Luboš Bajkai
19.01.2024 19:41
↩
@Luboš Bajkai
je to v podstate temer identicke jako plug-in v desktopu. Jen lze par veci nastavit co se maji a nemaji zobrazovat. Prace s tim je o level pohodlnejsi nez na PC, to dela ovladani pres dotykovou obrazovku. Fakt jak me nekdy ta verze v PC rozciluje tak tady je to prijemne. Me osobne to prijde zatim lepsi nez predchozi verze. Treba i prepinani mezi penezenkami je nahore a ne blbe schovane v settingu jak tomu bylo u predchozi verze.
Jinak jsem dneska vlezl do metamasku a to je teda nadeleni ( alespon na iOS ) je to neskutecne pomale a mam pocit ze vyvoj ustrnul nekde v minulem bullrunu 🤨. Fakt Keplr nebo SolFlare na Solane je teda uzivatelskou privetivosti uplne jinde
Jinak jsem dneska vlezl do metamasku a to je teda nadeleni ( alespon na iOS ) je to neskutecne pomale a mam pocit ze vyvoj ustrnul nekde v minulem bullrunu 🤨. Fakt Keplr nebo SolFlare na Solane je teda uzivatelskou privetivosti uplne jinde
Ted jsem mel v novem Keplr problem jak zjistit svoji adresu penezenky 🤨. V plug-inu na pc jsem byl zvykli pouzivat “Copy Address” ktery byl nad cenou portfolia. Tak tady je to schovane pod tlacitkem “deposit”
👍 1
Mális
19.01.2024 19:53
↩
@Luboš Bajkai
Ted jsem mel v novem Keplr problem jak zjistit svoji adresu penezenky 🤨. V plug-inu na pc jsem byl zvykli pouzivat “Copy Address” ktery byl nad cenou portfolia. Tak tady je to schovane pod tlacitkem “deposit”
Teď jsem to zrovna taky hledal, dík🙈😃
Mális
19.01.2024 21:37
dá se někde sledovat výše odměn za unstake stAtomu na stridu? třeba i nějakej graf s vývojem?
Luboš Bajkai
19.01.2024 22:38
↩
@Mális
dá se někde sledovat výše odměn za unstake stAtomu na stridu? třeba i nějakej graf s vývojem?
rabbit-r12
20.01.2024 17:24
<@796869384483897356>
No bohužel jsem taky dnes musel aktualizovat na V2 a dojem bohužel jako jsem se obával...za mě to domrdali do fáze, že už používám cokoli jiného, jen ne Keplr...
Nejvíc teď jedu asi LeapWallet a Sonar zkouším na KUJI
No bohužel jsem taky dnes musel aktualizovat na V2 a dojem bohužel jako jsem se obával...za mě to domrdali do fáze, že už používám cokoli jiného, jen ne Keplr...
Nejvíc teď jedu asi LeapWallet a Sonar zkouším na KUJI
JohnyG
20.01.2024 17:29
Za mňa top. Ak sa to naučíš používať je to lepšie ako stará verzia.
Luboš Bajkai
20.01.2024 18:08
↩
@rabbit-r12
<@796869384483897356>
No bohužel jsem taky dnes musel aktualizovat na V2 a dojem bohužel jako jsem se obával...za mě to domrdali do fáze, že už používám cokoli jiného, jen ne Keplr...
Nejvíc teď jedu asi LeapWallet a Sonar zkouším na KUJI
No bohužel jsem taky dnes musel aktualizovat na V2 a dojem bohužel jako jsem se obával...za mě to domrdali do fáze, že už používám cokoli jiného, jen ne Keplr...
Nejvíc teď jedu asi LeapWallet a Sonar zkouším na KUJI
A co konkretne si tam vadi nebo nefunguje? Je to asi hodne o zvyku a kazdy preferuje samozrejme neco jineho.
Vcera mi aplikace obcas padala ale po dnesni aktualizaci uz je to v pohode.
Pro me je asi nejvetsi benefit ze vseho ze aktualne zvladnu vse jen s mobilem v ruce a nemusim k pc ( sedim a klafu na pc cely den a vecer uz fakt nemam moc naladu abych sel na pc )
Ja kdyz si to schrnu sam ze sveho pohledu tak nevidim zadna velka negativa.
+ moznost pridat si vlastni chainy do prehledu ( kujira, fet 💪 )
+ konecne vidim v sume kolik mi dela portfolio v $ ( uz se mi to licuje 1:1 oproti coingecku )
+ je to jednodussi a prehlednejsi
+ logictejsi a rychlejsi prepinani mezi penezenkami
+ tlacitko “vote” kde vidim prehledne po chainech proposaly
asi jedine co mi tam jeste chybi ke stesti je ibc transfer a taky procentualni zmena ceny portfolia za posledni 1h-24h-7d jak ma coingecko
(upraveno)
Vcera mi aplikace obcas padala ale po dnesni aktualizaci uz je to v pohode.
Pro me je asi nejvetsi benefit ze vseho ze aktualne zvladnu vse jen s mobilem v ruce a nemusim k pc ( sedim a klafu na pc cely den a vecer uz fakt nemam moc naladu abych sel na pc )
Ja kdyz si to schrnu sam ze sveho pohledu tak nevidim zadna velka negativa.
+ moznost pridat si vlastni chainy do prehledu ( kujira, fet 💪 )
+ konecne vidim v sume kolik mi dela portfolio v $ ( uz se mi to licuje 1:1 oproti coingecku )
+ je to jednodussi a prehlednejsi
+ logictejsi a rychlejsi prepinani mezi penezenkami
+ tlacitko “vote” kde vidim prehledne po chainech proposaly
asi jedine co mi tam jeste chybi ke stesti je ibc transfer a taky procentualni zmena ceny portfolia za posledni 1h-24h-7d jak ma coingecko
👍 3
rabbit-r12
21.01.2024 15:35
Nějaké čerstvé info k WOSMO
https://twitter.com/WosmoInu/status/1749092940960383096?t=0AmxEpZMA7lngAfxcWgIgA&s=19
https://twitter.com/WosmoInu/status/1749092940960383096?t=0AmxEpZMA7lngAfxcWgIgA&s=19
kek:872079105607233557 1
👍 1
JUDr. Inkognito
21.01.2024 21:36
mohu se zeptat našeho nejúspěšnějšího skrytého "investora" zde <@796869384483897356> zda stále věří a drží projekt UMEE (možná si to pletu ale myslí že ho měl 🙂 popřípadě zda má v portfoliu nějaké nové perly něco jako INJ kdysi 😄 děkuji
Luboš Bajkai
21.01.2024 21:53
↩
@JUDr. Inkognito
mohu se zeptat našeho nejúspěšnějšího skrytého "investora" zde <@796869384483897356> zda stále věří a drží projekt UMEE (možná si to pletu ale myslí že ho měl 🙂 popřípadě zda má v portfoliu nějaké nové perly něco jako INJ kdysi 😄 děkuji
Nerekl bych ze jsem nejuspesnejsi investor to fakt nejsem. Spis jsem mel sem tam stesti a sem tam odvahu 🤣. Kazdopadne UMEE mam ale neocekavam od nej nejaky zazrak. Z duvodu ze by UMEE komunita moc stala o merge s osmosis.
