# cardano | https://cardano.org/
3799 zpráv • strana 32/38
vagusss. 18.03.2021 17:57
Jaj
Dano 18.03.2021 18:09
@rikis75 Já měl za to že je už od 17:00 hod 😉🤔
Ano ale len na coinbase pro.
Včelkamára 18.03.2021 18:22
@MirekH 80% Cardana mám k dnešku prodáno, 20% si zahodluju (kdyby někdy).
já držím vše, kdyby někdy 🙂
rikis75 18.03.2021 19:05
No tak tu dnešní situaci jsem vyhodnotil úplně blbě 😂 hezkej sešup 😂
doudik 18.03.2021 19:12
sell na 1.5 se nepovedl 😄 čekal sem větší pump
Dano 18.03.2021 19:45
Bolo to len na pro vacsi bude ak bude na normal coinbase
vagusss. 18.03.2021 19:46
Jako vetsi sešup ? 😄
Hansss 18.03.2021 19:57
O Coinbase se ale zatím nemluví, ne?
Dano 18.03.2021 20:08
Tak ak pridaju na coinbase bude ovela vacsi nakup cisto coinbase pouziva viac ludi ako coinbase pro... Tak ako sa pridal matic napr
Ale kedy to pridaju 😄
MirekH 18.03.2021 23:37
Nějaký listing na Coinbase Cardanu dlouhodobě nepomůže, zbytečně k tomu nevzhlížejte, jen to jen spekulativní pump&dump . Je to poslední dobou spíš past na lidi, Cardano se dá koupit na dost burzách a kdo ho chtěl tak si ho už dávno pořídil, nečekal x let na Coinbase
👍 6
Dano 19.03.2021 09:59
V spojenich statoch nieje velmi dostupne
falle 19.03.2021 10:07
to ale mozes napisat na 90% altov potom
MirekH 19.03.2021 20:33
Předem se omlouvám, ale tohle je fakt vtipný 😀
😂 3
John Shelby 19.03.2021 20:41
Já jsem teď přišel v hlavě s myšlenkou, že pokud by lidi opravdu chtěli jen to co umí BTC a na Cardanu bude parádně fungovat PoS a bude jistý jeho konečný počet, tak by ho ve výsledku mohli lidi přijmout jako takový "PoS BTC" a mohlo by jim to stačit. (Jen úvaha) Osobně chci vidět vše co slibují, jen je otázkou jestli to hlavní už nesplňuje, pokud si ho lidi oblíbí v dostatečné míře...
vagusss. 19.03.2021 21:34
Sam nechapu, asi jsem noob. 😃 ale proc chytlo eth hype, kdy nevime jeho konecny pocet ?
🤣 1
Luboš Bajkai 20.03.2021 10:27
jen pro info, pokud to tady nepadlo, cardano je uz dostupne i na coinbase ( ne jen na coinbase pro )
tree🌴 20.03.2021 10:55
@John Shelby Já jsem teď přišel v hlavě s myšlenkou, že pokud by lidi opravdu chtěli jen to co umí BTC a na Cardanu bude parádně fungovat PoS a bude jistý jeho konečný počet, tak by ho ve výsledku mohli lidi přijmout jako takový "PoS BTC" a mohlo by jim to stačit. (Jen úvaha) Osobně chci vidět vše co slibují, jen je otázkou jestli to hlavní už nesplňuje, pokud si ho lidi oblíbí v dostatečné míře...
Fixed supply je jen fixed supply - neni to zadny recept na vsechno. Kdokoliv si muze udelat jakkykoliv token (treba ERC-20) a dat mu fixed supply - na to nepotrebujes zadnou specialni dalsi sit.
tree🌴 20.03.2021 10:57
@vagusss. Sam nechapu, asi jsem noob. 😃 ale proc chytlo eth hype, kdy nevime jeho konecny pocet ?
