# solana | https://solana.com/
1617 zpráv • strana 11/17
Jayak 20.11.2023 20:21
Jo a sel jsem pooly 3xPYTH/SOL a 1xPYTH/bSOL.
Tomáš 21.11.2023 07:02
OK, tak teda zavítám i do solana roomky 😄
já řešil pár pyth/usdc a podle čísel i vlastního výzkumu dává víc raydium ... možná i tak dvojnásobně
Gali 21.11.2023 07:03
@Tomáš já řešil pár pyth/usdc a podle čísel i vlastního výzkumu dává víc raydium ... možná i tak dvojnásobně
To si v poole ci likvidita ?
Tomáš 21.11.2023 07:05
@Gali To si v poole ci likvidita ?
koncentrovaná likvidita
<@524385595821391882> koukám na to kamino a když už takhle vysoké čísla ještě autocompounduješ přes ně, to je teda mazec 😄
Gali 21.11.2023 07:07
@Tomáš <@524385595821391882> koukám na to kamino a když už takhle vysoké čísla ještě autocompounduješ přes ně, to je teda mazec 😄
Ty vole to uz by malo byt v degen roomke nie ? hahaha brutal
(upraveno)
Tomáš 21.11.2023 07:16
ale ty data jsou nesmysl, protože to má jenom čísla za včerejšek a to už se nebude opakovat (nízká likvidita a velké volume)
je pro raydium a orcu něco jako dexscreener, aby se dalo dívat na rozložení volume v čase atd.?
Gali 21.11.2023 07:21
@Tomáš ale ty data jsou nesmysl, protože to má jenom čísla za včerejšek a to už se nebude opakovat (nízká likvidita a velké volume)
Ok ok . Diky to nemam sajnu 🙂
(upraveno)
Gali 21.11.2023 08:27
59 dolacov likvidita uzky range a 50 centov za pol hodky 🙂 Sranda
(upraveno)
Tomáš 21.11.2023 08:38
@Gali 59 dolacov likvidita uzky range a 50 centov za pol hodky 🙂 Sranda
ono teď se to už zase dostává do cen, kde likvidita není, takže výnosy jsou do nebes 😄
👌 1
Jayak 21.11.2023 09:10
@Tomáš <@524385595821391882> koukám na to kamino a když už takhle vysoké čísla ještě autocompounduješ přes ně, to je teda mazec 😄
Kamino... maji tam rozbity ukazovatko na P/L, ale odhadem mi to za noc udelalo +4% + a to nevim jestli se pricita nebo odecita jsou tam nejaky drobny v total fees.

Orca a Raydium ... neodvazuju se rict, kterej dela vic. Prijde mi, ze papirove by mel byt lepsi Raydium, ale tim ze Orca ma o neco vetsi volume to dozene. Cca za noc +10% raydium a +10% orca.
(upraveno)
Takze Kamino neudela ty samy % jako kdyz si tu range spravujes sam. Ale to jsme asi cekali. Zase tam ale neresis zmenu range a autocomp. A je tam prislib points a airdropu.
(upraveno)
Celkove velka spokojenost. At to jeste par dni vydrzi a pak pump Pyth a budem v duchodu.
Ocekavane Solana Airdropy:
- jupiter - 2-4 kolo, 1 kolo byl snapshot
- marginfi - body za lend a borrow
- drift - perps, LP, borrow/lend
- zeta (perps market - dobry koupit nft zeta karticky na magic eden nebo tensor ktery vam davaj 2x body za 7 dni)
- kamino - meli by spustit bodovej system
- tensor (nft) - bezi tam 3. kampan viz odkazy na jejich strance
- magic eden (nft) - spekulace, zatim nic neoznamili, ale nemaji token a chystaji se vic i na ETH market pro konkurenci s OpenSea

