# bitcoin-pokec | https://bitcoin.org/
1534 zpráv • strana 2/16
Tomáš 22.06.2023 10:23
samozřejmě jsou to tvoje prachy a tvoje volba, ale víceméně tohle je ta "nejhloupější" bezpečnostní chyba, jak si uživatel dobrovolně degraduje zabezpečení
atomic wallet se taky asi zdála OK
Deleted User 22.06.2023 10:25
A proč máš teda Ledger, když si to umíš zabezpečit sám na svým SW? 😄
To nedává smysl 😄
bumelak 22.06.2023 10:26
@Deleted User A proč máš teda Ledger, když si to umíš zabezpečit sám na svým SW? 😄
jednorázová akce😉
Deleted User 22.06.2023 12:43
ten seed je teď potenciálně kompromitovaný, takže už nemá smysl ho používat s ledgerem, tam si radši vygeneruj nový a přepošli si, co chceš mít na HW wallet
👌 4
! 23.06.2023 14:40
Ten ledger uz je k nicomu no
Ak si napisal seed dakam inam
zander7252 22.09.2023 19:46
Ahoj, jakékoliv pravidlo v trhu platí jen do té doby než se poruší, ale tohle by asi s pohledem na btc docela zametlo. Komentáře pod videem mi dávají celkem smysl, hlavně to s flipeningem ETH.
Včelkamára 13.10.2023 15:47
<@672035199441305600>
KryptoVláďa 13.10.2023 15:52
@Včelkamára <@672035199441305600>
Ale notaaaak 😂
😄 3
bumelak 04.11.2023 08:51
takový hopiový videjko, kam by spot ETF mohli bečko odpálit - https://www.youtube.com/watch?v=C2XhbHqIhjA&t
Jiřin 09.11.2023 20:38
Jakou peněženku na STX coingecko doporučuje Hiro walet ale když na to kliknu otevře se mi leather.io
Je to v pořádku?
Nebo radši Xverse?
Diky
allx 12.11.2023 22:01
https://twitter.com/Rager/status/1723443247006023890?t=n3ppLE91zNH7Jm07emLKJg&s=19

Rager si myslí, že BRC20 tokeny sú podhodnotené a čoskoro okolo nich začne hajp. Dole v komentároch sa okrem iného spominaju Bitcoin projekty Trac: https://x.com/trac_btc?t=7O_fP-qrn-q6C_ReodFA3g&s=09 a Pipe: https://x.com/PipeBtc?t=iY3l8X_ekX2RHDEPpB7Jvw&s=09
Deleted User 30.11.2023 08:46
Cus.. nevie mi niekto poradit ako pertlacit platbu alebo ju nejako boostnut...
Posielal som cez btc dost velku sumu z soft penazenky na hw penazenku a zaseklo sa to lebo extremne vyskocili poplatky
A uz mi to tam stoji 6 dni
Som ochoty uz zaplatit cokolvek aby mi to pristalo na he penazenke
Nema nikto nejaku radu/navod ?
JUDr. Inkognito 30.11.2023 22:55
@Deleted User Nema nikto nejaku radu/navod ?
jaká to byla peněženka? není tam možnost Replace by fee ?
jednou to projde, až bude prázdnější mempool 😄
Deleted User 01.12.2023 04:11
Je to s muunu. Ziadna moznost tam asi nieje..len to vysediet
JUDr. Inkognito 01.12.2023 10:33
@Deleted User Je to s muunu. Ziadna moznost tam asi nieje..len to vysediet
když se podíváš na web memppolu tak je tam možnsot přihlášení a urachlení transkace, možná tam najdeš i tu tvojí, ale nevím nikdy jsme toto nedělal, tak jen střílím do tmy..
Deleted User 01.12.2023 10:36
@JUDr. Inkognito když se podíváš na web memppolu tak je tam možnsot přihlášení a urachlení transkace, možná tam najdeš i tu tvojí, ale nevím nikdy jsme toto nedělal, tak jen střílím do tmy..