Prave protoze nevime jeho konecny pocet .-)
Cardano_G 20.03.2021 15:32
@tree🌴 Fixed supply je jen fixed supply - neni to zadny recept na vsechno. Kdokoliv si muze udelat jakkykoliv token (treba ERC-20) a dat mu fixed supply - na to nepotrebujes zadnou specialni dalsi sit.
Jde o to jak je nastavena finanční politika celého projektu. Srovnání s ERC-20 je blbost. ETH nema max supply. Nikdy nemůže být brano jako nové penize. Vedení ETH si jich muze přidat kolik chce. Jede se paralelně 8% na ETH2 a pokud projde London tak 3 ETH za blok. A inflace jede. :)
Luboš Bajkai 20.03.2021 15:36
@Cardano_G Jde o to jak je nastavena finanční politika celého projektu. Srovnání s ERC-20 je blbost. ETH nema max supply. Nikdy nemůže být brano jako nové penize. Vedení ETH si jich muze přidat kolik chce. Jede se paralelně 8% na ETH2 a pokud projde London tak 3 ETH za blok. A inflace jede. :)
jenze ty 3eth jdou jen na omezenou dobu a budou klesat, je to jen kompromis s tezari
Cardano_G 20.03.2021 15:40
@Luboš Bajkai jenze ty 3eth jdou jen na omezenou dobu a budou klesat, je to jen kompromis s tezari
No ja vím, ale vadi mi ze se to strasne dela na kolene. Neni ta financni politika jasne dana. Jako ma treba BTC nebo Cardano.
Luboš Bajkai 20.03.2021 15:44
@Cardano_G No ja vím, ale vadi mi ze se to strasne dela na kolene. Neni ta financni politika jasne dana. Jako ma treba BTC nebo Cardano.
srovnavat s BTC to nejde, asi budu mit jiny nazor nez ty ale podle me je PoW pricinou tech velkych korekci ( terazi je zpusobuji ) a proto se celkem tesim na PoS, strasne zalezi na to jak krypto vnimas, za me proste HODL krypto zabiji, s cryptem se prece da delat vic nez jen spekulovat na rusty a pady
(upraveno)
Cardano_G 20.03.2021 15:50
@Luboš Bajkai srovnavat s BTC to nejde, asi budu mit jiny nazor nez ty ale podle me je PoW pricinou tech velkych korekci ( terazi je zpusobuji ) a proto se celkem tesim na PoS, strasne zalezi na to jak krypto vnimas, za me proste HODL krypto zabiji, s cryptem se prece da delat vic nez jen spekulovat na rusty a pady
No ono s BTC dělat něco jiného než HODL moc nejde. Tesim se na to až se rozjede Polkadot, Cardano, Solana atd.
tree🌴 20.03.2021 15:50
@Cardano_G Jde o to jak je nastavena finanční politika celého projektu. Srovnání s ERC-20 je blbost. ETH nema max supply. Nikdy nemůže být brano jako nové penize. Vedení ETH si jich muze přidat kolik chce. Jede se paralelně 8% na ETH2 a pokud projde London tak 3 ETH za blok. A inflace jede. :)
Vedeni ETH si muze pridat kolik chce ETH stejne jako vedeni BTC si muze pridat kolik chce BTC. Ale tvoje spekulace jsou zabavny 🙂
Cardano_G 20.03.2021 15:56
@tree🌴 Vedeni ETH si muze pridat kolik chce ETH stejne jako vedeni BTC si muze pridat kolik chce BTC. Ale tvoje spekulace jsou zabavny 🙂
No myslís ze si udela BTC vedle POS chain BTC2 s 8% ročně? No neudela pac ma max supply. A jasne danou finanční politiku.
(upraveno)
tree🌴 20.03.2021 16:00
@Cardano_G No myslís ze si udela BTC vedle POS chain BTC2 s 8% ročně? No neudela pac ma max supply. A jasne danou finanční politiku.