Jinak asi jsem to uz nekdy v minulosti psal ale muj nakup Injectivu ze zacatku vypadal jako poradna kokotina. Jsem ho koupil, ze zacatku celkem spokojeny. Ale pak ta radost nejak odeznela a ja zjistil ze krom helixapp na nem nic neni. Pak jsem se koukl na seznam penezenek a aktivnich adres a ja byl asi 150. nejvetsi penezenka jen s tim rozdilem ze penezenka 149. mela pocet injectivu asi o tri rady vyssi. Takze jsem byl takova injectivova mrenka ktera se ocitla v zavesu za velrybami 🤣 tenkrat jsem to mel fakt chut rychle prodat nez mi to nahazeji na palici.
Jinak asi jsem to uz nekdy v minulosti psal ale muj nakup Injectivu ze zacatku vypadal jako poradna kokotina. Jsem ho koupil, ze zacatku celkem spokojeny. Ale pak ta radost nejak odeznela a ja zjistil ze krom helixapp na nem nic neni. Pak jsem se koukl na seznam penezenek a aktivnich adres a ja byl asi 150. nejvetsi penezenka jen s tim rozdilem ze penezenka 149. mela pocet injectivu asi o tri rady vyssi. Takze jsem byl takova injectivova mrenka ktera se ocitla v zavesu za velrybami 🤣 tenkrat jsem to mel fakt chut rychle prodat nez mi to nahazeji na palici.
🤝 1
Luboš Bajkai
21.01.2024 21:55
↩
@JUDr. Inkognito
mohu se zeptat našeho nejúspěšnějšího skrytého "investora" zde <@796869384483897356> zda stále věří a drží projekt UMEE (možná si to pletu ale myslí že ho měl 🙂 popřípadě zda má v portfoliu nějaké nové perly něco jako INJ kdysi 😄 děkuji
Jinak nejsi jediny kdo hleda nejaky potencialni dobry projekt do ktereho naskocit ale zklamu te, sam neco hledam a nemam zatim nic v merku co by se mi vyslovene libilo.
Luboš Bajkai
21.01.2024 22:35
↩
@JUDr. Inkognito
mohu se zeptat našeho nejúspěšnějšího skrytého "investora" zde <@796869384483897356> zda stále věří a drží projekt UMEE (možná si to pletu ale myslí že ho měl 🙂 popřípadě zda má v portfoliu nějaké nové perly něco jako INJ kdysi 😄 děkuji
Jinak pokud bys mel nejaky typ do ceho naskocit budu rad 🤗 Aktualne hledam nejaky L1, RWA nebo AI projekt ( idealne kombinace techto narrativu ) s market capem pod 50 M$ ( idealne 10-20 M$ ) s komunitou na twitteru do 20 tisic sledujicich a s sikovnym teamem, pokud jsou podporovani VC jsou to body navic.
👍 1
Willy
22.01.2024 11:08
Čau, posílali jste včera, dneska Atom na Anycoin ?
Mális
22.01.2024 11:19
Ja v sobotu a proslo v pohode.
Willy
22.01.2024 11:22
Ja včera a nic… už jsem psal na podporu
JUDr. Inkognito
22.01.2024 22:08
↩
@Luboš Bajkai
Jinak pokud bys mel nejaky typ do ceho naskocit budu rad 🤗 Aktualne hledam nejaky L1, RWA nebo AI projekt ( idealne kombinace techto narrativu ) s market capem pod 50 M$ ( idealne 10-20 M$ ) s komunitou na twitteru do 20 tisic sledujicich a s sikovnym teamem, pokud jsou podporovani VC jsou to body navic.
tak to je nejvíc, Luboš hned za VCs velrybama 🤣
JUDr. Inkognito
22.01.2024 22:09
↩
@Luboš Bajkai
Jinak pokud bys mel nejaky typ do ceho naskocit budu rad 🤗 Aktualne hledam nejaky L1, RWA nebo AI projekt ( idealne kombinace techto narrativu ) s market capem pod 50 M$ ( idealne 10-20 M$ ) s komunitou na twitteru do 20 tisic sledujicich a s sikovnym teamem, pokud jsou podporovani VC jsou to body navic.
Před pár týdny jsem nakoupil SUI, protože mu pěkně vyrostla TVL a cena to ještě nereflektovala, více to nestuduji. A i dnes po propadech se graf drží pěkně...
kptnemo
24.01.2024 21:12
Arbitraz na Quicksilveru u Atomu cca 58%
(upraveno)
vldxx66
24.01.2024 22:07
↩
@kptnemo
Arbitraz na Quicksilveru u Atomu cca 58%
a kde si zohnal tak vyhodne qatom?
kptnemo
25.01.2024 07:31
↩
@vldxx66
a kde si zohnal tak vyhodne qatom?
Na osmosis, ale dnes už je to horší cca 40%
Petr Langr
25.01.2024 08:13
kujira ghost ted cca 40% na ATOM...
Mális
25.01.2024 16:43
Za pár dní se mi uvolní cca 900 atomů, nějakej tip, jak je co nejefektivnějc množit? Něco lepšího a hlavně prověřenýho, než unstake na stridu? Díky předem za názory 😉
Včelkamára
25.01.2024 16:55
↩
@Mális
Za pár dní se mi uvolní cca 900 atomů, nějakej tip, jak je co nejefektivnějc množit? Něco lepšího a hlavně prověřenýho, než unstake na stridu? Díky předem za názory 😉
Kdyz me je posles, poslu ti jich za mesic 1800 🤣🤣
😃 1
Barrack Odbahna
25.01.2024 16:57
↩
@Včelkamára
Kdyz me je posles, poslu ti jich za mesic 1800 🤣🤣
hej chtěl jsem napsat to samé, ale předběhl si mě 🤣
🤣 4
Petr Langr
25.01.2024 17:14
↩
@Barrack Odbahna
hej chtěl jsem napsat to samé, ale předběhl si mě 🤣
nabidni 1900 😄
😀 2
Patrik Prosko
25.01.2024 17:16
↩
@Mális
Za pár dní se mi uvolní cca 900 atomů, nějakej tip, jak je co nejefektivnějc množit? Něco lepšího a hlavně prověřenýho, než unstake na stridu? Díky předem za názory 😉
Taky budu mit za par dni unbondly Atomy ale spis je preleju do neceho s vetsim potencialem rust, a co je ted na dne, premejslim ze z nich navysim pozici SNX.
Mális
25.01.2024 18:31
↩
@Patrik Prosko
Taky budu mit za par dni unbondly Atomy ale spis je preleju do neceho s vetsim potencialem rust, a co je ted na dne, premejslim ze z nich navysim pozici SNX.
