 11:09
@24Maty24 Do ztráty se dostat můžeš, pokud ve ztrátě krypto opustíš 😉
Přesně, ve ztrátě nejsi doku ztrátu nerealizuješ. Proto je důležité investovat do projektů, kterým věříš a vidíš v nich možnost dalšího posunu. Pak si naopak v klidu nakoupíš a snížíš nákupní cenu.
👍 2
Dunda 21.04.2021 11:17
@MirekH Přesně, ve ztrátě nejsi doku ztrátu nerealizuješ. Proto je důležité investovat do projektů, kterým věříš a vidíš v nich možnost dalšího posunu. Pak si naopak v klidu nakoupíš a snížíš nákupní cenu.
Jj takhle jsem ve ztrátě byl chvilku taky, tak jak to píšete neopustit potápějící loď protože se vlastně nepotápí. Nevím komu poděkovat že tu můžu být tak prostě díky vám všem, až budu zkušenější tak to snad předám dál jako vi
MirekH 21.04.2021 11:24
<@!828733790947377182> ve ztrátě můžeš být klidně 3 roky, pokud netrefíš začátek a přijde bear market tak se to může stát. Jde pak o to zda skončíš a vykašleš se na to a nebo vydržíš, zainvestuješ postupně i v bear marketu. Není to lehké na hlavu, lepší je být v zisku než ve ztrátě. Ale já tvrdím, že pokud se člověk nezblázní a nezačne investovat do projektů, které opravdu nedávají smysl tak ho nemůže ani bear market rozhodit. Tedy za předpokladu, že vnímá svou investici dlouhodobě.
Dunda 21.04.2021 11:27
@MirekH <@!828733790947377182> ve ztrátě můžeš být klidně 3 roky, pokud netrefíš začátek a přijde bear market tak se to může stát. Jde pak o to zda skončíš a vykašleš se na to a nebo vydržíš, zainvestuješ postupně i v bear marketu. Není to lehké na hlavu, lepší je být v zisku než ve ztrátě. Ale já tvrdím, že pokud se člověk nezblázní a nezačne investovat do projektů, které opravdu nedávají smysl tak ho nemůže ani bear market rozhodit. Tedy za předpokladu, že vnímá svou investici dlouhodobě.
😉 to mu se tady říká nebýt kokot?🤔
👍 1
Prostě být v klidu a učit se
Luboš Bajkai 21.04.2021 13:08
@MirekH <@!828733790947377182> ve ztrátě můžeš být klidně 3 roky, pokud netrefíš začátek a přijde bear market tak se to může stát. Jde pak o to zda skončíš a vykašleš se na to a nebo vydržíš, zainvestuješ postupně i v bear marketu. Není to lehké na hlavu, lepší je být v zisku než ve ztrátě. Ale já tvrdím, že pokud se člověk nezblázní a nezačne investovat do projektů, které opravdu nedávají smysl tak ho nemůže ani bear market rozhodit. Tedy za předpokladu, že vnímá svou investici dlouhodobě.
snad moje stupidni kalkulacka DCA na btc bude vice nez tisic slov, je nastavena schvalne na spicku bullmarketu v 2017. ( pokud bych kazdych 14 dni koupil od 2017 btc za 50 $ ), proste kdybych tenkrat vstoupil do krypta kdy stal btc 20 tis $ a pak byl sesup dolu tak dnes mam 30000 $
(upraveno)
👍 1
Dunda 21.04.2021 14:00
@Luboš Bajkai snad moje stupidni kalkulacka DCA na btc bude vice nez tisic slov, je nastavena schvalne na spicku bullmarketu v 2017. ( pokud bych kazdych 14 dni koupil od 2017 btc za 50 $ ), proste kdybych tenkrat vstoupil do krypta kdy stal btc 20 tis $ a pak byl sesup dolu tak dnes mam 30000 $
Todle je strategie hodlera? Nemusí dělat obchody, farmařit jen investovat průběžně z Fiatu a ať je graf kde chce tak za pár let je prostě vysmátý bez trvalých následků stresu co a kde prodat či koupit?