Ethereum ma taky jasne danou monetarni politiku. V ramci PoS je to definovany v kodu, stejne jako u Bitcoinu
Jakou mel Bitcoin inflaci v roce 2015? tedy 5-6 let po zalozeni (kdyz to srovnavame s ETH)?
Cardano_G 20.03.2021 16:06
@tree🌴 Ethereum ma taky jasne danou monetarni politiku. V ramci PoS je to definovany v kodu, stejne jako u Bitcoinu
To asi není ted úplně podstatne. Jsme v roce 2021 a je tu kybl projektu ktery to mají jasne dane. To jako každý projekt bude mít ted 5let aby si vyřešil svoje problemy?
tree🌴 20.03.2021 16:06
Ja nevim o jakych problemech mluvis - to ze ETH nema hardcap neni bug, ale feature
Cardano_G 20.03.2021 16:08
@Cardano_G To asi není ted úplně podstatne. Jsme v roce 2021 a je tu kybl projektu ktery to mají jasne dane. To jako každý projekt bude mít ted 5let aby si vyřešil svoje problemy?
No jasně. :) pro mne je to bug. Rozhodně v případě že si chcete hrát na ty lepší peníze.
tree🌴 20.03.2021 16:09
Ano, to je tvuj pohled. Nekdo to vidi tak a jiny onak - v tomhle moc precedentu neexistuje. Zadny hardcap money jsme zatim nikdy nemeli, takze oboji je tak trosku spekulace...
Cardano_G 20.03.2021 16:10
@tree🌴 Ano, to je tvuj pohled. Nekdo to vidi tak a jiny onak - v tomhle moc precedentu neexistuje. Zadny hardcap money jsme zatim nikdy nemeli, takze oboji je tak trosku spekulace...
V tomhle mas naprostou pravdu. :)
tree🌴 20.03.2021 16:11
Co treba zlato? Podle tebe by zlato byly lepsi "penize" kdyby jsme definitivne vedeli kolik zlata bude? Ja si nejsem jistej
Urcite by rostlo na hodnote asi vic, to se asi shodnem. Ale pouzivalo by se vic?
(upraveno)
Luboš Bajkai 20.03.2021 16:12
@Cardano_G No jasně. :) pro mne je to bug. Rozhodně v případě že si chcete hrát na ty lepší peníze.
ona zatim asi neexistuje jasna cesta. vid vem si cardano 🤷‍♂️ centralizovany vyvoj v rukach cinanu v cele s charlesem s centralou v honkongu, no po tom co vidim co se tam deje bych uplne v klidu nebyl ( toto neni utok na ADA, jen poukazani ze kazda z minci ma sve kostlivce ve skrini )
(upraveno)
Cardano_G 20.03.2021 16:16
@Luboš Bajkai ona zatim asi neexistuje jasna cesta. vid vem si cardano 🤷‍♂️ centralizovany vyvoj v rukach cinanu v cele s charlesem s centralou v honkongu, no po tom co vidim co se tam deje bych uplne v klidu nebyl ( toto neni utok na ADA, jen poukazani ze kazda z minci ma sve kostlivce ve skrini )
No neplet si Cardano s Polkadotem. Myslim ze 1/2 investoturu z ICO je z Japonska. Velká většina v DOT z Číny. :)
Luboš Bajkai 20.03.2021 16:16
@Luboš Bajkai ona zatim asi neexistuje jasna cesta. vid vem si cardano 🤷‍♂️ centralizovany vyvoj v rukach cinanu v cele s charlesem s centralou v honkongu, no po tom co vidim co se tam deje bych uplne v klidu nebyl ( toto neni utok na ADA, jen poukazani ze kazda z minci ma sve kostlivce ve skrini )
co se stane s cardanem kdyz Charles dostane infark, co bude s Etheriem kdyz Vitalika odfoukne vitr ? 🤣
Luboš Bajkai 20.03.2021 16:20
@Cardano_G No neplet si Cardano s Polkadotem. Myslim ze 1/2 investoturu z ICO je z Japonska. Velká většina v DOT z Číny. :)
Cardano vyviji Společnost IOHK (Input Output Hong Kong), japonec by v zivote neinvestoval do cinskeho projektu ( vztahy cina vs japonsko nejsou vrele / slabe receno) a Hong Kong uz rozhodne neni svobodna nezavisla cast Ciny
(upraveno)
Cardano_G 20.03.2021 16:21
@Luboš Bajkai co se stane s cardanem kdyz Charles dostane infark, co bude s Etheriem kdyz Vitalika odfoukne vitr ? 🤣
Pokud dostane infarkt, jsou jasne dane instrukce jak pokračovat dál a kdo to bude řídit. Charles neni programátor, je to matematik a ideovy vůdce. Je daný co se bude dělat , teď se dělá plán do 2025. Na podzim budu volby jestli bude IOHK dal pokračovat na vývoji Cardana.