Airdropy hotovo:
- Jupiter $JUP - prvni z 4 planovanych kol airdropu by mel byt v lednu '24
- HXRO - pokud jste meli alespon 10mil BONK na penezence nebo defi protokolech - https://x.com/hxrobtc/status/1727442409825698122?s=46&t=KeGoq8TxXu2EeitLhvDVLA
- jitosol $JTO - liquid staking protocol, sbirate body za drzeni jitosol i za jejich pouzivani v dalsich dapps (napr. marginfi, atd.) - pekne se da nasobit airdrop i jinde

Summary:
Peknej thread tady: https://x.com/milesdeutscher/status/1726328690458726598?s=46&t=KeGoq8TxXu2EeitLhvDVLA
(upraveno)
Paul_yogi23 21.11.2023 09:19
Ja byl dlouho aktivni na aldrin, ale pyth se mne uplne vyhnul.. asi spatny dex 🙃
Tomáš 21.11.2023 09:19
Kamino je nějaké divné no ... Za stejný čas a cca stejnou sumu mnohem méně rewardu, z nich rychle uteču
Jayak 21.11.2023 09:20
@Tomáš Kamino je nějaké divné no ... Za stejný čas a cca stejnou sumu mnohem méně rewardu, z nich rychle uteču
Souhlas. Prislo mi to samy. Ale kdyz jsem to kontroloval za delsi usek tak to nebylo tak spatny. I kdyz usuzuju podle celkove hodnoty. P/L ukazuje 0.
Jayak 21.11.2023 09:24
@Jayak Ocekavane Solana Airdropy:
- jupiter - 2-4 kolo, 1 kolo byl snapshot
- marginfi - body za lend a borrow
- drift - perps, LP, borrow/lend
- zeta (perps market - dobry koupit nft zeta karticky na magic eden nebo tensor ktery vam davaj 2x body za 7 dni)
- kamino - meli by spustit bodovej system
- tensor (nft) - bezi tam 3. kampan viz odkazy na jejich strance
- magic eden (nft) - spekulace, zatim nic neoznamili, ale nemaji token a chystaji se vic i na ETH market pro konkurenci s OpenSea

Airdropy hotovo:
- Jupiter $JUP - prvni z 4 planovanych kol airdropu by mel byt v lednu '24
- HXRO - pokud jste meli alespon 10mil BONK na penezence nebo defi protokolech - https://x.com/hxrobtc/status/1727442409825698122?s=46&t=KeGoq8TxXu2EeitLhvDVLA
- jitosol $JTO - liquid staking protocol, sbirate body za drzeni jitosol i za jejich pouzivani v dalsich dapps (napr. marginfi, atd.) - pekne se da nasobit airdrop i jinde