Taky o tom premejslim… ze bych to castecne prelil do ETH a castecne na spekul treba do Solany, tam v bull ranu ocekavam novy ATH, coz u ATOMu uz moc necekam uprimne 🙈 a ani na ATOMu nevidim zadnej extra projekt, kterej by to zase vyhajpoval 😃
Mális
25.01.2024 18:32
↩
@Včelkamára
Kdyz me je posles, poslu ti jich za mesic 1800 🤣🤣
Jo vojebat mě, to by vám šlo 🤣
🤣 1
JUDr. Inkognito
25.01.2024 18:34
↩
@Mális
Jo vojebat mě, to by vám šlo 🤣
jestli se necháš, tak se k nim přidám také 😄
Luboš Bajkai
25.01.2024 19:00
↩
@Mális
Taky o tom premejslim… ze bych to castecne prelil do ETH a castecne na spekul treba do Solany, tam v bull ranu ocekavam novy ATH, coz u ATOMu uz moc necekam uprimne 🙈 a ani na ATOMu nevidim zadnej extra projekt, kterej by to zase vyhajpoval 😃
protoze jsi jeste neslysel o AtomWars alespon vime na cem AEZ komise a CosmosHub makali minimalne 1 rok.
Ze zacatku jsem si myslel ze si Ethan dela s tom jeho Atom = kapital prdel ale on to mysli vazne
(upraveno)
Ze zacatku jsem si myslel ze si Ethan dela s tom jeho Atom = kapital prdel ale on to mysli vazne
Mális
25.01.2024 19:02
↩
@JUDr. Inkognito
jestli se necháš, tak se k nim přidám také 😄
Zatim se nechávám ojebávat jen od manželky, ale díky 😃😃
Mális
25.01.2024 19:03
↩
@Luboš Bajkai
protoze jsi jeste neslysel o AtomWars alespon vime na cem AEZ komise a CosmosHub makali minimalne 1 rok.
Ze zacatku jsem si myslel ze si Ethan dela s tom jeho Atom = kapital prdel ale on to mysli vazne
Ze zacatku jsem si myslel ze si Ethan dela s tom jeho Atom = kapital prdel ale on to mysli vazne
Což to je? Něco jako StarWars? 😃
Luboš Bajkai
25.01.2024 19:05
↩
@Mális
Což to je? Něco jako StarWars? 😃
a pokud chces videt vice desivych detailu tak tady https://x.com/cosmoshub/status/1750213314389373150?s=46
👍 1
Luboš Bajkai
25.01.2024 19:06
↩
@Mális
Což to je? Něco jako StarWars? 😃
jo a kalendar jsem kontroloval 2x jestli nahodou neni 1. dubna
Swordfish
25.01.2024 19:25
↩
@Mális
Což to je? Něco jako StarWars? 😃
uz jsme tu meli op_return wars a bitcoin blocksize wars
oboji se tyka/lo bitcoinu
Mális
25.01.2024 19:40
↩
@Luboš Bajkai
a pokud chces videt vice desivych detailu tak tady https://x.com/cosmoshub/status/1750213314389373150?s=46
Tos četl celý? 🙈 přečetl jsem pár odstavců a už se v tom ztrácim…. Navíc ty hlasovací práva dle délky uzamčení atomů mi přijde jen jako snaha udržet kapitál v systému 😃
Luboš Bajkai
25.01.2024 19:42
↩
@Mális
Tos četl celý? 🙈 přečetl jsem pár odstavců a už se v tom ztrácim…. Navíc ty hlasovací práva dle délky uzamčení atomů mi přijde jen jako snaha udržet kapitál v systému 😃
Jo cetl 🤣 a jak jsem cetl ze ze zacatku pujde pouzit jen stAtom ktery muzes zavestovat na 1 rok a dostanes vAtom tak jsem se uz chytal za hlavu 🤣
Mális
25.01.2024 19:45
↩
@Luboš Bajkai
Jo cetl 🤣 a jak jsem cetl ze ze zacatku pujde pouzit jen stAtom ktery muzes zavestovat na 1 rok a dostanes vAtom tak jsem se uz chytal za hlavu 🤣
Jako obecně selskym rozumem mi nepřijde, že by se snažili bejt user friendly😃 jako mojí angličtině na úrovni B2 může dost věcí uniknout, ale nevim, jestli je tohle správná cesta a upřímě už začínám ze směřování ATOMu bejt trochu nervozní 😃
(upraveno)
Luboš Bajkai
25.01.2024 19:47
↩
@Mális
Jako obecně selskym rozumem mi nepřijde, že by se snažili bejt user friendly😃 jako mojí angličtině na úrovni B2 může dost věcí uniknout, ale nevim, jestli je tohle správná cesta a upřímě už začínám ze směřování ATOMu bejt trochu nervozní 😃
Hele to budes mit lepsi anglictinu nez ja, ja tam zadnou zminku ze “Atom nekam smeruje nezaznamenal” 🤣
🤣 2
Mális
25.01.2024 19:51
↩
@Luboš Bajkai
Hele to budes mit lepsi anglictinu nez ja, ja tam zadnou zminku ze “Atom nekam smeruje nezaznamenal” 🤣
Jsem četl mezi řádky a vyšlo mi, že směřuje do <:xrp:796019012143153154>
Luboš Bajkai
25.01.2024 19:51
↩
@Mális
Jako obecně selskym rozumem mi nepřijde, že by se snažili bejt user friendly😃 jako mojí angličtině na úrovni B2 může dost věcí uniknout, ale nevim, jestli je tohle správná cesta a upřímě už začínám ze směřování ATOMu bejt trochu nervozní 😃
na druhou stranu, je bear market, nazenou tim do projektu nove kolibriky. Vem si jaky byl hype po uverejneni planu na Atom 2.0 😃 Nez novym kolibrikum dojde ze je to blbost tak muzem byt uz v pulce bullmarketu
Mális
25.01.2024 19:52
↩
@Luboš Bajkai
na druhou stranu, je bear market, nazenou tim do projektu nove kolibriky. Vem si jaky byl hype po uverejneni planu na Atom 2.0 😃 Nez novym kolibrikum dojde ze je to blbost tak muzem byt uz v pulce bullmarketu
Chudáci, co to tam zamknou na rok🙈🤣
Luboš Bajkai
25.01.2024 19:52
↩
@Mális
Chudáci, co to tam zamknou na rok🙈🤣
nasi hrdinove 💪
Mális
25.01.2024 19:53
Ale budou mít 4x větší hlasovací práva a to se vyplatí💪😃
Luboš Bajkai
25.01.2024 19:53
↩
@Mális
Ale budou mít 4x větší hlasovací práva a to se vyplatí💪😃
kolik myslis ze se zamklo lidi v polce do drazeb slotu? Proc by to melo byt tady jine
Luboš Bajkai
25.01.2024 19:54
↩
@Mális
Ale budou mít 4x větší hlasovací práva a to se vyplatí💪😃
hele fakt to muze mit pozitivni dopad na price action, jen clovek nesmi byt trotl a zaknout se tam
👌 1
👍 1
JUDr. Inkognito
25.01.2024 20:25
Ahoj, Luboši <@796869384483897356> kolik % Atomů ze svého portfolia jsi vlastně přelil jinam po posledním Cosmoverse?