tree🌴 20.03.2021 16:21
@Luboš Bajkai co se stane s cardanem kdyz Charles dostane infark, co bude s Etheriem kdyz Vitalika odfoukne vitr ? 🤣
Myslim ze kdyby najednou spadlo s Vitalikem letadlo, tak se vubec nic nestane. U Cardana bych si tak jistej nebyl.
Luboš Bajkai 20.03.2021 16:23
@tree🌴 Myslim ze kdyby najednou spadlo s Vitalikem letadlo, tak se vubec nic nestane. U Cardana bych si tak jistej nebyl.
tak komunitou by to otraslo, mohlo by dojit k forku atd.
tree🌴 20.03.2021 16:23
@Cardano_G Pokud dostane infarkt, jsou jasne dane instrukce jak pokračovat dál a kdo to bude řídit. Charles neni programátor, je to matematik a ideovy vůdce. Je daný co se bude dělat , teď se dělá plán do 2025. Na podzim budu volby jestli bude IOHK dal pokračovat na vývoji Cardana.
Kryptomeny nejsou jenom o technologii, ale take o tech idealech a vizich. Otazkou je zda ma Cardano v zaloze nejake takove osobnosti ktery by to utahli
Luboš Bajkai 20.03.2021 16:24
@Cardano_G Pokud dostane infarkt, jsou jasne dane instrukce jak pokračovat dál a kdo to bude řídit. Charles neni programátor, je to matematik a ideovy vůdce. Je daný co se bude dělat , teď se dělá plán do 2025. Na podzim budu volby jestli bude IOHK dal pokračovat na vývoji Cardana.
slobodne volby ve velke cine, kdy cinsti investori s pistoli u hlavy odhlasuji ze chteji predat vyvoj komunite? proc ne v kryptu se stali i divnejsi veci
tree🌴 20.03.2021 16:24
@Luboš Bajkai tak komunitou by to otraslo, mohlo by dojit k forku atd.
Otraslo jasne, ale proc by melo dojit k forku? To uz je rovina konspiracnich teorii imho
Cardano_G 20.03.2021 16:25
@tree🌴 Myslim ze kdyby najednou spadlo s Vitalikem letadlo, tak se vubec nic nestane. U Cardana bych si tak jistej nebyl.
To sou jen spekulace. :)
Luboš Bajkai 20.03.2021 16:25
@tree🌴 Otraslo jasne, ale proc by melo dojit k forku? To uz je rovina konspiracnich teorii imho
jasny, byl to jen priklad, ani charlesovi ani vitalikovi nepreji nic spatneho, a cinskym investorum take ne 🤣🤣
tree🌴 20.03.2021 16:30
<@!518039462547161098> Z venku to vypada jako by vsichni v Cardanu resili jen to co rekne nebo dela Charles.