Summary:
Peknej thread tady: https://x.com/milesdeutscher/status/1726328690458726598?s=46&t=KeGoq8TxXu2EeitLhvDVLA
MareZ 21.11.2023 09:26
likvidita pyth/usdc, ta cena za pyth není nějaky nesmysl? 2,7 ?
(upraveno)
Jayak 21.11.2023 09:28
@MareZ likvidita pyth/usdc, ta cena za pyth není nějaky nesmysl? 2,7 ?
je, tohle je rozbity. Aktualne je to 0.36
a nebo ukazuji cenu pres jejich pools, kde muze bejt arb.
vzdycky koukam na jup.ag pro porovnani.
MareZ 21.11.2023 09:31
@Jayak je, tohle je rozbity. Aktualne je to 0.36
ja jen ať mě to nějak neojebe 🤔 , jinak vložit likviditu asi na x pokusu, porod
Jayak 21.11.2023 09:33
@MareZ ja jen ať mě to nějak neojebe 🤔 , jinak vložit likviditu asi na x pokusu, porod
vlevo dole ozubene kolecko pro settings a slippage. Dal jsem 1% a jede to o dost lip.
(upraveno)
MareZ 21.11.2023 09:36
aha tak moje slepota, přepnout cenu
Jayak 21.11.2023 10:11
Tak jsem to nakonec nevydrzel a vytahnul vsechno z Kamino a dal do Raydium. Okamzity ukazatel harvest $ vyhral.
Tomáš 21.11.2023 12:30
@MareZ likvidita pyth/usdc, ta cena za pyth není nějaky nesmysl? 2,7 ?
Přečti si to znova ... Je 2,7 pyth za 1 usdc ... Ne 2,75 usdc za 1 pyth ... Převrácená hodnota, ale údaje mají správně
MareZ 21.11.2023 14:22
@Tomáš Přečti si to znova ... Je 2,7 pyth za 1 usdc ... Ne 2,75 usdc za 1 pyth ... Převrácená hodnota, ale údaje mají správně
o příspěvek výše jsem zmínil svou provozní slepotu
MareZ 21.11.2023 14:33
jakou strategii volite u pyth, ja po uspěchaném prodeji tia den po vysadku, ted dal pyth 1/3 do likvidity a zbytek si nechávám prozatím. Tento výsadek je muj největší a předběhl mi eth 😀 a nerad bych ho někde prodrbal, ale zas takový podíl ptf v něm rozhodně nechci. přesun 1/3 na eth se zda rozumné, 1/3 zatim likvidita dokud dává a 1/3 podržet do bullu.
Tomáš 21.11.2023 15:28
Lze někde na solaně rozumně dávat limitní příkazy? Jako třeba 1inch na EVM?
Tomáš 21.11.2023 15:50
@Jayak Souhlas. Prislo mi to samy. Ale kdyz jsem to kontroloval za delsi usek tak to nebylo tak spatny. I kdyz usuzuju podle celkove hodnoty. P/L ukazuje 0.
jak za delší časový úsek? mám to tam 9 hodin v SOL/Pyth a dostal jsem asi tak 30 centů ... se stejnou sumou a šířkou range bych měl 30 centů za 10 minut v poolu PYTH/USDC
(upraveno)
Gali 21.11.2023 17:53
Mate este problemy pri potvrdzovani na tom raydium ? ak ano tak ja som zakrtol pri prihlaseni aby autmaticky potvrdzovalo transakcie a hend presla no, snad to nebola nahoda slipage mam 1%.
Tomáš 21.11.2023 20:58
už je to mírně lepší, protože ani ta cena už tak moc nelítá
Jayak 22.11.2023 06:53
A v noci jsem opet prelval vsechno do Kamina - Pyth/Sol, Pyth/bSol a pridal jsem i Bonk/Sol (co jsem mel historicky). Kamino se mi zacina libit - p/l se ukazuji, pekna analytika.

Btw, Pyth drzi velmi pekne cenu na to co se deje okolo. Mozna by mohl jeste pekne prekvapit.
Jeste jeden update: bral jsem dalsi zisky na SOL a cast prelil to ETH. S Pyth airdropem jsem se dostal se SOL nad 50% v portfoliu.
Tomáš 22.11.2023 08:04
@Jayak A v noci jsem opet prelval vsechno do Kamina - Pyth/Sol, Pyth/bSol a pridal jsem i Bonk/Sol (co jsem mel historicky). Kamino se mi zacina libit - p/l se ukazuji, pekna analytika.