michaelk 21.04.2021 14:01
<@!828733790947377182> i jako hodler budeš mít ale nervy kdy prodat ... nemůžeš být hodler do nekonečna ... a řekněme si když budou všichni mluvit o konci bullmarketu bude těžké všechno udržet a nic neporodat s vidinou namnožení mincí 🙂
Luboš Bajkai 21.04.2021 14:05
@Dunda Todle je strategie hodlera? Nemusí dělat obchody, farmařit jen investovat průběžně z Fiatu a ať je graf kde chce tak za pár let je prostě vysmátý bez trvalých následků stresu co a kde prodat či koupit?
presunu tuhle diskuzi jinam, nasdilim vam ten excel, jinak jak pises ANO
👍 1
ICYQUIDO 21.04.2021 14:05
@Luboš Bajkai presunu tuhle diskuzi jinam, nasdilim vam ten excel, jinak jak pises ANO
lubo, muzes me taky zahrnout? dik
👍 1
Luboš Bajkai 21.04.2021 14:06
prece jen jsme v sekci polkadot at to tady netapetujeme mimo tema polkaDot ( hodim to do sekce poradna tam muzem pokracovat )
(upraveno)
👍 2
PaaX 21.04.2021 15:52
Věřte a víra vaše vás spasí 😉 Celý život je spekulace, jediné co spekulace není je SMRT!
Co říkáte na HDX? Trefil někdo první validátory?
(upraveno)
Dancod 21.04.2021 18:07
Jen info equilibrium swap konci 25/4 .... EQ token holder will receive lockdrop Genshiro.... to pojede na Ksm .... je to KYC 😋
jakub8892 21.04.2021 18:14
@PaaX Věřte a víra vaše vás spasí 😉 Celý život je spekulace, jediné co spekulace není je SMRT!
Co říkáte na HDX? Trefil někdo první validátory?
Já jsem trefil jednoho 👍 🙂
PaaX 21.04.2021 18:23
@jakub8892 Já jsem trefil jednoho 👍 🙂
pecka, tam je snad teď 98% ne?
10xleveraged 22.04.2021 04:09
Caute, nevíte někde jak to vypadá se snížení minimálního množství DOT pro obdržení odměn pri stakingu? Kdesi jsem četl, ze by se ta úroveň měla v příchozím update snižovat na minimum. Nevíte o tom někdo něco?
24Maty24 22.04.2021 04:13
@10xleveraged Caute, nevíte někde jak to vypadá se snížení minimálního množství DOT pro obdržení odměn pri stakingu? Kdesi jsem četl, ze by se ta úroveň měla v příchozím update snižovat na minimum. Nevíte o tom někdo něco?
Ano. Říká se to.
Kosa Fatty.io 22.04.2021 05:32
Borci az to bude tak to bude 😂🤷‍♂️ nikdo z nas nepracuje ani nespi s Gavinem takze nikdo nic nevime 🙂 kdyby se to vedelo, uz to tu davno je 🙂
tajred 22.04.2021 07:01
Tady si o to můžete sledovat v přímém přenosu : https://github.com/paritytech/polkadot/issues/2418#issuecomment-824031029
Včelkamára 22.04.2021 13:29
Snažím se přidat další KSM do stakingu. klasicky přes ledger, network, staking, account actions a bond more funds. ale nakonec mě to ukáže červenou hlášku: staking.bondExtra
Txn version not supported........ nevíte čím to může být? nepomohl ani překlik na jiný hosted. Na ledgeru mám apku KSM taky spuštěnou
MirekH 22.04.2021 13:35
<@!698178164970487809> Vláďa s tím měl také problémy, čeká se prý na update aplikace Ledgeru.
Včelkamára 22.04.2021 13:35
na poplatky si taky nechávám
Včelkamára 22.04.2021 13:36
@MirekH <@!698178164970487809> Vláďa s tím měl také problémy, čeká se prý na update aplikace Ledgeru.