Trosku to pripomina Justina Suna a jeho Tron
Cardano_G 20.03.2021 16:32
@Luboš Bajkai slobodne volby ve velke cine, kdy cinsti investori s pistoli u hlavy odhlasuji ze chteji predat vyvoj komunite? proc ne v kryptu se stali i divnejsi veci
To ze nějaká spolecnost ma v nazvu Hongkong neznamená že tam jsou cinsky investice. A jak říkám, co vím tak na rozdíl od DOT tam nejsou cinsky penize skoro vůbec.
Cardano_G 20.03.2021 16:34
@tree🌴 <@!518039462547161098> Z venku to vypada jako by vsichni v Cardanu resili jen to co rekne nebo dela Charles.
Me to přijde supr. Ze nekdo timhle způsobem informuje o projektu.
tree🌴 20.03.2021 16:39
<@!518039462547161098> Je to super, ale tim ze jde vsechno pres Charlese se to u nej tak trosku centralizuje. Ale to uz se tocime v kruhu 🙂
Za me je Cardano porad stejny experiment jako treba Polkadot. Jedno je zamereny na bezny lidi a libivy reci, druhy zase na vic technictejsi lidi a vic developer-friendly. Kazdej projekt ma svuj pristup - ale oboji jsou to spis vzdusny zamky postaveny predevsim na marketingu. Zatim.
Cardano_G 20.03.2021 16:44
@tree🌴 Za me je Cardano porad stejny experiment jako treba Polkadot. Jedno je zamereny na bezny lidi a libivy reci, druhy zase na vic technictejsi lidi a vic developer-friendly. Kazdej projekt ma svuj pristup - ale oboji jsou to spis vzdusny zamky postaveny predevsim na marketingu. Zatim.
S tim víceméně souhlasím. :)
Luboš Bajkai 20.03.2021 16:45
@Cardano_G To ze nějaká spolecnost ma v nazvu Hongkong neznamená že tam jsou cinsky investice. A jak říkám, co vím tak na rozdíl od DOT tam nejsou cinsky penize skoro vůbec.
dokaz to 🤷‍♂️ dokud sidli IOHK v honkongu je to cinska spolecnost podlehajici cinskym pravidlum, tvrdit opak je jako tvrdit ze alibaba je nezavisla spolecnost, mimochodem uz Jacka Ma nasli? nejak po te narazce na cinsky financni system zmizel
Cardano_G 20.03.2021 16:51
@Luboš Bajkai dokaz to 🤷‍♂️ dokud sidli IOHK v honkongu je to cinska spolecnost podlehajici cinskym pravidlum, tvrdit opak je jako tvrdit ze alibaba je nezavisla spolecnost, mimochodem uz Jacka Ma nasli? nejak po te narazce na cinsky financni system zmizel
Jako fakt nevím. Pro mne adresa v Hongkongu není stejne jako státem vlastneny Alibaba.
Luboš Bajkai 20.03.2021 16:55
@Cardano_G Jako fakt nevím. Pro mne adresa v Hongkongu není stejne jako státem vlastneny Alibaba.