Btw, Pyth drzi velmi pekne cenu na to co se deje okolo. Mozna by mohl jeste pekne prekvapit.
opět kamino? já vůbec neřeším P/L, ale když jsem po asi 10 hodinách nakonec vylezl, tak jsem měl snad jen o 0,3% pyth tokenů více ... kdežto přímo na raydium to dává přes 1% klidně za hodinu
Jayak 22.11.2023 08:46
@Tomáš opět kamino? já vůbec neřeším P/L, ale když jsem po asi 10 hodinách nakonec vylezl, tak jsem měl snad jen o 0,3% pyth tokenů více ... kdežto přímo na raydium to dává přes 1% klidně za hodinu
To urcite pro tebe dava vetsi smysl, kdyz mas par s USDC. U me prudka zmena ceny SOL znamenala, ze jsem za vcerejsek musel 2x rebalancovat a to je pomerne draha vec kdyz je porad velka slippage na Pyth. A to jsem zkousel range +-10% a pak i +-20%. Kdyz si navic vezmu ten cas co to stoji to spravovat tak jsem si rekl, ze bude pro me lepsi jit do Kamino, kde to budou sice za mensi % ale budou delat za me. Plus spekulace na budouci body a airdrop Kamino.
Tomáš 22.11.2023 09:29
@Jayak To urcite pro tebe dava vetsi smysl, kdyz mas par s USDC. U me prudka zmena ceny SOL znamenala, ze jsem za vcerejsek musel 2x rebalancovat a to je pomerne draha vec kdyz je porad velka slippage na Pyth. A to jsem zkousel range +-10% a pak i +-20%. Kdyz si navic vezmu ten cas co to stoji to spravovat tak jsem si rekl, ze bude pro me lepsi jit do Kamino, kde to budou sice za mensi % ale budou delat za me. Plus spekulace na budouci body a airdrop Kamino.
bacha, na kamino za tebe nic dělat nebudou (minimálně ten jeden pool, kam jsem vlezl já, tak je fixed range ... akorát ti možná reinvestují odměny, ale range je široká a nemění jí)
MareZ 22.11.2023 10:16
zkusil jsem ted vlézt trošku na kaminu do pyth/sol (100$) a za chvili se mi na walletce phantom, oblevil PEEP ( n54ZwXEcLnc3o7zK48nhrLV4KTU5wWD4iq7Gvdt5tik) v hodnotě 4,7$ asi aidrop za nově příchozí?... 👌
(upraveno)
Tomáš 22.11.2023 10:19
jinak raydium jsem až teď zjistil, že si bere 0,02 solany za každý vklad? ... 0,02xxx a těch 0,00xxx zase refundují při zrušení likvidity?
MareZ 22.11.2023 13:26
@Tomáš jinak raydium jsem až teď zjistil, že si bere 0,02 solany za každý vklad? ... 0,02xxx a těch 0,00xxx zase refundují při zrušení likvidity?
jo taky se mi to tak vychází, takže založeni a výběr vyjde asi na 1$ celkem a nezavisle na částce vkladu
(upraveno)
👍 1
mysatko [PTLK] 22.11.2023 14:02
Pyth to da moooon!
Pyth futures na binnance dnes od 14:30 🤪
Jayak 22.11.2023 14:06
Ja vedel ze nemam prodavat 🙂
👍 1
Jayak 22.11.2023 14:11
Jo a i Bonk. No safra.
mysatko [PTLK] 22.11.2023 18:02
@jayak sorry za blbej dotaz ale tyhle nftčka co mi přistáli na peněžence vypadají jako scam. to je na solaně časté takovéhle nátrahy? já jsem jen na cosmosu a polce a tam zatím tolik scamů není.
Jayak 22.11.2023 22:33
Dalsi airdrop na Solane m: HXRO pokud jste meli alespon 10mil BONK:

https://x.com/hxrobtc/status/1727442409825698122?s=46&t=KeGoq8TxXu2EeitLhvDVLA
Jayak 22.11.2023 22:35
@mysatko [PTLK] @jayak sorry za blbej dotaz ale tyhle nftčka co mi přistáli na peněžence vypadají jako scam. to je na solaně časté takovéhle nátrahy? já jsem jen na cosmosu a polce a tam zatím tolik scamů není.
Ano vetsina je scam. Uz to tak nejak ignoruju ale urcite nechodit na ty weby co tam bejvaj napsany. Myslim ze bud Backpack nebo Phantom walletka to filtruje ale i tak. Kdyz chci mit vetsi jistotu jestli je to NFT ok tak jdu na Tensor.trade NFT marketplace a pripojim walletku a mrknu na inventory zalozku abych videl co tam o tom pisou nebo jestli se to ukazuje.