Skusal som aj mempool aj som sa tam zaregistroval aby som si mohol dobit ucet a boostnut platbu.. ale stale som na waitliste
#KhubicKcz 06.12.2023 21:07
tohle si snad <#1021101593036345374> nezaslouží 😮
Deavi 07.12.2023 08:40
To jako fakt? Jaký k tomu máš vlastně důvod?
Jayak 09.12.2023 05:08
Myslim si, ze nas BTC v tomhle bull runu jeste prijemne prekvapi. Dokonce tak ze bych si dokazal predstavit ze udela >= nez ETH. A ted se jdu radeji nekam schovat.
👀 1 😄 1
Petr Langr 09.12.2023 06:37
@Jayak Myslim si, ze nas BTC v tomhle bull runu jeste prijemne prekvapi. Dokonce tak ze bych si dokazal predstavit ze udela >= nez ETH. A ted se jdu radeji nekam schovat.
u obou sentiment dobrej.. kdo vi. ted to vypada takhle.. uvidime za rok a pul. ani jeden se mi nebude chtit prodavat. 😄
Jayak 09.12.2023 06:40
@Petr Langr u obou sentiment dobrej.. kdo vi. ted to vypada takhle.. uvidime za rok a pul. ani jeden se mi nebude chtit prodavat. 😄
Presne. No nic asi pujdu trosku ETH dokoupit kdyz uz mam tyhle myslenky 🙂 Ale i BTC mam malo o tom zadna.
Petr Langr 09.12.2023 06:42
@Jayak Presne. No nic asi pujdu trosku ETH dokoupit kdyz uz mam tyhle myslenky 🙂 Ale i BTC mam malo o tom zadna.
pokud pujdu z BTC castecne ven tak asi na zaklade informaci loukase.. ten ma cyklus docela v oku.. pokud se neco nezmeni.. zatim to porad muze byt stejne rally jako v minulem cyklu 14k
strasne nemam rad predpovedi klikatych car na grafu.. berte tohle jako supersofistikovanou analyzu.. 😄
(upraveno)
Vektor 09.12.2023 07:35
Me se libil napad pool eth/btc. Krasne se to mezi nima preliva:)
👌 2
Jayak 09.12.2023 08:49
@Petr Langr pokud pujdu z BTC castecne ven tak asi na zaklade informaci loukase.. ten ma cyklus docela v oku.. pokud se neco nezmeni.. zatim to porad muze byt stejne rally jako v minulem cyklu 14k
Premejslim porad na tim pomerem btc:eth. V jakym to drzet. Chtel bych od nich stabilitu s mensim vykonem. 1:1 by mi asi davalo smysl. SOL mi dela prijemne starosti kam to vic deriskovat.
Petr Langr 09.12.2023 08:59
nekde s nekym jsem resil pred dvema lety prostou strategii na prelevani BTC/ETH pokud jeden performuje proti druhymu. mozna by ti to davalo smysl. ted se nabizi prelit nejaky BTC do ETH..
👍 1
Vektor 09.12.2023 14:32
@Petr Langr nekde s nekym jsem resil pred dvema lety prostou strategii na prelevani BTC/ETH pokud jeden performuje proti druhymu. mozna by ti to davalo smysl. ted se nabizi prelit nejaky BTC do ETH..
1000 usd na docela velkym range na uni-> dolar za den
zander7252 11.12.2023 20:27
https://www.youtube.com/watch?v=Qi9oc7GUI6A Rozhovor s finančním ředitelem Satoshi Labs, od cca 1h38min. Klasický bitcoin maxi vocas.