aha, ok. už sem myslel že sem úplný jelito 😄 díky
MirekH 22.04.2021 13:37
zaktualizovalo se něco na samotné Kusamě a aplikace Ledgeru s tím neumí zatím pracovat. Trochu mě to naštvalo že to s vývojáři více nekomunikujou, že nemůžeš operovat se svými penězi je za mě veliký fail
👍 2
Včelkamára 22.04.2021 13:39
ono celý to mají takový prapodivný.... stránky pomalý, všechno složitý atd....... 😦 ale dobré je že už 3 epochy se nezvýšil minimalní počet DOTů pro získání odměn za staking 😄 tak snad to konešně stáhnou at mají možnost i normální smrtelníci kteří nekupovali 300 kusů za 30 dolarů 😄
david 22.04.2021 14:55
@Včelkamára Snažím se přidat další KSM do stakingu. klasicky přes ledger, network, staking, account actions a bond more funds. ale nakonec mě to ukáže červenou hlášku: staking.bondExtra
Txn version not supported........ nevíte čím to může být? nepomohl ani překlik na jiný hosted. Na ledgeru mám apku KSM taky spuštěnou
Ona už jde Kusama stakovat přímo na ledgeru?
Včelkamára 22.04.2021 14:59
Co vím tak ne
Urgent 22.04.2021 15:25
Myslím, že by se to mohlo pozitivně odrazit na ceně DOT až se zruší minimum pro staking. 😉... dost lidí teď koupě brzdí nemožnost stajkovaní.
PaaX 22.04.2021 15:29
@Urgent Myslím, že by se to mohlo pozitivně odrazit na ceně DOT až se zruší minimum pro staking. 😉... dost lidí teď koupě brzdí nemožnost stajkovaní.
Abych řekl pravdu, mám to už nějakou dobu na Krakenu a celkem spoko. 12%, ty 3% oželím a nemusím čekat debilních 28dní na unbond. Než se dokokotí zrušit minimum na staking, uteče většina malých stejků právě tam.
Kusamu jedu přes polka.js a HDX taky.
HDX ani nejde jinak že...
Urgent 22.04.2021 15:31
@PaaX Abych řekl pravdu, mám to už nějakou dobu na Krakenu a celkem spoko. 12%, ty 3% oželím a nemusím čekat debilních 28dní na unbond. Než se dokokotí zrušit minimum na staking, uteče většina malých stejků právě tam.
Jako jasně... ale i tak si myslím, že by to mohlo mít význam na poptávku. 😉
John Shelby 22.04.2021 15:32
No upřímně i mi došla trpělivost
PaaX 22.04.2021 15:32
@Urgent Jako jasně... ale i tak si myslím, že by to mohlo mít význam na poptávku. 😉
To se uvidí...
Urgent 22.04.2021 15:33
No možná je to spíš přání. <:polka:793942913390346241> 🤑
John Shelby 22.04.2021 15:33
Dal jsen sj unbond, protože ze 160 dot nevidět měsíc ani halíř mi přišlo tristní
😦 1
PaaX 22.04.2021 15:33
@John Shelby No upřímně i mi došla trpělivost
Mě jen sere, že jsem zajebal 4 měsíce, nějakým skurveným čekáním na něco, co příjde kdo ví kdy.
PaaX 22.04.2021 15:33
@John Shelby Dal jsen sj unbond, protože ze 160 dot nevidět měsíc ani halíř mi přišlo tristní
Možná to je strategie decentralizovaného coinu :-)))
Urgent 22.04.2021 15:34
Taky se divím, že Polkadot tým nemá už jen kvůli decentralizaci větší snahu to napravit aby i ti menší bagy mohly stajkovat jinde než na burzách. 🤷
PaaX 22.04.2021 15:34
Je to spíš smutný pohled 😦
John Shelby 22.04.2021 15:34
Hele mi se Polka líbí a fandím ji. Navíc fakt poslední dobou nestíhám moc toho sledovat, ale tohle fakt smrdí průserem...
Urgent 22.04.2021 15:35
Ještě je zajímavá jedna věc, že u KSM to jde a u DOT nee.
John Shelby 22.04.2021 15:35
Já si lidi zvyknou tak většina bude na burzách a jak 51% bude na pár centralizovaných burzách tak je celá decentralizace v řiti...
(upraveno)
PaaX 22.04.2021 15:35
@Urgent Ještě je zajímavá jedna věc, že u KSM to jde a u DOT nee.
To jsem se sám sebe taky ptal... nevím, možná Mirek je v tom kovanější, proč to jde u jednoho a u druhého ne.