Na druhou stranu to ma ale i pozitiva. Nevim jestli to je specialita Solany, ale za tech 10 mesicu co na ni sem tak mi pristali ruzne token airdropy (vetsinou meme coiny) ktery muzou bejt taky scam ale maj i tak nejakou hodnotu. Takhle mi tu lezi asi 150 usd v tomhle smeti a zatim to nechavam bejt jestli to v bullu neco nakonec neudela 🙂
(upraveno)
👌 2
Jayak 24.11.2023 05:01
<@760563163241644042> mas tam jeste v Raydium pozice? Ja aktualne pocital Kamino a za ~3 dny +23% (pocitano USD vklad 3 dny zpet vs akt. USD hodnota). Mame jiny pooly (jsem Pyth/SOL, Pyth/bSol), ale zajimalo me jak to vychazi tobe.
(upraveno)
Hodim jeste jedno poznani co jsem mel na Solane. Vybiral jsem malou pozici BONK/SOL z Kamino a tu SOL co jsem dostal zpet byla ve forme wrapped SOL. Nevim proc se to tak deje, ale na Phantom ani Backpack penezenkach jsem nevidel tuhle wrapped verzi zapocitanou a chvili jsem se bal, ze jsem prisel o cast vkladu. Nastesti kdyz jdete na Jupiter nebo Raydium tak pri swapu vas upozorni ze detekoval ze mate na uctu wrapped SOL a jestli chcete unwrap.
Tomáš 24.11.2023 06:09
@Jayak <@760563163241644042> mas tam jeste v Raydium pozice? Ja aktualne pocital Kamino a za ~3 dny +23% (pocitano USD vklad 3 dny zpet vs akt. USD hodnota). Mame jiny pooly (jsem Pyth/SOL, Pyth/bSol), ale zajimalo me jak to vychazi tobe.
Počkej, dolarovou hodnotu nemůžeš počítat
Pyth udělal +50%, takže kdybys jen držel, tak si na tom lépe než +23%
Tomáš 24.11.2023 07:09
výnos bys měl počítat jako vložil jsem 10 SOL + 1500 PYTH a vytáhnul jsem 11 SOL a 1600 PYTH (samozřejmě to nebude takhle krásně narostlé u obou tokenů, protože se to swapama přelije), ale zisk je to co vytáhneš navíc oproti vkladu ... a né že pyth a solana dolarově rostla a za stejné množství máš víc dolarů
Jayak 24.11.2023 14:30
@Tomáš výnos bys měl počítat jako vložil jsem 10 SOL + 1500 PYTH a vytáhnul jsem 11 SOL a 1600 PYTH (samozřejmě to nebude takhle krásně narostlé u obou tokenů, protože se to swapama přelije), ale zisk je to co vytáhneš navíc oproti vkladu ... a né že pyth a solana dolarově rostla a za stejné množství máš víc dolarů
Pravda. To mi nedoslo. Mrknu na to vecer.
Jinak budu stavet Pyth pozici na hold. Zacina se mi ten projekt libit vic a vic.
👀 1
Tomáš 24.11.2023 14:33
co konkrétně se ti na tom líbí?
Jayak 25.11.2023 04:50
@Tomáš co konkrétně se ti na tom líbí?
Obrovskej potencial k rustu, integrace rostou, startuje nam bull, tokenomics ok (vetsina jde na odmeny pro distributory a rozvoj ecosystemu, plny FDV az za 4 roky), price action behem airdropu, ...

Mladsi, rychlejsi, on-chain reseni. Technologie ktera nemusi jenom pohanet price feeds, ale muze poskytovat i dalsi cena data, ktera potrebujes sirit napric blockchainama.

Technologie:
postaveno na SVM, samostatnej blockchain?, 80 validatoru, wormhole integrace na 40+ blockchainu
price feed updatovanej on-chain kazdejch 300-400ms vs chainlink off-chain price update kazdych X minut / Y hodin (viz https://data.chain.link/)