jsou to jen spekulace 😉 jen poukazuji na to ze kazde krypto ma sve mouchy, vuci cardanu nic nemam a urcite si myslim ze se letos vyskrabe na 10$ mozna i o rad vic. ale fakt porad zustava ze jsou to porad jen a jen sny a sliby charlese. PS: strasne se mi libi jak ma cardano pojmenovane epochy stejne jako proc se jmenuje cardano a ma zkratku ada
Cardano_G 20.03.2021 16:59
@Luboš Bajkai jsou to jen spekulace 😉 jen poukazuji na to ze kazde krypto ma sve mouchy, vuci cardanu nic nemam a urcite si myslim ze se letos vyskrabe na 10$ mozna i o rad vic. ale fakt porad zustava ze jsou to porad jen a jen sny a sliby charlese. PS: strasne se mi libi jak ma cardano pojmenovane epochy stejne jako proc se jmenuje cardano a ma zkratku ada
Jasne, nic není jen zalité sluncem. Trosku mi v kryptu vadi ty boje mezi jednotlivými projekty. Přitom nám jde o jednu a tu samou vec. Hold ty miliony z krypta s beznym clovekem někdy hodně zamavaj. :)
Luboš Bajkai 20.03.2021 17:02
@Cardano_G Jasne, nic není jen zalité sluncem. Trosku mi v kryptu vadi ty boje mezi jednotlivými projekty. Přitom nám jde o jednu a tu samou vec. Hold ty miliony z krypta s beznym clovekem někdy hodně zamavaj. :)
🤣 tak kazda ta mince ma sve pravoverne zastance kteri budou tvrdit ze to je ta jedina spravna cesta a az budoucnost nam ukaze jak to vlastne bude ale tak i tak nas jeste ceka dlouha cesta a podle me je dulezitejsi ta odluka od statnich penez nez kdo bude vitezem
👍 2
Cardano_G 20.03.2021 17:22
tree🌴 20.03.2021 17:26
Jako mit tam vlajku Gruzie to je fakt parodie 😄
V jednom prispevku <@!796869384483897356> pise o odluce statnich penez a v druhym tu mame prispevek o tom jak chce Cardano spolupracovat s ruznejma governments. Jak tohle jde dohromady?
Cardano_G 20.03.2021 17:45
@tree🌴 V jednom prispevku <@!796869384483897356> pise o odluce statnich penez a v druhym tu mame prispevek o tom jak chce Cardano spolupracovat s ruznejma governments. Jak tohle jde dohromady?
Jo je to tak. :) je otazka jestli se budou dělat penize pro vladu, nebo jen identita, registry atd. Pokud by jela cela infrastruktura statu na Cardanu s max supply měny tak proc ne. :)
tree🌴 20.03.2021 18:01
Jo proc ne, ale zatim je to jen takova klasicka Cardano PR pohadka. A co s tim ma spolecnyho max supply netusim 🙂
Cardano_G 20.03.2021 18:16
@tree🌴 Jo proc ne, ale zatim je to jen takova klasicka Cardano PR pohadka. A co s tim ma spolecnyho max supply netusim 🙂
Osobně bych tomu říkal spis vize než pohádka. Ale co už. :)
John Shelby 20.03.2021 18:50
@tree🌴 Fixed supply je jen fixed supply - neni to zadny recept na vsechno. Kdokoliv si muze udelat jakkykoliv token (treba ERC-20) a dat mu fixed supply - na to nepotrebujes zadnou specialni dalsi sit.
Beru to tak, že to spousta lidí může požadovat. Neberu to tak, že fixed supply je na něco recept, osobně nemám nic proti inflačním coinům, ale já nejsem všichni. 🙂 A další věc kterou zatím neuznávám, že ETH je aktuálně plně PoS. ETH se zatím za mě celkem úspěšně snaží o přesun svého ekosystému na PoS. Snažím se prostě na všem vidět něco.
tree🌴 21.03.2021 09:36
@John Shelby Beru to tak, že to spousta lidí může požadovat. Neberu to tak, že fixed supply je na něco recept, osobně nemám nic proti inflačním coinům, ale já nejsem všichni. 🙂 A další věc kterou zatím neuznávám, že ETH je aktuálně plně PoS. ETH se zatím za mě celkem úspěšně snaží o přesun svého ekosystému na PoS. Snažím se prostě na všem vidět něco.
To ze Ethereum nema fixed nebo spis final supply neznamena ze je to inflacni coin. Ono se totiz muze stat, ze bude kvuli EIP-1559 deflacni.
tree🌴 21.03.2021 14:12
Kdo z vas si udelal kerku? priznejte se!
😂 3
LEGIO XXI. RAPAX 21.03.2021 14:16
@tree🌴 Kdo z vas si udelal kerku? priznejte se!