Urgent 22.04.2021 15:37
@John Shelby Já si lidi zvyknou tak většina bude na burzách a jak 51% bude na pár centralizovaných burzách tak je celá decentralizace v řiti...
Přeně tak... proto si myslím, že by to měla být priorita. A to se přitom mě osobně naštěstí netýká. 😴😋😉<:polka:793942913390346241>
😆 1
PaaX 22.04.2021 15:38
@John Shelby Já si lidi zvyknou tak většina bude na burzách a jak 51% bude na pár centralizovaných burzách tak je celá decentralizace v řiti...
Jo, pak bude pozdě... já té strategii vůbec nerozumím a hlavně nerozumím tomu, že s tím někdo nepočítal už na samotném začátku.
👍 1
John Shelby 22.04.2021 15:41
Třeba fakt co jsem si zatím zkusil, tak Staking Cosmosu je pecka. Můžu mít zaraz kolik poolů chci a minimum tam není. Takže to mám na třech eliminuju roziko a každý když dá aspoň 3, tak zabrání vždy 51% útoku teoreticky. Já si Cosmos tehdy koupil po haluzi jako druhý Alt, ale teď když to porovnam, tak aby ve výsledku skrytě tu Polku nenakopal protože má podobný cíl a rozhodně to není projekt kde by se nic nedělo.
👍 1
PaaX 22.04.2021 15:52
@John Shelby Třeba fakt co jsem si zatím zkusil, tak Staking Cosmosu je pecka. Můžu mít zaraz kolik poolů chci a minimum tam není. Takže to mám na třech eliminuju roziko a každý když dá aspoň 3, tak zabrání vždy 51% útoku teoreticky. Já si Cosmos tehdy koupil po haluzi jako druhý Alt, ale teď když to porovnam, tak aby ve výsledku skrytě tu Polku nenakopal protože má podobný cíl a rozhodně to není projekt kde by se nic nedělo.
Tak něco se tam dělo, apka na ledgeru má už 46kb :-))))))
PaaX 22.04.2021 15:59
Tak jsme si pobrečeli no a zase zpátky to práce.
MirekH 22.04.2021 16:07
@PaaX To jsem se sám sebe taky ptal... nevím, možná Mirek je v tom kovanější, proč to jde u jednoho a u druhého ne.
Předpokládám, že na Kusamu dorazila nějaká aktualizace, která na Polce zatím není. Však to nejsou stejné projekty, jsou jen hodně podobné
PaaX 22.04.2021 16:09
@MirekH Předpokládám, že na Kusamu dorazila nějaká aktualizace, která na Polce zatím není. Však to nejsou stejné projekty, jsou jen hodně podobné
A třeba dříve byl na KSM předtím nějaký min stake?
MirekH 22.04.2021 16:21
<@!570670543741648915> nevím teď co myslíš, odpovídal jsem na to proč nyní nejdou nějaké operace v KSM síti
PaaX 22.04.2021 16:24
@MirekH <@!570670543741648915> nevím teď co myslíš, odpovídal jsem na to proč nyní nejdou nějaké operace v KSM síti
Řeč byla primárně o tom, proč na KSM není min stake (nebo je, ale minimální) a na DOT je (neřeším jeho výši).
MirekH 22.04.2021 17:59
<@!570670543741648915> na Kusamě se detaily o odměnách za staking vejdou do jednoho bloku, na dotu ne.
Deleted User 22.04.2021 18:04
@PaaX Kusamu jedu přes polka.js a HDX taky.
Ahoj prosímtě mám otázku.. nejsem moc v obraze ohledně hydry.. mam na metamasku xhdx token a chtěl bych se zeptat jestli už je možné je vyměnit 1:1 za real a popřípadě kde je stakuješ? Díky za odpověď
PaaX 22.04.2021 18:15
@Deleted User Ahoj prosímtě mám otázku.. nejsem moc v obraze ohledně hydry.. mam na metamasku xhdx token a chtěl bych se zeptat jestli už je možné je vyměnit 1:1 za real a popřípadě kde je stakuješ? Díky za odpověď
Jistě že dá, už několik týdnů.
Deleted User 22.04.2021 18:17
A byl bys prosímtě tak hodnej a poslat mi nějakej odkaz?