Pyth vs Chainlink:
https://pyth.network/pyth-vs-chainlink

Tokenomics:
https://pyth.network/blog/understanding-the-pyth-tokenomics
(upraveno)
Tomáš 25.11.2023 07:14
takže popisuješ, že služba je dobrá, to vůbec nerozporuju ... ale proč budovat pozici v tokenu? whitepapare jsem četl, protokoly používající pyth služby (takže jejich zákazníci) jim platí v nativním tokenu daného chainu (takže zákazníci PYTH token kupovat nebudou, aby byla vize, že díky tomu půjde cena nahoru), kde se služba využívá (takže typicky v ETH) ... jestli dobře koukám, tak za staking nejsou teď žádné odměny, jen hlasovací právo a podle whitepaper třeba právě o sdílení zisků s držiteli tokenů hlasovat nejde
(upraveno)
z mého pohledu dobrá služba (stejně jako xx jiných věcí z jiných "oborů" krypta), ale ten token je tam vlastně "zbytečně", protože stejně dobře by služba fungovala i bez něj (jako do teď)
P.S. neber to prosím osobně, berme to jako brainstorming a snad přidá pohled na věc i někdo další, proč si myslí, že je dobrý nápad token mít
👍🏻 1
Petr Langr 25.11.2023 07:58
@Tomáš P.S. neber to prosím osobně, berme to jako brainstorming a snad přidá pohled na věc i někdo další, proč si myslí, že je dobrý nápad token mít
nemam tuseni jestli je PYTH dobrej nebo ne.. muze ale stacit pouhy sentiment. s tim je z pohledu spekulace ale spojene dobre casovani.
Tomáš 25.11.2023 08:16
@Petr Langr nemam tuseni jestli je PYTH dobrej nebo ne.. muze ale stacit pouhy sentiment. s tim je z pohledu spekulace ale spojene dobre casovani.
Jasně, pak je to spekulace na rychloobratkovy trading a dává to smysl... Já spíš řeším ten longterm pohled
Petr Langr 25.11.2023 09:11
@Tomáš Jasně, pak je to spekulace na rychloobratkovy trading a dává to smysl... Já spíš řeším ten longterm pohled
dovedu si to predstavit i stednedobe v ramci jednoo cyklu a jednoho ATH.. nabrat > bullrun > profit a pryc.. radove mesice az jednotky let.
Jayak 25.11.2023 11:06
@Petr Langr dovedu si to predstavit i stednedobe v ramci jednoo cyklu a jednoho ATH.. nabrat > bullrun > profit a pryc.. radove mesice az jednotky let.
Myslim ze takhle nad tim zatim uvazuju, ale urcite bych byl flexibilni jak se to bude dal rozvijet.
👌 1
Jayak 25.11.2023 11:13
<@760563163241644042> moje predstava kde bych videl dlouhodobou hodnotu:

Jednotlivy distributori jsou ti co vlastni data a poskytuji je pres Pyth ostatnim. To jsou vlastne velke firmy ktere budou zivit data. Tyhle firmy bych ocekaval budou mit zajem ovlivnovat chod a chod Pyth site. Muze se jednat o zvyseni poplatku za data nebo investice do specifickeho rozvoje. Tak jak distributori porostou a budou se objevovat nove typy dat ktere pres Pyth pujdou tak poroste tlak na cenu protoze budou chtit vstupovat do governance.

Druhy priklad co me napada. Governance si casem muze odsouhlasit nejake vynosy pro drzitele tokenu. To by asi nebylo nic proti tokenomics co ted cteme. Jako si napr. Osmosis pridala taker fees na kazdy swap a konci v communitni pokladne. Apod.
A diky <@671336424276099073> a <@760563163241644042> za komentare. Jeste si to sam vyhodnocuju. Urcite pro me Pyth neni L1 smart contract jako Eth nebo Sol. Ale treba z toho muze byt zajimava dlouho dobejsi platforma pro poskytovani dat.
Tomáš 25.11.2023 11:22
Já v tom vidím podobnost s Link a ten už historicky ukázal, že investičně poslední 2-3 roky nic moc třeba právě vůči ETH
Jayak 25.11.2023 11:26
Urcite. Link je jednicka na trhu a Pyth dvojka.
No ale koukam na ten Link oproti Eth. Prijde mi to spis naopak: https://www.tradingview.com/symbols/LINKETH/
Za poslednich 6 mesicu 100% oproti eth a all time 3459%
Tomáš 25.11.2023 17:28
je to o tom time frame ... posledních 6 měsíců, ale ty 2-3 roky? i jen na ty nějaký čas držené hodnoty na topu koncem roku 20 by pořád musel udělat x5
Jayak 27.11.2023 18:59
Jayak 28.11.2023 03:58
Pokud byste hledali perps dex na Solane, hodne me bavi Zeta: https://dex.zeta.markets/trade/SOL-PERP

Rychly, jednoduchy, moc pekny UI. Likvidita (jsem na SOL a Pyth) za me ok.