Ptám se abych měl inspiraci a nebyl jen tupý hodler Atomu do nuly 😆
Ptám se abych měl inspiraci a nebyl jen tupý hodler Atomu do nuly 😆
Luboš Bajkai
25.01.2024 20:29
↩
@JUDr. Inkognito
Ahoj, Luboši <@796869384483897356> kolik % Atomů ze svého portfolia jsi vlastně přelil jinam po posledním Cosmoverse?
Ptám se abych měl inspiraci a nebyl jen tupý hodler Atomu do nuly 😆
Ptám se abych měl inspiraci a nebyl jen tupý hodler Atomu do nuly 😆
cca 1/3
Luboš Bajkai
25.01.2024 20:42
↩
@JUDr. Inkognito
Ahoj, Luboši <@796869384483897356> kolik % Atomů ze svého portfolia jsi vlastně přelil jinam po posledním Cosmoverse?
Ptám se abych měl inspiraci a nebyl jen tupý hodler Atomu do nuly 😆
Ptám se abych měl inspiraci a nebyl jen tupý hodler Atomu do nuly 😆
Hele ja mam Atom rad, fakt mi namnozil dost portfolio, co ted mam uz nechavam byt. Ja jsem takovy hodler nehodler. Kdyz citim ze uz je projekt z meho pohledu uzrali na prodej tak ho fakt cely prodam. Treba ted uz nenam zadny stride 😆
Petr Langr
26.01.2024 07:43
do cosmos-news ted neni mozny pridavat odkazy.. to je super vylepseni.. 🙈
https://x.com/Cryptocito/status/1750573224386064834?s=20
https://x.com/Cryptocito/status/1750573224386064834?s=20
👍 1
Swordfish
26.01.2024 07:54
↩
@Petr Langr
do cosmos-news ted neni mozny pridavat odkazy.. to je super vylepseni.. 🙈
https://x.com/Cryptocito/status/1750573224386064834?s=20
https://x.com/Cryptocito/status/1750573224386064834?s=20
do novinek mohou jen mods a vys, je to aby tam nebyla diskuze
👌 1
domluvte se s <@&767684453165170718>
GiSo
26.01.2024 07:55
Moderátor je víc, než <@&767748339164119092> ?
Swordfish
26.01.2024 07:56
neni, ale vy jste blize lidu a muzete vyslechnout jejich pozadavky
lenin:883439946977910784 2
❤️ 1
KryptoVláďa
26.01.2024 07:57
<@671336424276099073> uz muzes
👌 1
Mális
26.01.2024 16:46
↩
@Luboš Bajkai
Hele ja mam Atom rad, fakt mi namnozil dost portfolio, co ted mam uz nechavam byt. Ja jsem takovy hodler nehodler. Kdyz citim ze uz je projekt z meho pohledu uzrali na prodej tak ho fakt cely prodam. Treba ted uz nenam zadny stride 😆
To je ale ten problém, jsem asi naivní, ale už bych rád našel projekt vyjma ETH, kam půjdu primárně ne kvůli zisku, ale kvůli usecasu, kterej bude dlouhodobějšího rázu.
mysatko [PTLK]
26.01.2024 17:02
↩
@Mális
To je ale ten problém, jsem asi naivní, ale už bych rád našel projekt vyjma ETH, kam půjdu primárně ne kvůli zisku, ale kvůli usecasu, kterej bude dlouhodobějšího rázu.
polka? 🤔
kek:872079105607233557 4
Mális
26.01.2024 17:54
↩
@mysatko [PTLK]
polka? 🤔
Dobře, nevyjádřil jsem se úplně přesně. O čem snim, když spim, jak by řekla Babiška… prostě bych rád projekt, kterej by byl i user friendly s ambicí nějaký větší adopce s jasně definivanou a smysluplnou tokenomikou… a samozřejmě s decentralizací…. Jo vim, máme tu ETH🙈😃
Luboš Bajkai
26.01.2024 18:01
↩
@Mális
Dobře, nevyjádřil jsem se úplně přesně. O čem snim, když spim, jak by řekla Babiška… prostě bych rád projekt, kterej by byl i user friendly s ambicí nějaký větší adopce s jasně definivanou a smysluplnou tokenomikou… a samozřejmě s decentralizací…. Jo vim, máme tu ETH🙈😃
premyslel jsi nad USDT? je to derivat dolaru, ma fungovat jako dolar a taky tak funguje 🤣 teda az na ten tvuj pozadavek na decentralizaci
(upraveno)
🤣 2
Mális
27.01.2024 10:09
↩
@Luboš Bajkai
premyslel jsi nad USDT? je to derivat dolaru, ma fungovat jako dolar a taky tak funguje 🤣 teda az na ten tvuj pozadavek na decentralizaci
Jo, to mě houpej, Luboši😃
Arnold Rimmer
27.01.2024 11:31
↩
@Mális
Dobře, nevyjádřil jsem se úplně přesně. O čem snim, když spim, jak by řekla Babiška… prostě bych rád projekt, kterej by byl i user friendly s ambicí nějaký větší adopce s jasně definivanou a smysluplnou tokenomikou… a samozřejmě s decentralizací…. Jo vim, máme tu ETH🙈😃
Bitcoin?
Mális
27.01.2024 11:45
↩
@Arnold Rimmer
Bitcoin?
Bitcoin je digitální zlato. To buď hodluješ, nebo s tim zaplatíš, nic víc. Navíc nevim, jak bych to naučil vlastní babičku 😉
Vektor
27.01.2024 11:48
↩
@Mális
Dobře, nevyjádřil jsem se úplně přesně. O čem snim, když spim, jak by řekla Babiška… prostě bych rád projekt, kterej by byl i user friendly s ambicí nějaký větší adopce s jasně definivanou a smysluplnou tokenomikou… a samozřejmě s decentralizací…. Jo vim, máme tu ETH🙈😃
Take ho tedle bull hledam:) zatim marne
Luboš Bajkai
28.01.2024 17:34
Luboš Bajkai
28.01.2024 17:35
↩
@Luboš Bajkai
https://discord.com/channels/767643615592972289/1026383126349496391/1201218276198457385
<@720562582716547193> taky nezapominej ze obcas mam vic stesti nez rozumu. Zrovna u INJ to plati v mem pripade dvojnasobne.