Možná je to nějaká vyrážka. Nebo alergická reakce. Kdo ví? 😆
Deleted User 21.03.2021 15:47
Je tu vůbec někdo kdo tomuhle projektu věří? Konkurence je vysoká a mám obavy, že tímhle tempem je Polka, ETH2.0, pošle k ledu.
👍 1
Včelkamára 21.03.2021 15:49
já věřím 🙂
a sám nejsem, tak neboj 🙂
Luboš Bajkai 21.03.2021 15:54
@Deleted User Je tu vůbec někdo kdo tomuhle projektu věří? Konkurence je vysoká a mám obavy, že tímhle tempem je Polka, ETH2.0, pošle k ledu.
hele je ted v market cupu na patem miste a to fakt o chlup za tetherem a binance tak urcite je dost lidi co tomu veri 🤷‍♂️ urcite radeji uvidim na 3 miste ada nez bnb
👍 3
Deleted User 21.03.2021 16:13
@Luboš Bajkai hele je ted v market cupu na patem miste a to fakt o chlup za tetherem a binance tak urcite je dost lidi co tomu veri 🤷‍♂️ urcite radeji uvidim na 3 miste ada nez bnb
tak třeba se dočkáme, že místo BNB bude nějaký defi projekt nebo blockchainový ekosystém.
Deleted User 21.03.2021 16:18
já jim fandim, ale radši přesunu větší část hodlu do Polky, ta je zatím výrazně dál. A jak příjde koncem roku bear market, tak tam se pozná jakou má projekt hodnotu.
LEGIO XXI. RAPAX 21.03.2021 16:23
@Deleted User já jim fandim, ale radši přesunu větší část hodlu do Polky, ta je zatím výrazně dál. A jak příjde koncem roku bear market, tak tam se pozná jakou má projekt hodnotu.
Nevím, nevím, zda bear market je tím pravým lakmusovým papírkem hodnoty projektu. Za mě je hodnota projektu (a důvěra v něj) dána především prací na vývoji
s následným uváděním funkcionalit v život. Jinak ADA tvoří přes 50% mého skromného portfólia...
Deleted User 21.03.2021 16:33
Myslím to tak že v bearmarketu projekty které reálně nic nedodají půjdou hodně ke dnu. Ta práce zatím není vůbec vidět.
(upraveno)
LEGIO XXI. RAPAX 21.03.2021 16:35
@Deleted User Myslím to tak že v bearmarketu projekty které reálně nic nedodají půjdou hodně ke dnu. Ta práce zatím není vůbec vidět.
Já se snažím těmhle predikcím vývoje vyhnout. Co my víme... Každopádně bez ohledu na bear / bull market - ve finále uspějí ti, kteří něco předvedou a nabídnou. Bez ohledu na vývoj ceny během jejich cesty na výsluní...
Cardano_G 21.03.2021 18:07
@Deleted User Je tu vůbec někdo kdo tomuhle projektu věří? Konkurence je vysoká a mám obavy, že tímhle tempem je Polka, ETH2.0, pošle k ledu.
ETH2 nebude funkční ještě leta. Tady mas jak se projektům věří na Redditu. Vse je o komunitě
(upraveno)
Deleted User 21.03.2021 18:14
@Cardano_G ETH2 nebude funkční ještě leta. Tady mas jak se projektům věří na Redditu. Vse je o komunitě
věří nebo jen sledují? Druhá vrstva ETH už se začíná používat právě teď.
falle 21.03.2021 18:14
@Cardano_G ETH2 nebude funkční ještě leta. Tady mas jak se projektům věří na Redditu. Vse je o komunitě
veri ?, alebo shilluje
Cardano_G 21.03.2021 18:34
@Deleted User věří nebo jen sledují? Druhá vrstva ETH už se začíná používat právě teď.