A navic se sbiraji body na budouci airdrop - doporucuju koupit NFT karticky (Zeta Cards kolekce) na Magic Eden / Tensor na 2x bonus na body. Navic jsou bonusy za $/24 volume a kdyz jste na P/L v plusu.
(upraveno)
Jayak 28.11.2023 04:23
Some Solana metrics from the past ~month:

- 48MM of net inflows from ETH -> SOL (wormhole) over the last 30 days
- DEX vol hit a low of 17.69MM on Oct 14 to a local top of 466.44MM on Nov 10
- Stablecoin mcap up >100MM since the bottom on Oct 16

https://twitter.com/0xjaypeg/status/1728982382920020403?s=46&t=fVNwPlqaCH58hJBfMY9sTQ
Jayak 01.12.2023 20:24
(Solana) Jupiter $JUP airdrop kalkulator konecne up: https://airdrop.jup.ag/ (uplne dole na strance)
Jayak 05.12.2023 21:28
Jayak 07.12.2023 09:31
Jito $JTO Airdrop Claim Opens on Dec 7th at 11am ET ... dneska v 17 hodin.

Claim: https://www.jito.network/airdrop/

Listings:
- Binance
- prekvapive Coinbase: https://x.com/coinbaseassets/status/1732490637029605684?s=46&t=KeGoq8TxXu2EeitLhvDVLA
- KuCoin, Bybit, OKX

Pre-market cena:
https://app.aevo.xyz/perpetual/jito
(upraveno)
Jayak 07.12.2023 13:22
Co se tyka strategie $JTO airdrop
- u PYTH se nam osvedcilo jit do farem na Raydium, Orca nebo i Kamino, kde volume na zacatku dela velky %.
- prodat nebo nechat. Tezko rict. Videl sem odhad na cenu v bullu $5 za token. Ale pokud bude startovat na aktualnich $1-2 tak to bude hodne tezky neprodat.
(upraveno)
Jayak 07.12.2023 13:27
Alokace JTO do Tiers… nejnizsi tier je 4941 tokenu. Pri cene X za token (viz predchozi post) si kazdy udela predstavu…

https://x.com/0xjaypeg/status/1731770084119449679?s=46&t=KeGoq8TxXu2EeitLhvDVLA
(upraveno)
Pokud si rikate skoda ze jsem to nedostal. Neni vsem dnum konec viz pripnutej post ohledne airdrop farmeni na Solane. Budou dalsi prilezitosti. Aktualne mame za sebou PYTH (necekalo se - prijemne prekvapko), JTO a cekame na claim JUP (Jupiter dex).
👍 2
Jayak 07.12.2023 17:41
Tip pro prodavani JTO na Jupiteru do USDC:
https://jup.ag/dca/JTO-USDC

Nastavite DCA order, treba kazdou minutu po nadchazejici hodinu (min. prodejni cenu tokenu urcite doporucuju nastavit!) a nemusite u toho sedet a zkouset slippage/refresh stranky/atd. Pecka.
(upraveno)
Barrack Odbahna 07.12.2023 17:50
Přes co /kde se dá stakovat Solana ?
Jayak 07.12.2023 17:54
@Barrack Odbahna Přes co /kde se dá stakovat Solana ?
muzes bud klasicke validatory:
https://solanacompass.com/validators