JUDr. Inkognito
28.01.2024 17:40
↩
@Luboš Bajkai
<@720562582716547193> taky nezapominej ze obcas mam vic stesti nez rozumu. Zrovna u INJ to plati v mem pripade dvojnasobne.
přesně s takovými lidmi chci být v kontaktu 😂
A když luboš zmínil Kuji tak ta v pre-bullmarketu udělá těch bájných 10 dolců a peak bude 100dolců v následném bullu 🤤
Luboš Bajkai
28.01.2024 17:48
↩
@JUDr. Inkognito
přesně s takovými lidmi chci být v kontaktu 😂
Ja ted nic vyhlidnuteho nemam proto zacinam s novou akumulaci KUJI ( 3.2-2.5$ uplne na pohodu ).
Doufam ze se <@829335069121839109> neurazi ale dostal jsem od nej zajimavy tip na $PICA. Je po hodne velkem runu. Tokenika na prvni pohled vypada dost blaznive. Neco malo jsem nabral a budu zkouset nabirat v range 0.010-0.015 $. Ze zacatku se mi tam nelibil puvod z polkaDOT ale ma to ted vazby na Solanu a to je jina army 🤣 Ale je to fakt trosku gamble. Vzal jsem toho za 500$ aby me to tolik nebolelo.
PS: v nejhorsim to ma super zkratku a bude se na to dobre nadavat 🥶
(upraveno)
Doufam ze se <@829335069121839109> neurazi ale dostal jsem od nej zajimavy tip na $PICA. Je po hodne velkem runu. Tokenika na prvni pohled vypada dost blaznive. Neco malo jsem nabral a budu zkouset nabirat v range 0.010-0.015 $. Ze zacatku se mi tam nelibil puvod z polkaDOT ale ma to ted vazby na Solanu a to je jina army 🤣 Ale je to fakt trosku gamble. Vzal jsem toho za 500$ aby me to tolik nebolelo.
PS: v nejhorsim to ma super zkratku a bude se na to dobre nadavat 🥶
🤣 5
Mális
28.01.2024 17:54
↩
@JUDr. Inkognito
A když luboš zmínil Kuji tak ta v pre-bullmarketu udělá těch bájných 10 dolců a peak bude 100dolců v následném bullu 🤤
A máš spočítaný, jaká by musela bejt kapitalizace, aby byla kuji za 100%? Já jen, jestli to neni jen vlhkej sen😃
JUDr. Inkognito
28.01.2024 17:56
↩
@Mális
A máš spočítaný, jaká by musela bejt kapitalizace, aby byla kuji za 100%? Já jen, jestli to neni jen vlhkej sen😃
mi už nic jiného než vlhké sny nezbývá když jsem utopil v juno a nyní se potápím v Atomu 🙂
Mális
28.01.2024 18:08
↩
@JUDr. Inkognito
mi už nic jiného než vlhké sny nezbývá když jsem utopil v juno a nyní se potápím v Atomu 🙂
Ohledně ATOMu se můžeme držet za ruku spolu až do nuly 😃
🤝 1
JUDr. Inkognito
28.01.2024 18:16
↩
@Mális
Ohledně ATOMu se můžeme držet za ruku spolu až do nuly 😃
zase takový sebemrskač nechci být 🤣
Mális
28.01.2024 18:27
↩
@JUDr. Inkognito
zase takový sebemrskač nechci být 🤣
Nebudu si to brát osobně😃
🤣 2
Luboš Bajkai
28.01.2024 20:41
↩
@Mális
A máš spočítaný, jaká by musela bejt kapitalizace, aby byla kuji za 100%? Já jen, jestli to neni jen vlhkej sen😃
Pokud jsi chtel napsat 100$ a ne 100%, tak pak cena x pocet minci = MC tak jak to zname z coingecka. To ale neznamena ze tam ty penize skutecne jsou nebo se tam museli nalit. Urceni realne ceny je celkem tezka disciplina a vstupuji do toho terminy jako undervalued, overbought, oversold, fundament, narative atd.
Jednoduse receno, to co vidime za cenu ted na grafech neodpovida cene za kterou by mohli byt prodany / nakoupeny vsechny mince.
Mas projekt jako Kujira se 100 miliony minci. Jenze 50% minci nekdo stakuje a jsou kratkodobe nelikvidni, mozna dalsich 30% minci jsou nekde v zastavene jako korateral nebo jsou v nejakych LP tokenech. A dalsich 10% drzi opravdu long term investori. Pak se tedy realne obchoduje treba jen s 10% mincich tedy s 10 miliony. Takze kdyz do projektu pak pritece treba 30-40 milionu tak to muze zpusobit kratkodoby problem s koupi a cena muze skocit hodne nahoru ( pak prichazi preceneni a konsolidace ). Treba u Kujira si v bull marketu dokazu klidne predstavit cenovku 50$ a i pri te cene se tady budou lidi chlubit jak suprove nakoupili
(upraveno)
Jednoduse receno, to co vidime za cenu ted na grafech neodpovida cene za kterou by mohli byt prodany / nakoupeny vsechny mince.
Mas projekt jako Kujira se 100 miliony minci. Jenze 50% minci nekdo stakuje a jsou kratkodobe nelikvidni, mozna dalsich 30% minci jsou nekde v zastavene jako korateral nebo jsou v nejakych LP tokenech. A dalsich 10% drzi opravdu long term investori. Pak se tedy realne obchoduje treba jen s 10% mincich tedy s 10 miliony. Takze kdyz do projektu pak pritece treba 30-40 milionu tak to muze zpusobit kratkodoby problem s koupi a cena muze skocit hodne nahoru ( pak prichazi preceneni a konsolidace ). Treba u Kujira si v bull marketu dokazu klidne predstavit cenovku 50$ a i pri te cene se tady budou lidi chlubit jak suprove nakoupili
👍 2
Mális
28.01.2024 21:05
↩
@Luboš Bajkai
Pokud jsi chtel napsat 100$ a ne 100%, tak pak cena x pocet minci = MC tak jak to zname z coingecka. To ale neznamena ze tam ty penize skutecne jsou nebo se tam museli nalit. Urceni realne ceny je celkem tezka disciplina a vstupuji do toho terminy jako undervalued, overbought, oversold, fundament, narative atd.
Jednoduse receno, to co vidime za cenu ted na grafech neodpovida cene za kterou by mohli byt prodany / nakoupeny vsechny mince.
Mas projekt jako Kujira se 100 miliony minci. Jenze 50% minci nekdo stakuje a jsou kratkodobe nelikvidni, mozna dalsich 30% minci jsou nekde v zastavene jako korateral nebo jsou v nejakych LP tokenech. A dalsich 10% drzi opravdu long term investori. Pak se tedy realne obchoduje treba jen s 10% mincich tedy s 10 miliony. Takze kdyz do projektu pak pritece treba 30-40 milionu tak to muze zpusobit kratkodoby problem s koupi a cena muze skocit hodne nahoru ( pak prichazi preceneni a konsolidace ). Treba u Kujira si v bull marketu dokazu klidne predstavit cenovku 50$ a i pri te cene se tady budou lidi chlubit jak suprove nakoupili
Jednoduse receno, to co vidime za cenu ted na grafech neodpovida cene za kterou by mohli byt prodany / nakoupeny vsechny mince.