Deleted User 12.12.2023 09:32
@zander7252 https://www.youtube.com/watch?v=Qi9oc7GUI6A Rozhovor s finančním ředitelem Satoshi Labs, od cca 1h38min. Klasický bitcoin maxi vocas.
to video je soukrome, je možno se na nej podivat nejak?
zander7252 12.12.2023 18:46
Včera ještě bylo veřejně dostupné na kanálu investiční web, teď jsem tam koukal a už to stáhli. Ve zkratce, bitcoin je jediná rozumná kryptoměna, všechno ostatní je scam a shit, není jediný důvod pro firmy používat krypto. Ethereum je ještě tak možné vzít na milost.
allx 13.12.2023 20:53
V očiach normies krypto =Bitcoin. S ETF a takýmito BTConly vyhláseniami (a tých bude stále pribúdať) sa toto vnimanie posilní, takže je ťažké nebyť bullish na Bitcoin.
Ordinals ako bonus k tomu.
(upraveno)
mattt 19.12.2023 17:55
je možné, že za posílání BTC z Ledgeru na Trezor při částke 100 dolců je poplatek 15 dolců? 😮
Petr Langr 19.12.2023 18:01
@mattt je možné, že za posílání BTC z Ledgeru na Trezor při částke 100 dolců je poplatek 15 dolců? 😮
stejne jako vedle u jakuba z jaky penezenky a kolik posilas je jedno. prijde mi to jako velmi hezky poplatek..
The Dark Ride 08.01.2024 21:04
ludia kde si skontrolujem aktulny firmware pre trezor ? chcem poslat btc a nerad by som aktualizoval zly update
Petr Langr 08.01.2024 21:05
@The Dark Ride ludia kde si skontrolujem aktulny firmware pre trezor ? chcem poslat btc a nerad by som aktualizoval zly update
co je spatny update?
pres trezor suite je to v poradku. nebo o co jde?
bizzim 08.01.2024 21:11
sory teraz pozeram ze trezor
The Dark Ride 08.01.2024 21:16
@Petr Langr co je spatny update?
som 2 roky nebol na tomto zariadeni a pyta odomna aktualizaciu - pamätám si na jedno video kde odporucali si tu verziu overovat pre pripad hecknutia
Petr Langr 08.01.2024 21:26
@The Dark Ride som 2 roky nebol na tomto zariadeni a pyta odomna aktualizaciu - pamätám si na jedno video kde odporucali si tu verziu overovat pre pripad hecknutia
tak s tim neporadim.. treba nekdo dalsi.. pokud je appka aktualni myslim ze by nemel byt problem..
ale asi bych vubec nepouzival pocitac o kterem bych mel pochybnosti.
https://trezor.io/learn/a/update-trezor-device-firmware
The Dark Ride 08.01.2024 21:31
@Petr Langr tak s tim neporadim.. treba nekdo dalsi.. pokud je appka aktualni myslim ze by nemel byt problem..
ale asi bych vubec nepouzival pocitac o kterem bych mel pochybnosti.
https://trezor.io/learn/a/update-trezor-device-firmware
toto ze som prave teraz nainstaloval appku a hned pise update - ako vsetko by malo byt OK ale nikdy clovek nevie
Petr Langr 08.01.2024 21:36
@The Dark Ride toto ze som prave teraz nainstaloval appku a hned pise update - ako vsetko by malo byt OK ale nikdy clovek nevie
rikal si po dvou letech... to je docela dlouha doba..
verze firmware
https://trezor.io/learn/a/firmware-changelog
The Dark Ride 09.01.2024 19:06
@Petr Langr rikal si po dvou letech... to je docela dlouha doba..
verze firmware
https://trezor.io/learn/a/firmware-changelog
ďakujem veľmi pekne
Kosa Fatty.io 14.01.2024 11:18
👌 1 🤣 7
Patrik Prosko 14.01.2024 12:18
@Kosa Fatty.io (attachment)
Art 🙂
tree🌴 15.01.2024 09:48
těšíte se tak jako já ?
GiSo 15.01.2024 10:01
Patrik Prosko 15.01.2024 14:41
@tree🌴 těšíte se tak jako já ?
To je divny, oni se zajimaj o dolary a ne o BTC? Jinymi slovy v tom sdeleni je ze touzi mit vic dolaru a ne vic BTC. Cekal bych od maxiku ze budou chtit aby BTC stalo co nejmin dolaru aby se jich mohli zbavit, BTC mit co nejvic a uz nikdy zadny spinavy dolary nemit.