Za me doporucuju ale jit cestou:
Marinade - klasickej stejk pro extra Marinade token odmenu v lednu: https://marinade.finance/app/earn/
Marinade - da se vzit i mSol (liquid staking) a budes dostavat tu extra odmenu taky
bSol - liquid staking - kazdej tejden tusim je tam snapshot pro extra BLZ token rewards co ti pristanou na penezence + se jeste nejak sbiraj tim body, ale nerekli na co to bude
na marginfi je jejich spustenej liquid staking token. Pisu z mobilu tak nevim presne nazev 🙂 ale ten bych vzal a nechal ho pracovat na te marginfi platforme pro airdrop.
(upraveno)
A urcite s tim jit na Drift a Marginfi a tam mit v lendingu a sbirat body/sanci na airdrop
Barrack Odbahna 07.12.2023 17:58
@Jayak muzes bud klasicke validatory:
https://solanacompass.com/validators

Za me doporucuju ale jit cestou:
Marinade - klasickej stejk pro extra Marinade token odmenu v lednu: https://marinade.finance/app/earn/
Marinade - da se vzit i mSol (liquid staking) a budes dostavat tu extra odmenu taky
bSol - liquid staking - kazdej tejden tusim je tam snapshot pro extra BLZ token rewards co ti pristanou na penezence + se jeste nejak sbiraj tim body, ale nerekli na co to bude
na marginfi je jejich spustenej liquid staking token. Pisu z mobilu tak nevim presne nazev 🙂 ale ten bych vzal a nechal ho pracovat na te marginfi platforme pro airdrop.
ok díky 👍
Jayak 07.12.2023 17:59
@Barrack Odbahna ok díky 👍
Mrkni do pinned postu. Jsou tam rozepsant airdropy. Ty co tam jsou rozhodne doporucuju delat. Nejsou to zadne male projekty…
👌 1
Jayak 07.12.2023 18:05
Jo a udelej si alespon dve penezenky 🙂
Barrack Odbahna 07.12.2023 18:17
Za co byl ten JTO airdrop ? min 10k na peněženku whaaaat 😀
(upraveno)
Jayak 07.12.2023 18:40
@Barrack Odbahna Za co byl ten JTO airdrop ? min 10k na peněženku whaaaat 😀
Za pouzivani jejich liquid stake reseni. JitoSol. Nebo si stakoval u jejich validatora. Nebo si byl MEV searcher.
(upraveno)
👍 1
Jayak 07.12.2023 18:49
A jo lepsi neotvirat twitter. Litaj tam mega castky co lidi dostali 🙂 A ta cena se prakticky nehejbe. Porad je kolem 2 dolaru.
Barrack Odbahna 07.12.2023 18:51
neskutečné 😀
Jayak 07.12.2023 21:51
Dneska to pude. 70+
Jayak 08.12.2023 04:29
Bez komentare. Berte zisky. A gratulace vsem co se nebali riskovat a jit do Solany.
👌 1 👍 3
Paul_yogi23 08.12.2023 09:10
@Jayak Za pouzivani jejich liquid stake reseni. JitoSol. Nebo si stakoval u jejich validatora. Nebo si byl MEV searcher.
Safra, skoda ze jsem o JitoSol nemel dosud ani poneti.. A to mam doma Jitku 😁
Jayak 08.12.2023 11:32
@Paul_yogi23 Safra, skoda ze jsem o JitoSol nemel dosud ani poneti.. A to mam doma Jitku 😁
Ty jo tak to bych jim napsal, ze mas proof ze Jitu si mel at ti hodi nejaky $ 🙂
🙃 1
Jinac update ohledne Jupiter ($JUP) airdropu. Budou celkem 4 kola + predprodej tokenu, mame snapshot na 1. z nich. Takze urcite sance ziskat dalsi. Tocil bych tam volume co to de. A vyuzival i dalsi features - DCA, Perps, ...

A doporucuju poslechnout. Sice mu je spatne rozumet, ale je to fakt dobrej rozhovor a da hodne perspektivy na vyhodu Jupiteru a vlastne i Solany:
https://www.youtube.com/watch?v=p8kFI0OeHi8