Mas projekt jako Kujira se 100 miliony minci. Jenze 50% minci nekdo stakuje a jsou kratkodobe nelikvidni, mozna dalsich 30% minci jsou nekde v zastavene jako korateral nebo jsou v nejakych LP tokenech. A dalsich 10% drzi opravdu long term investori. Pak se tedy realne obchoduje treba jen s 10% mincich tedy s 10 miliony. Takze kdyz do projektu pak pritece treba 30-40 milionu tak to muze zpusobit kratkodoby problem s koupi a cena muze skocit hodne nahoru ( pak prichazi preceneni a konsolidace ). Treba u Kujira si v bull marketu dokazu klidne predstavit cenovku 50$ a i pri te cene se tady budou lidi chlubit jak suprove nakoupili
Jasný, upsal jsem se a měli tam bejt $. A tomu, cos napsal rozumim, ale právě díky MC máš alespoň nějakou metriku pro porovnání, byť není ideální. Kujiru znam jen povrchně, tak ani nevim, jaký jsou tam plány, udržitelnost atd., takže asi všechno růžový, když tu čtu takhle optimistický predikce…
Luboš Bajkai
28.01.2024 21:10
↩
@Mális
Jasný, upsal jsem se a měli tam bejt $. A tomu, cos napsal rozumim, ale právě díky MC máš alespoň nějakou metriku pro porovnání, byť není ideální. Kujiru znam jen povrchně, tak ani nevim, jaký jsou tam plány, udržitelnost atd., takže asi všechno růžový, když tu čtu takhle optimistický predikce…
market cap neni dobra metrika na urceni budouci ceny 😉 Lepsi je TVL a trend aktivnich adres.
PS: Juno melo MC 2 miliardy $ a kde je dnes. A kdyz Juno na konci bull marketu nic krom slibu nenabizelo a pres to ho trh nacenil na + 40$ tak proc by pak v bull marketu nemohla kujira co je plne funkcni dex s mnoha unikatnimi funkcemi ktere jinde nenajdes a plnohodnotnou mobilni aplikaci nemohla stat 50$ 🤷♂️ ( oba projekty maji +/- stejny pocet minci )
(upraveno)
PS: Juno melo MC 2 miliardy $ a kde je dnes. A kdyz Juno na konci bull marketu nic krom slibu nenabizelo a pres to ho trh nacenil na + 40$ tak proc by pak v bull marketu nemohla kujira co je plne funkcni dex s mnoha unikatnimi funkcemi ktere jinde nenajdes a plnohodnotnou mobilni aplikaci nemohla stat 50$ 🤷♂️ ( oba projekty maji +/- stejny pocet minci )
Mális
29.01.2024 07:52
↩
@Luboš Bajkai
market cap neni dobra metrika na urceni budouci ceny 😉 Lepsi je TVL a trend aktivnich adres.
PS: Juno melo MC 2 miliardy $ a kde je dnes. A kdyz Juno na konci bull marketu nic krom slibu nenabizelo a pres to ho trh nacenil na + 40$ tak proc by pak v bull marketu nemohla kujira co je plne funkcni dex s mnoha unikatnimi funkcemi ktere jinde nenajdes a plnohodnotnou mobilni aplikaci nemohla stat 50$ 🤷♂️ ( oba projekty maji +/- stejny pocet minci )
PS: Juno melo MC 2 miliardy $ a kde je dnes. A kdyz Juno na konci bull marketu nic krom slibu nenabizelo a pres to ho trh nacenil na + 40$ tak proc by pak v bull marketu nemohla kujira co je plne funkcni dex s mnoha unikatnimi funkcemi ktere jinde nenajdes a plnohodnotnou mobilni aplikaci nemohla stat 50$ 🤷♂️ ( oba projekty maji +/- stejny pocet minci )
Jasně, může, to nezpochybňuju, jen těch neznámejch je mnohem víc… kolik lidí to drží jen pro spekul, kolik je tam velryb, který ti to v určitou chvíli můžou hodit na hlavu atd… proto je obecně důležitý, co ten projekt umí, co má doručit a jestli to má dlouhodobej usecase, ani to samozřejmě nic neznamená…
KryptoVláďa
29.01.2024 08:06
koukam, ze source krasnejch 100% up.... za par dni mi konci staking, pujde z domu
Luboš Bajkai
29.01.2024 09:30
↩
@Mális
Jasně, může, to nezpochybňuju, jen těch neznámejch je mnohem víc… kolik lidí to drží jen pro spekul, kolik je tam velryb, který ti to v určitou chvíli můžou hodit na hlavu atd… proto je obecně důležitý, co ten projekt umí, co má doručit a jestli to má dlouhodobej usecase, ani to samozřejmě nic neznamená…
Jen spolu vedem otevrenou diskuzi, jak jinak by jsme pak meli sanci porazit trh. S poctem velryb a spekulantu souhlasim, ale tohle se da snadno u projektu overit uz jen pomoci tokeniky a informaci kolik procent coinu ma Team, VC atd. U bezicich projektu pro zjisteni velkych penezenek muzes pouzit defillamu nebo smartstake.io a v nejhorsim i mintscan.
V druhe casti popisujes fundament tam ja s tebou z casti souhlasim ale neberu to jako uplne jako dogma. Obcas lidi fundamentu prirazuji az prilis velkou vahu. Fundament ma jednu obrouvskou nevyhodu, je potreba hodne technickych znalosti v ramci crypta a tomu moc lidi nerozumi. Proto ja vic prihlizim na narativ nez na fundament. Narativ je vypraveni pribehu, takova pohadka pro investory. NFT narativ vypravel pribeh jak si za jedinecne tokeny budem kupovat listky na koncert ktere nelze padelat. Tomuhle pribehu investor rozumi a ma chut do toho vlozit penize. Na druhou stranu treba Secret Network, z hlediska fundamentu asi super. Ale pak prijde bezny investor a na nej vybehne pozadavek aby si vygeneroval svuj tajny klic aby videl svoje portfolio a uz ho chut investovat presla.
V druhe casti popisujes fundament tam ja s tebou z casti souhlasim ale neberu to jako uplne jako dogma. Obcas lidi fundamentu prirazuji az prilis velkou vahu. Fundament ma jednu obrouvskou nevyhodu, je potreba hodne technickych znalosti v ramci crypta a tomu moc lidi nerozumi. Proto ja vic prihlizim na narativ nez na fundament. Narativ je vypraveni pribehu, takova pohadka pro investory. NFT narativ vypravel pribeh jak si za jedinecne tokeny budem kupovat listky na koncert ktere nelze padelat. Tomuhle pribehu investor rozumi a ma chut do toho vlozit penize. Na druhou stranu treba Secret Network, z hlediska fundamentu asi super. Ale pak prijde bezny investor a na nej vybehne pozadavek aby si vygeneroval svuj tajny klic aby videl svoje portfolio a uz ho chut investovat presla.