PaaX 22.04.2021 18:17
@Deleted User Ahoj prosímtě mám otázku.. nejsem moc v obraze ohledně hydry.. mam na metamasku xhdx token a chtěl bych se zeptat jestli už je možné je vyměnit 1:1 za real a popřípadě kde je stakuješ? Díky za odpověď
Deleted User 22.04.2021 18:18
Díky
PaaX 22.04.2021 18:18
@Deleted User Díky
nz
Cardano_G 22.04.2021 18:47
Koukám že ten minimální staking se zasekl na 278,55 DOT. Už je to konečná nebo se to ještě rozjede?
Deleted User 22.04.2021 18:53
Nevíte někdo jestli je polkawallet appka na ios to stejný jako polkadot.js na pc? Příjde mi to celkem stejný
david 22.04.2021 19:02
@Cardano_G Koukám že ten minimální staking se zasekl na 278,55 DOT. Už je to konečná nebo se to ještě rozjede?
Mělo by se to ještě zmenšit nebo úplně zmizet
Kosa Fatty.io 23.04.2021 03:26
Ted mate moznost dokoupit na stacking 😂🤷‍♂️
27$
👍 1
AldaCvalda 23.04.2021 03:26
Tak tohle jsem muž teda nečekal
Kosa Fatty.io 23.04.2021 03:27
Dnesni rano je brutal no
👍 1
AldaCvalda 23.04.2021 03:28
Já to viděl už kolem 3 a říkám pěkný no. Ale zentofrci dál.
To jsme teda.fakt nepředpokládal .toto je nějak víc už
Urgent 23.04.2021 05:17
Tak pojďme dokupovat. 😉<:ksm:799033707268145172> <:polka:793942913390346241> <:eth:773696759922556959>
Dendy 23.04.2021 05:19
Ja by som s nakui este chvilu pockal
AldaCvalda 23.04.2021 05:19
:)
Cardano_G 23.04.2021 06:13
@david Mělo by se to ještě zmenšit nebo úplně zmizet
Tak nevím, už je tam 290. :(
ThomsN 23.04.2021 09:26
Hele nevíte o nějakých potenciálních rizicích pri aukcích na Kusamě? Podle toho co jsem našel tak to zni až moc lákavě 😄
david 23.04.2021 10:01
@ThomsN Hele nevíte o nějakých potenciálních rizicích pri aukcích na Kusamě? Podle toho co jsem našel tak to zni až moc lákavě 😄
Riskuješ že Kusama ztratí na hodnotě, protože ji nebudeš moct vytáhnout a riskuješ že ten token co dostaneš bude bezcenný a ty budeš mít zamklé kusamy
ThomsN 23.04.2021 10:18
@david Riskuješ že Kusama ztratí na hodnotě, protože ji nebudeš moct vytáhnout a riskuješ že ten token co dostaneš bude bezcenný a ty budeš mít zamklé kusamy
Aha jasný to jsem si myslel. A co když danej projekt nevyhraje aukci? Kusamy se odemčou? Každopádně myslíte že Jakmile se ty tokeny danyho projektu rozdaji tak mudou mit menší cenu než teď?
david 23.04.2021 10:51
@ThomsN Aha jasný to jsem si myslel. A co když danej projekt nevyhraje aukci? Kusamy se odemčou? Každopádně myslíte že Jakmile se ty tokeny danyho projektu rozdaji tak mudou mit menší cenu než teď?
jj pokud nevyhrajou tak by se to mělo vracet co tak vím
👍 2
ThomsN 24.04.2021 10:31
tady je seznam věcí na kterých se pracuje. Co jsem porozumněl z kusama discordu tak by to mohlo trvat ještě tak dva až tři měsíce
😮 1
AMwhatAM 24.04.2021 10:48
tak potom nechapu ze daj na webovku Parachain auction are coming .. Cardano style
ThomsN 24.04.2021 10:53
@AMwhatAM tak potom nechapu ze daj na webovku Parachain auction are coming .. Cardano style
no z toho mam trochu obavy že lidi budou za chvíli nasraní. Mě to osobně nevadí že to bude trvat déle ale mohli by na rovinu říct hele prostě nestíháme zabere to aspoň 2 měsíce.
👍 1