Sleduješ neco co te nezajímá a čemu nefandis? O druhé vrstvě na ETH poslouchám od ty doby co jsem v kryptu.
tree🌴 21.03.2021 19:04
@Cardano_G Sleduješ neco co te nezajímá a čemu nefandis? O druhé vrstvě na ETH poslouchám od ty doby co jsem v kryptu.
To znamena ze jsi v kryptu docela kratce. Jeste pred rokem o rollupech skoro nikdo nemluvil.
tree🌴 21.03.2021 19:11
Jeste pred rokem bylo bezny 1 gwei a nebyl moc zadnej tlak (ekonomickej ale atp.) na nejaky reseni. To se s poslednima mesicema docela zasadne zmenilo 🙂
👍 1
Cardano_G 21.03.2021 19:20
@tree🌴 To znamena ze jsi v kryptu docela kratce. Jeste pred rokem o rollupech skoro nikdo nemluvil.
👍 1
martulicz 22.03.2021 07:00
Cardano360: A new episode of the Cardano monthly show!

Featuring a full program of updates on all aspects of Cardano development, including team & partner interviews, progress updates & more! Join us on 25th of March, 17:30 UTC

Get ready for it here: www.crowdcast.io/e/cardano360-march
Cardano_G 22.03.2021 08:39
@martulicz Cardano360: A new episode of the Cardano monthly show!

Featuring a full program of updates on all aspects of Cardano development, including team & partner interviews, progress updates & more! Join us on 25th of March, 17:30 UTC

Get ready for it here: www.crowdcast.io/e/cardano360-march
Me by byt oznamen termín Alonsa.
John Shelby 22.03.2021 18:23
@tree🌴 To ze Ethereum nema fixed nebo spis final supply neznamena ze je to inflacni coin. Ono se totiz muze stat, ze bude kvuli EIP-1559 deflacni.
To já všechno vím, inflačním Coinem jsem narážel spíš na Polku, která podle mě zatím deflaci nemá řešenou nebo jsem to nezaznamenal. 🙂 Proti ní totiž taky nic nemám.
👍 1
MirekH 22.03.2021 19:17
Za mě je inflace ok, důležité je aby byly jasně dané podmínky a vždy bylo možné si zkontrolovat jak je daný projekt nastaven. Tím se inflační projekty liší od fiat měn (se kterými jsou někdy chybně srovnávány), kde nikdo nic neví.
Měnit podmínky inflace je za mě také ok, ono nastavit pevně danou inflaci na sto let dopředu je velmi těžké, pokud je vše opět dopředu hlášeno stylem "hele za rok se plánuje tahle a tahle úprava, je to z toho a toho důvodu, hlasovalo se o tom tady a tady, pokud se to nelíbí tak můžete hardforkovat a nebo přejít jinam" tak jsem s tím také v pohodě
👍 3
Urgent 23.03.2021 16:26
25.3. Cardano360 is a monthly show, where Cardano team and partners bring you all the freshest news & feature content from across the ecosystem.
xPelix 23.03.2021 16:28
Také jsem zvědav
tree🌴 23.03.2021 17:09
LOL
😬 1
xPelix 23.03.2021 17:15
to by se dalo dobře prodat jako nft?
tree🌴 23.03.2021 17:16
👍 1
xPelix 23.03.2021 17:17
twl já to bral jako vtip 😄 😄 a koukám, že to draží sám velký CH
Cardano_G 23.03.2021 19:08
@tree🌴 LOL
No tak. Pokud mu tohle napiš pod to kde v obchodě kam chodil zabili 10 lidi. Tak se to asi da pochopit.
tree🌴 23.03.2021 19:18
Ja myslim, ze je to solidni demence na obou stranach :D
Blacster 25.03.2021 06:16
@tree🌴 Ja myslim, ze je to solidni demence na obou stranach :D
ja myslim ze z tebe zacina byt ethermaximalista 😄 malo kdo by udrzel emoce na uzde...