✅ 6
Mális
29.01.2024 16:25
Souhlas absolutní. Jen mi na tom do značný míry vadí, že pak krátkodobě uspějou projekty, který nic nedoručí a mají pouze dobrej marketing… asi jsem v tomhle naivní 😃 jen bych chtěl bejt jednou all in krypto tak, abych u toho nemusel trávit desítky minut až hodiny denně 🙈😃
Luboš Bajkai
29.01.2024 18:13
↩
@Mális
Souhlas absolutní. Jen mi na tom do značný míry vadí, že pak krátkodobě uspějou projekty, který nic nedoručí a mají pouze dobrej marketing… asi jsem v tomhle naivní 😃 jen bych chtěl bejt jednou all in krypto tak, abych u toho nemusel trávit desítky minut až hodiny denně 🙈😃
Ono je potreba to nebrat uplne hlava nehlava jen kvuli narativu. Treba u LSD projektu, Lending platforem asi potrebujes dobry fundamentalni zaklad aby to nekdo jen tak nerugnul.
Pred rokem jsem tady diskutoval s nekym ohledne fundamentu vs narative. Vzal jsem tenkrat schvalne za 100$ chihuahua jako zastupce za narative meme coinu. A za 100$ jsem vzal fundamentalne zamereny Secret network.
Vysledek je takovy: na Secretu jsem krasnych -50% 🤣 a Civavu jsem pred mesicem prodaval se ziskem 15x
Abych byl fer, cca mesic po koupy Civavy jsem dostal na ni nft airdrop ktery jsem obratem strelil a tim mi vzrostlo mnozstvi coinu na dvojnasobek ale i na Secretu jsem dostal aidrop na Fina v hodnote asi 6$ 🤣
Pred rokem jsem tady diskutoval s nekym ohledne fundamentu vs narative. Vzal jsem tenkrat schvalne za 100$ chihuahua jako zastupce za narative meme coinu. A za 100$ jsem vzal fundamentalne zamereny Secret network.
Vysledek je takovy: na Secretu jsem krasnych -50% 🤣 a Civavu jsem pred mesicem prodaval se ziskem 15x
Abych byl fer, cca mesic po koupy Civavy jsem dostal na ni nft airdrop ktery jsem obratem strelil a tim mi vzrostlo mnozstvi coinu na dvojnasobek ale i na Secretu jsem dostal aidrop na Fina v hodnote asi 6$ 🤣
Mális
29.01.2024 19:53
↩
@Luboš Bajkai
Ono je potreba to nebrat uplne hlava nehlava jen kvuli narativu. Treba u LSD projektu, Lending platforem asi potrebujes dobry fundamentalni zaklad aby to nekdo jen tak nerugnul.
Pred rokem jsem tady diskutoval s nekym ohledne fundamentu vs narative. Vzal jsem tenkrat schvalne za 100$ chihuahua jako zastupce za narative meme coinu. A za 100$ jsem vzal fundamentalne zamereny Secret network.
Vysledek je takovy: na Secretu jsem krasnych -50% 🤣 a Civavu jsem pred mesicem prodaval se ziskem 15x
Abych byl fer, cca mesic po koupy Civavy jsem dostal na ni nft airdrop ktery jsem obratem strelil a tim mi vzrostlo mnozstvi coinu na dvojnasobek ale i na Secretu jsem dostal aidrop na Fina v hodnote asi 6$ 🤣
Pred rokem jsem tady diskutoval s nekym ohledne fundamentu vs narative. Vzal jsem tenkrat schvalne za 100$ chihuahua jako zastupce za narative meme coinu. A za 100$ jsem vzal fundamentalne zamereny Secret network.
Vysledek je takovy: na Secretu jsem krasnych -50% 🤣 a Civavu jsem pred mesicem prodaval se ziskem 15x
Abych byl fer, cca mesic po koupy Civavy jsem dostal na ni nft airdrop ktery jsem obratem strelil a tim mi vzrostlo mnozstvi coinu na dvojnasobek ale i na Secretu jsem dostal aidrop na Fina v hodnote asi 6$ 🤣
Jo a to je přesně ono… nedává to smysl a proto to hodně lidí, co nad tim přemejšlí, odradí. Prostě gamble. 😃 btw. nějakej meme coin tip?😃
Luboš Bajkai
29.01.2024 20:02
↩
@Mális
Jo a to je přesně ono… nedává to smysl a proto to hodně lidí, co nad tim přemejšlí, odradí. Prostě gamble. 😃 btw. nějakej meme coin tip?😃
Ja ted zadny meme nemam takze nevim 🤷♂️. Spis bych tvoji vetu otocil, mnoha lidem heavy fundamentalni veci nedavaji smysl a odradi je to. Jednoduchemu narativu jako je meme rozumi, vzdyt ten coin je mladsi braska doge coinu ktery udelal 100 000% 🤷♂️ Fundament te zajima v hlubokem bear marketu kdyz uz se trh otaci tak je to uz jen o narativech. Za chvili se budou lidi divit proc v jeden okamzik exploduji jen jedny coiny, potom o 3 tydny zas jine. Je to o narativech a mezi narativy se prelivaji prachy
👍 1
Mális
29.01.2024 20:27
↩
@Luboš Bajkai
Ja ted zadny meme nemam takze nevim 🤷♂️. Spis bych tvoji vetu otocil, mnoha lidem heavy fundamentalni veci nedavaji smysl a odradi je to. Jednoduchemu narativu jako je meme rozumi, vzdyt ten coin je mladsi braska doge coinu ktery udelal 100 000% 🤷♂️ Fundament te zajima v hlubokem bear marketu kdyz uz se trh otaci tak je to uz jen o narativech. Za chvili se budou lidi divit proc v jeden okamzik exploduji jen jedny coiny, potom o 3 tydny zas jine. Je to o narativech a mezi narativy se prelivaji prachy
jo, ale pak se bavíme jen o spekulacích a gamblu, ne o kryptu, který má ambice nahradit, nebo alespoň být alternativou k současnému finančnímu systému v rukou populistických politiků a jimi dosazenejch bankéřů v centrálních bankách...
mysatko [PTLK]
29.01.2024 20:35
↩
@Mális
jo, ale pak se bavíme jen o spekulacích a gamblu, ne o kryptu, který má ambice nahradit, nebo alespoň být alternativou k současnému finančnímu systému v rukou populistických politiků a jimi dosazenejch bankéřů v centrálních bankách...
tyhle ambice mají lidé, ne krypto 🙂 a ne všichni tvůrci. někteří třeba vyvíjejí VPN, streaming platformy, cloudová řešení, identifikaci, gamesy metaversy a spoustu dalších co s alternativou k současnému finančnímu systému má pramálo společného... 😉
Ale lidi jako investoři do krypta v tom vidí hlavně možnost rychle vydělat. fundament nefundament. Narativ 100x jim bohatě stačí.