(upraveno)
👌 1
Mális 17.01.2024 17:36
@Patrik Prosko To je divny, oni se zajimaj o dolary a ne o BTC? Jinymi slovy v tom sdeleni je ze touzi mit vic dolaru a ne vic BTC. Cekal bych od maxiku ze budou chtit aby BTC stalo co nejmin dolaru aby se jich mohli zbavit, BTC mit co nejvic a uz nikdy zadny spinavy dolary nemit.
Přesně na tohle neustále upozorňuju toxik maxíky na Xku. Vážně mě baví, jak se radujou z ETF, vyhlíží halving a povyšujou se nad ostatní a přitom jim jde jen o zisk a při první příležitosti to převedou do fiatu. BTC měl fungovat proti systému a teď se stal jeho součástí. Trošku pokrytci… ale jinak proti BTC a rozumným držitelům nic nemam. 😃
GiSo 17.01.2024 19:53
@Mális Přesně na tohle neustále upozorňuju toxik maxíky na Xku. Vážně mě baví, jak se radujou z ETF, vyhlíží halving a povyšujou se nad ostatní a přitom jim jde jen o zisk a při první příležitosti to převedou do fiatu. BTC měl fungovat proti systému a teď se stal jeho součástí. Trošku pokrytci… ale jinak proti BTC a rozumným držitelům nic nemam. 😃
Přesně. Být rozumný hodler a schraňovat si svoje saty.
Jediná cesta k adopci kryptoměn je nepoužívat je 👍
👍 1
Mális 17.01.2024 19:55
@GiSo Přesně. Být rozumný hodler a schraňovat si svoje saty.
Jediná cesta k adopci kryptoměn je nepoužívat je 👍
Tak nemyslim si, že ETF pomůže větší adopci… teda aspoň tak, jak chápu adopci já.
GiSo 17.01.2024 19:56
@Mális Tak nemyslim si, že ETF pomůže větší adopci… teda aspoň tak, jak chápu adopci já.
Asi jsem měl přidat mrkajícího smajlíka, aby byl lépe pochopen můj těžký sarkasmus ve spojitosti s hodlováním
(upraveno)
Mális 17.01.2024 19:57
@GiSo Asi jsem měl přidat mrkajícího smajlíka, aby byl lépe pochopen můj těžký sarkasmus ve spojitosti s hodlováním
Jo promiň 😃 rozhodila mě ta Tvoje poslední věta 😃
👍 1
lub0sh 22.01.2024 11:35
nevenujete sa tu niekto ordinals?
tree🌴 13.02.2024 17:38
^ Pokud někdo pojede na CryptoByte, třeba ho to zaujme
Obdivuju Gorddyho a Michala, motivovat lidi k provozování čehokoliv co pomůže decentralizaci je fajn, i když je to LN
bumelak 02.03.2024 16:53
myslíte, že může nastat short squeez? protože ETF se posrali s nákupy, tudíž cena může jit do nesmyslu... Třeba s tím ETF fondy mají tak nějak kalkul, aby se cena již nevrátila pod jejich nákupku....🧐
mysatko [PTLK] 02.03.2024 21:21
Etf budou stejně tak prodávat jak teď nakupují. Spotové etf
Graf zlata když se schvalilo etf
Tomáš 02.03.2024 22:16
Etf samo o sobě nenakupuje ani neprodává... Záleží na klientech, etf je jen "schránka"
Jen tak od boku rozdíl mezi zlatem a BTC přímo jsou třeba transakční náklady (koupit fyzické zlato vs bitcoin třeba za 1000 Kč, má úplně jiné náklady)
JUDr. Inkognito 03.03.2024 08:33
@Tomáš Jen tak od boku rozdíl mezi zlatem a BTC přímo jsou třeba transakční náklady (koupit fyzické zlato vs bitcoin třeba za 1000 Kč, má úplně jiné náklady)
z toho plyne že EFT BTC budou volatilnější protože je jednodušší a levnější je prodat?