Popravdě neznám moc lidí, co investovali do nějakého kryptoprojektu s tím, že ten projekt vytváří věci které budou za 5 a více let, jako třeba funkční metaverse apod. To znám násobně víc lidí, co investují v bearu aby z toho v bullu vytáhli víc. opět, narativ nenarativ. 😉
Ale lidi jako investoři do krypta v tom vidí hlavně možnost rychle vydělat. fundament nefundament. Narativ 100x jim bohatě stačí.
Popravdě neznám moc lidí, co investovali do nějakého kryptoprojektu s tím, že ten projekt vytváří věci které budou za 5 a více let, jako třeba funkční metaverse apod. To znám násobně víc lidí, co investují v bearu aby z toho v bullu vytáhli víc. opět, narativ nenarativ. 😉
Mális
29.01.2024 20:38
↩
@mysatko [PTLK]
tyhle ambice mají lidé, ne krypto 🙂 a ne všichni tvůrci. někteří třeba vyvíjejí VPN, streaming platformy, cloudová řešení, identifikaci, gamesy metaversy a spoustu dalších co s alternativou k současnému finančnímu systému má pramálo společného... 😉
Ale lidi jako investoři do krypta v tom vidí hlavně možnost rychle vydělat. fundament nefundament. Narativ 100x jim bohatě stačí.
Popravdě neznám moc lidí, co investovali do nějakého kryptoprojektu s tím, že ten projekt vytváří věci které budou za 5 a více let, jako třeba funkční metaverse apod. To znám násobně víc lidí, co investují v bearu aby z toho v bullu vytáhli víc. opět, narativ nenarativ. 😉
Ale lidi jako investoři do krypta v tom vidí hlavně možnost rychle vydělat. fundament nefundament. Narativ 100x jim bohatě stačí.
Popravdě neznám moc lidí, co investovali do nějakého kryptoprojektu s tím, že ten projekt vytváří věci které budou za 5 a více let, jako třeba funkční metaverse apod. To znám násobně víc lidí, co investují v bearu aby z toho v bullu vytáhli víc. opět, narativ nenarativ. 😉
no a z lidí, kteří na podobnejch projektech projedou prachy, vznikaj toxický maxíci <:kicom:831836375271079977> 😃
😂 2
mysatko [PTLK]
29.01.2024 20:41
↩
@Mális
no a z lidí, kteří na podobnejch projektech projedou prachy, vznikaj toxický maxíci <:kicom:831836375271079977> 😃
přesně tak. a těm jde taky hovno o alternativu k finančnímu systému. jen mají tento narativ, za který schovávají svoji chamtivost. hlavní narativ krypta je chamtivost. ta má bohužel poněkud negativní feeling
👍 1
Mális
29.01.2024 20:44
↩
@mysatko [PTLK]
přesně tak. a těm jde taky hovno o alternativu k finančnímu systému. jen mají tento narativ, za který schovávají svoji chamtivost. hlavní narativ krypta je chamtivost. ta má bohužel poněkud negativní feeling
no vždycky, když na X čtu maxíky o tom, že je BTC měna a ne digitální zlato, tak rostu do nebe 🙈
Luboš Bajkai
29.01.2024 20:44
↩
@Mális
no a z lidí, kteří na podobnejch projektech projedou prachy, vznikaj toxický maxíci <:kicom:831836375271079977> 😃
Muzu se zeptat jak dlouho jsi v kryptu? Mas jeste takove krasne bear marketem nepocuchane krypto myslenky 🥹
🤣 1
mysatko [PTLK]
29.01.2024 20:47
↩
@Mális
no vždycky, když na X čtu maxíky o tom, že je BTC měna a ne digitální zlato, tak rostu do nebe 🙈
to se jich musíš zeptat, kolik věcí si za btc koupili, když je to tá měna. jenomže tohle ti hlavně cpou do hlavy štosujsaty maxíci. a ti žádné saty neutrácejí. těší je, že přijdou instituce a SEC schválí etf... a prý alternativa k finančnímu systému. jojo 😂
🤣 1
Mális
29.01.2024 20:49
↩
@Luboš Bajkai
Muzu se zeptat jak dlouho jsi v kryptu? Mas jeste takove krasne bear marketem nepocuchane krypto myslenky 🥹
jo, jsem naivní, proto ještě držim ATOM😃 a v kryptu jsem od roku 2019
Mális
29.01.2024 20:50
↩
@mysatko [PTLK]
to se jich musíš zeptat, kolik věcí si za btc koupili, když je to tá měna. jenomže tohle ti hlavně cpou do hlavy štosujsaty maxíci. a ti žádné saty neutrácejí. těší je, že přijdou instituce a SEC schválí etf... a prý alternativa k finančnímu systému. jojo 😂
hele tyhle jejich odpovědi už znam zpaměti... na tohle ti přesně odepíšou, že nejdřív utrácej fiat 😃
Luboš Bajkai
29.01.2024 20:50
↩
@Mális
jo, jsem naivní, proto ještě držim ATOM😃 a v kryptu jsem od roku 2019
Tak to mas muj obdiv 🥹 me ta naivita uz presla 🤣
👌🏼 1
Mális
29.01.2024 20:51
↩
@Luboš Bajkai
Tak to mas muj obdiv 🥹 me ta naivita uz presla 🤣
spíš v tom nemam tolik peněz, abych si nemohl dovolit bejt naivní 😃
Luboš Bajkai
29.01.2024 20:52
↩
@mysatko [PTLK]
to se jich musíš zeptat, kolik věcí si za btc koupili, když je to tá měna. jenomže tohle ti hlavně cpou do hlavy štosujsaty maxíci. a ti žádné saty neutrácejí. těší je, že přijdou instituce a SEC schválí etf... a prý alternativa k finančnímu systému. jojo 😂
az se zacne spekulovat na ETF u Etheru tak se taky najdou skalni zastanci decentralizace co tomu zatleskaji. Jenze v pripade etheru je ETF proste prusvih z hlediska PoS
Mális
29.01.2024 20:53
↩
@Luboš Bajkai
az se zacne spekulovat na ETF u Etheru tak se taky najdou skalni zastanci decentralizace co tomu zatleskaji. Jenze v pripade etheru je ETF proste prusvih z hlediska PoS
tam se oddělí zrno od plev... kdo má ETH jen na spekul a co si budem, to bude taky dost lidí😃
mysatko [PTLK]
29.01.2024 20:55
↩
@Luboš Bajkai
az se zacne spekulovat na ETF u Etheru tak se taky najdou skalni zastanci decentralizace co tomu zatleskaji. Jenze v pripade etheru je ETF proste prusvih z hlediska PoS
z jakého důvodu?