Tomáš 03.03.2024 08:35
@JUDr. Inkognito z toho plyne že EFT BTC budou volatilnější protože je jednodušší a levnější je prodat?
to nevím ... moje myšlenka byla, že koupit si fyzické zlato je průser a přes ETF snadné a levné
kdežto bitcoin si můžeš stejně snadno koupit i přímo
👍 1
už se chápeme? 😄
mysatko [PTLK] 03.03.2024 10:23
Bráno trochu degenským pohledem. Pro moji mámu (70 let) je snažší si koupit zlato než bitcoin. A hodně lidí to tak bude mít. Takže btc etf řeší všechny ty věci jako peněženka, seed atd… a to třeba odrazuje i mladší lidi než jsem já. Zavoláš do banky a koupíš etf.
(upraveno)
Petr Langr 03.03.2024 11:09
myslim ze ETF bude mit vliv na cyklus a jeho prubeh. spolecne s poklesem vyznamu puleni.. to vnimam jako zasadni..
bumelak 03.03.2024 11:52
@Tomáš to nevím ... moje myšlenka byla, že koupit si fyzické zlato je průser a přes ETF snadné a levné
moje myšlenka byla, že kdybych já byl boss nějakého ETF fondu, kterej na to má fakt doost $$ (jako že oni kua mají), snažil bych se o ten BTC short squeez, prostě vyhnat cenu vysoko (klidně nakupovat doforoty). Protože já budu spokojenej, že se cena už jen tak pod mou nákupku nedostane, klienti budou spokojení a tudíž třeba více zainvestují....😉 takže si to představuji jak Hurvínek válku?
Tomáš 03.03.2024 11:56
@bumelak moje myšlenka byla, že kdybych já byl boss nějakého ETF fondu, kterej na to má fakt doost $$ (jako že oni kua mají), snažil bych se o ten BTC short squeez, prostě vyhnat cenu vysoko (klidně nakupovat doforoty). Protože já budu spokojenej, že se cena už jen tak pod mou nákupku nedostane, klienti budou spokojení a tudíž třeba více zainvestují....😉 takže si to představuji jak Hurvínek válku?
nepochopils jak funguje etf 😄
mají tam snad denní vypořádání, ale to jak říkáš, že nakupují do zásoby předem, aby to pak předali klientům, to nejde .... to by mohl dělat zprostředkovatel (směnárna třeba), ale etf prachy vybere, nakoupí asset a drží ... a když dá klient pokyn, tak prodá asset (nebo se to "vynuluje" s nákupem ve stejný den od jiného klienta) a pošle prachy
správci etf vůbec nejde o jednotkovou cenu aktivita, ale o manažerské poplatky nebo transakční fee
samozřejmě teda při vyšší ceně budou mít i větší AUM a tedy i fee z objemu za správu, ale primárně na růstu moc těžit nebudou (samozřejmě díky inside informacím mohou tradovat vlastní prostředky bokem například)
JUDr. Inkognito 03.03.2024 12:04
@Tomáš samozřejmě teda při vyšší ceně budou mít i větší AUM a tedy i fee z objemu za správu, ale primárně na růstu moc těžit nebudou (samozřejmě díky inside informacím mohou tradovat vlastní prostředky bokem například)
vyšší cena bude super reklama, v USA u běží reklamy na BTC, lidi tak pomalu o něm získávají povědomí, a jak se rozkřiknou informace že udělal ATH nebo růst za měsíc o 50% tak do něj přes ETF budou naskakovat...
JUDr. Inkognito 03.03.2024 12:09
@Tomáš to nevím ... moje myšlenka byla, že koupit si fyzické zlato je průser a přes ETF snadné a levné
Ano už chápu, jak jsi to myslel a lehce souhlasím, ale s tím že opravdu koupit BTC není pro nějakou část lidí snadné.
ETF jak na zlato tak na BTC lidem za poplatek usnadní práci zbaví starostí se skeme uložením apod...
P.S. a vrtá mi nyní hlavou zda se nebavit všech Altů a nechat si jen BTC a ETH. Neboť viz dnešní ráno BTC udělá rychlý sešup dolů o necelé procento a alty se vyserou o 5-10% taková bullrun klasika. A s příchodem ETF si myslím bude velká volatilita velké nákupy ale i velké prodeje a jak řachne BTC za 5min u 20% tak alty to postupně vymaže.. CO vy na to?
Tomáš 03.03.2024 13:30
@JUDr. Inkognito Ano už chápu, jak jsi to myslel a lehce souhlasím, ale s tím že opravdu koupit BTC není pro nějakou část lidí snadné.
ETF jak na zlato tak na BTC lidem za poplatek usnadní práci zbaví starostí se skeme uložením apod...
Jenže ta část lidí, pro kterou je problematické koupit btc primo, tak asi ani to etf nebude chtít... Kdežto u zlata věděli co to je a třeba právě ten transakční poplatek je odradil (což etf odbouralo)
(upraveno)
Tomáš 03.03.2024 13:31
@JUDr. Inkognito vyšší cena bude super reklama, v USA u běží reklamy na BTC, lidi tak pomalu o něm získávají povědomí, a jak se rozkřiknou informace že udělal ATH nebo růst za měsíc o 50% tak do něj přes ETF budou naskakovat...
Jenže to je zas obyčejné fomo, které by stejně fungovalo i kdyby etf nebylo, to nemá přímou návaznost
Akorát předtím reklamy platily burzy (crypto com třeba dost), tak teď i možná něco málo inzerují přímo správci etf, to nevím
JUDr. Inkognito 03.03.2024 14:26
@Tomáš Jenže to je zas obyčejné fomo, které by stejně fungovalo i kdyby etf nebylo, to nemá přímou návaznost
Ano FOMO to souhlasím a ETF pomůže zvýšit účinnost toho FOMA tj . bude pro více lidí dostupnějším naskočit do toho FOMA díky ETF 🙂
Jde někde zjistit kdo nyní nakupuje ty ETF btc? Zda je to spíše retail nebo instituce? tipnul bych že spíše instituce..
bumelak 03.03.2024 17:43
@Tomáš mají tam snad denní vypořádání, ale to jak říkáš, že nakupují do zásoby předem, aby to pak předali klientům, to nejde .... to by mohl dělat zprostředkovatel (směnárna třeba), ale etf prachy vybere, nakoupí asset a drží ... a když dá klient pokyn, tak prodá asset (nebo se to "vynuluje" s nákupem ve stejný den od jiného klienta) a pošle prachy
ale jo chápu jak funguje ETF. Klient chce BTC fond ho pro něj koupí. Právě by mě zajímalo, zda si mohou nakupovat dopředu? a že to nejde, je to Blackrock, asi se moc neohlížej a mají svoji strategii cíle...
mysatko [PTLK] 03.03.2024 19:12
@bumelak ale jo chápu jak funguje ETF. Klient chce BTC fond ho pro něj koupí. Právě by mě zajímalo, zda si mohou nakupovat dopředu? a že to nejde, je to Blackrock, asi se moc neohlížej a mají svoji strategii cíle...
Nemohou nakupovat do zásoby. Ani držet. Jenom dle poptávky po etf nakupovat a orodávat. Nedtžej sklady btc co kdyby někdo chtěl. 😎
Je to Blackrock ake taky maj konkurenci co jim čumí na prsty a blokčejn kde je vše zapsáno navěky. To blackrock jako správce aktiv riskovat nebude.
(upraveno)
Tomáš 03.03.2024 20:36
Ano, vidím to podobně
DusanC. 12.03.2024 10:24
nemate nekdo web/twitter/telegram cokoliv na inflow/outflow daily ETF btc? diky
(upraveno)
jakoze kolik bylo vcera atd, cokooliv najdu tka to neni pekne daily
tam to davaj nejcasteji